deo 7

765 54 5
                                    

Odveo nas je na krov skole. On je seo na ogradu a mi na betonsku plocu ispred njega.

Xx: Hajde da se upoznamo. Ja cu prvi. Ja sam Ebisu Jamamoto. Diplomirani sam trener. Nas polozaj trenera ima zvanja. Recimo da imam visoko zvanje. Imam 35 godina i posedujem moci vode. Dolazim iz vec pomenutog klana Jamamoto, ali ja sam neka sitna grana naseg velikog porodicnog stabla, tako da, nisam bas poznat u klanu. Hajde sada vi. Ko hoce prvi?

Juma: A sta tacno da kazemo o sebi?
Ebisu: Ko si, sta si, vrsta moci, planovi za buducnost, sta volis, sta ne volis i tako.
Juma: Dobro, ja cu prvi. Zovem se Juma Hacumo. Imam 16 godine. Dolazim iz mladog klana i moc mi je da zaposedam duse. Volim da jedem, mrzim da... Da... Ne znam... Mrzim da ne jedem.

Fiona i ja smo ga smraceno pogledale. Pa on misli samo na hranu!

Ebisu: Dobro... Hajde sada ti.
Fiona: Ja?
Ebisu: Da ti.
Fiona: Ja sam Fiona Vait. Ne dolazim iz klana i imam moc izlecenja. Takodje imam 16 godina. Volim da ucim, a planovi za buducnost, pa volela bih da postanem profesor bilogije u skoli. To je u skladu s mojim mocima.
Ebisu: A sta je sa tobom?
Ja: Zovem se Al... Anabela, ali skraceno Ana. Dolazim iz kla... Ovaj porodice Krous. Posedujem moci vatre. Moji planovi za dalje su tajna, a sta volim, pa... Da spavam...
Ebisu: Dobri, pa sutra cemo imati prvi trening zajedno. Od sutra ne idete u skolu, nadam se da to znate.
Juma: Znamo.
Ebisu: Zelim da vas vidim sutra ujutru u 5 kod jugozapadne kapije akademije.
Fiona: 5 ujutru?!

Trener je ustao sa ograde i krenuo ka ulazu u skolu, ali je zastao.

Ebisu: Zaboravih da kazem, ne doruckujte.
Juma: Zasto?!
Ebisu: Verovatno ce vam se smuciti, ako jedete.
Mi: Ha?
Ebisu: Pa to je sve od mene za danas, vidimo se sutra. Zdravo!

Otisao je.

Juma: Ne moze mi to uraditi!
Ja: Bez hrane celo jutro?!
Fiona: Kako ste vas dvoje slicni.
Juma: Povuci rec!
Ja: Nismo slicni!
Fiona: Oke, oke... Ali jeste...
Juma: Pf...

Sutnuo je kamencic.

Juma: Vidimo se sutra, odoh ja.

Otisao je istim putem kao i trener.

Ja: Kreten!
Fiona: Nije... Ali isti ste... Znas...
Ja: Isti, mi, ne!
Fiona: Blago tebi...
Ja: Ha? Zasto?
Fiona: Vidi se da mu se svidjas...
Ja: Na osnovu cega si to pobogu zakljucila?!
Fiona: Vidi se... Uvek se ovakvi odnosi tako zavrse na kraju.
Ja: A ne! Ne bih to mogla, narocito jer znam da se tebi svidja...
Fiona: Ana...
Ja: Tvoj je.

Mahnula sam joj, a onda otisla u svoju sobu.

AlfaWhere stories live. Discover now