deo 11

732 48 0
                                    

Anabelina perspektiva:

Pre dva dana je Jato primljen u ambulantu i odmah su preuzeli sve sto su mogli. Kazu da su uspeli najveci deo otrova da eliminisu iz njega.
Ali on se jos nije probudio, uspavali su ga kad je dosao u bolnicu i jos se ne budi.
Trenutno sedim sa ostalima iz treceg reda u cekaonici. Oni su ovde po ceo dan i noc, a ja sam sad dosla sa direktorom.

Rej: Zasto je ovo uradila?!
Rentaro: Priznajmo, svi smo mislili da znamo Akiru, ali ne.
Eren: Ren je u pravu, hajde neka keze neko bilo sta o njoj pre deset godina.

Svi su oborili glave i niko nije progovorio.

Itan: Tako je i Jato mislio da moze sve o njoj da zna samo zahvaljujici svojim mocima.
Zero: Ne, nije ni Jato kriv, ja sam mu rekao da to uradi. Da joj kaze kako se oseca.
Akasi: Da, ali znamo da ona ne moze da zaboravi na njega.
Ja: Ko je to uvopste?
Itan: Ne znamo, mi smo dosli kasnije u akademiju, niko nije stigao da ga upozna, a on je vec poginuo.
Eren: Ne znamo mu ni ime.
Ja: Direktore? Vi sigurno znate sta se desilo sa njim i ko je on.
Direktor: Da, naravno.
Akasi: Da li nam mozete ispricati?
Direktor: Da. To je bio jako sladak mladic. Plave kose(zute) i plavih ociju. Kosa mu je stalno padala preko jednog oka i bila je podugacka. Bio je nosilac Carskog Cudovista, Andjela Svetla. Zvao se Spirit Hikari. On i Akira su bili nerazdvojni. Dok ona jos nije znala da dobro kontrolise Carsko Cudoviste, on je stalno bio uz nju i pomagao joj oko svega. Stvarno se nisu razdvajali, ali kada se desila najezda demona pre deset godina, on je i poginuo stiteci Akiru.
Mi: Ou...
Direktor: Mozda su tada oni imali desetak godina, ali bili su dovoljno zreli da shvate sta se desilo. Na zalost, Akira ga je izgubila i zaklela se da ce postati ono sto danas jeste.
Zero: Shvatam, ali zasto ne nastavi dalje, zasto ga ne zaboravi?
Direktor: Da li bi ti mogao da zaboravis nekoga ko je zrtvovao svoj zivot za tebe i ko ti je bio najveca podrska u zivotu. Imajte u obziru da je ona u tom periodu imala najvece probleme sa roditeljima, a on je neprekidno bio sa njom i pomagao joj. Razumeo ju je, jer je i on bio nosilac Carskog Cudovista.
Akasi: Cekajte, jel mi se samo cini ili ste malo pre rekli da je on nosio Andjela Svetla?
Direktor: Da, rekao sam to.
Rej: A Akira nosi Mracnog Andjela?
Direktor: Da, jel sad mozete da zamislite koliko su njih dvoje bili nerazdvojni i jako slicni?
Mi: Da...
Itan: Ali opet da li to opravdava ono sto je uradila Jatu?
Direktor: Naravno da ne, ali sta god da je uradio ili rekao, pogodio je ono sto je najvise boli, a to su secanja na Spirita.

Odjednom vrata Jatove sobe su se otvorila, a na njima je stajala medicinska sestra.

Medicinska sestra: Gospodine, probudio se.

Kako je to izgovorila, svi su skocili na noge i nagrnuli na vrata.

Medicinska sestra: Hej, polako, treci ste nivo, znate kako se treba ponasati. Udjite jedan po jedan.

Mi: Dobro...

Smoreno kazemo i polako udjemo.
Jato je lezao, a njegove oci su jedva bile otvorene.
Svi smo usli i stali oko njega.

Eren: Jato? Kako se osecas?
Jato: Bolje.

Sporoje govorio.

Jato: Gde je ona?
Direktor: Napustila je oblast barijere.
Jato: Tako znaci.
Itan: Da, kako si ti? Zaboravimo sad na Akiru.
Jato: Osecam se mnogo bolje. Nisam mislio da su njeni otrovi ovako jaki. Stvarno stvore odvratan osecaj u telu.
Direktor: Da, ocigledno si je dosta razbesneo cim si dobio tako jak otrov u rame.
Jato: Znam, ne krivim nju ni za sta. Ja sam preterao. Nisam trebao da se derem na nju i da doticem temu njega. Sad bih samo zeleo da nista nisam rekao i da je ona ovde u akademiji, ali zbog mene nije.
Direktor: Jato, nije samo zbog tebe. Znas i sam za njen san, da si samo ti u pitanju, ne bi napustala barijeru, ali taj san ju je zvao. Znam je vrlo dobro, ne bi rizikovala za dzabe.
Jato: Nadam se, ali cim me puste odavde, krenucu da je trazim. Nevezano za san, ja sam isto kriv jer je pobegla.
Direktor: Opesno je. Ne znas ni gde je, a jos drugi deo ispita se priblizava. Trebate mi svi iz treceg nivoa.

AlfaWhere stories live. Discover now