deo 2

1.2K 65 0
                                    

Tata je zaustavio kola.

Tata: Stigli smo.
Ja: Konacno...

Pogledala sam kroz prozor od vrata. Ispred se nalazio ulaz u ceo kompleks skole. A iza ulaza se nalazila jedna zgrada.
Jako lepa. Vrlo elegantno uredjena.

Tata: Da ne zaboravim, uzmi ovo.
Ja: Sta je to?
Tata: Mapa kompleksa. Pomocice ti.
Ja: Hvala...

Dao mi je jedan papir. Otvorila sam ga i videla mapu cele skole.

Ja: O, vau, ogromno je.
Tata: Jeste. Hajde pozuri, direktor te ocekuje. Molim te budi pristojna.
Ja: Ne brini se tata, hocu.
Tata: Dobro, pisi nam nekad.
Ja: Naravno da hocu.

Izasli smo iz auta. Izvadila sam svoj kofer i pozdravila se sa tatom. Otisao je.
Ah... Sad se treba snaci ovde. Otvorila sam mapu.
Opa, sta je ovo. Tri zgrade na kojima pise "ucionice", dve na kojima pise "sala", tri " spavaonice", i jedna na kojoj pise "direktor i osoblje". Oke to mi treba.
Uputila sam se ka zgradi direktora.
Kako je ovde lepo. Izgleda da su spavaonice odmah uz zgrade nastave.
Sve je odvojeno, kao da su delili po necemu.
Vidim dve zgrade za nastavu i spavaonice. Lepe su. Okruzene livadama i sumarcima. Bas je veliko.
Ou, a sta je ono?
Nadzirala se treca zgrada za nastavu, uz koju su stajale spavaonice i sala. Mnogo je lepsa nego one prve dve. Mnogoo...
Aha, eno je direktorova zgrada.
Prisla sam velikim, drvenim, ulaznim vratima. Pogurala sam ih. Zacula se skripa. Usla sam u nutra. Vau, nasla san se u jednom holu, na desno i levo su se produzavala dva hodnika.
Oba su vodila do nastavnickih soba i kancelarija.
Na sredini hola bile su duple stepenice i cim se uspe uz njih tu je bila direktorova kancelarija.
Popela sam se i pokucala na vrata.

Direktor: Napred!

Oke, samo smireno. Otvorila sam vrata, ali kad sam krenula da udjem, nisam uspela.
Nasla sam se oborena na podu.

Direktor: O ne, izvinjavam se. Kane! Smiri se! Totalno si luda kod nisi s njom!

S kim? Cek sta ili ko je Kane? Drzala sam zatvorene oci i nisam videla sta je skocilo na mene.
Protrljala sam oci i lagano ih otvorila. Ispred mene se nasao veliki beli tigar.

Ja: A! Ti..ti...gar...
Direktor: Izvinjavam se, obicno nije ovako zivahna.

Uhvatio je tigra za ogrlicu i pomerio ga.

Direktor: Ti si sigurno Anabela?
Ja: Da to sam ja. Anabela Krous.
Direktor: Dobro.

Pomogao mi je da ustanem.

Ja: Samo, jel normalno da u skoli ima tigrova?
Direktor: Ah, ne bas. Ovo je tigar moje necake. Obicno se seta svuda po skoli dok nije sa njom.
Ja: Aha...

Odvukao je tigra do svog radnog stola i seo za isti.
Pokazao mi je da sednem na stolicu ispred stola.
To sam i uradila.

Direktor: Pa ovako, da ti pozelim dobrodoslicu i da ti kazem kako funkcionise skola.
Ja: Hvala, moze...
Direktor: Pre svega, skola je podeljena na 3 nivoa. Ti ces ici u prvi nivo. Tamo idu obicni ucenici s obicnim mocima. Vecinom oni koji tek pocinju da otkrivaju svoje moci. Drugi deo, napredniji djaci idu u njega. Oni koji znaju da koriste moci vrlo dobro. Treci deo je poseban. Tamo su, da kazem, specijalni ucenici. Svi su iz jako starih i jakih klanova. Neverovatnih su sposobnosti. Oni ne idu na normalnu nastavu. Imaju casove i treninge, ali takodje pomazu nastavnicima nize rangiranih djaka. Njima nastavu drzim ja. Takodje pomazu u odabiru djaka koji bi trebali da predju na visi nivo. Njihova uloga je jako vazna u skoli
Nivoi djaka se razlikuju po njihovim uniformama. Prvi nivo nosi crvene uniforme, dugi plave, a treci crne.
Kao sto si mogla da primetis, skole prva dva nivoa su blizu jedan drugome. To je zato sto se oni mesaju na pojedinim casovima. Treci nivo je izolovan iz odredjenih razloga.
Kao sto sam rekao ti si trenutno na prvom nivou. Tvoja soba se nalazi u spavaonici prvog dela skole, logicno. Delices je s jednom devojkom, mislim da se zove Ajla Tarner. Broj sobe je 47.
Ja: Aham. Dobro, a nesto sto se tice nastave sto bih trebala da znam?
Direktor: Casovi pocinju u 9 sati ujutu. Posle prva tri casa imate duzu pauzu za jelo. Od casova imate: matematiku, istoriju, geografiju, biologiju, hemiju, fiziku, fizicko koje se deli na: kontrolu moci i samoodbranu i napad.
Ja: Dobro.
Direktor: Nadam se da sam ti sve rekao. Ako nisam, znas gde mi je kancelarija.
Ja: Da, hvala vam.
Direktor: Danas ne ides na nastavu, a od sutra bi vec mogla da krenes.
Ja: U redu, hvala jos jednom, dovidjenja.

Izasla sam iz njegove kancelarije i uputila se ka zgrafi Prvog nivoa.
Volela bih da sam saznala jos nesto o Trecem nivou, ali ajde, valjda cu vremenom videti sve sto treba vezano za njih.
Usla sam u spavaonice i pocela da trazim sobu.
45... 46... Evo je 47...
Pokucala sam na vrata.

Xx: Da?

Otvorila sam ih. Zatekla sam jednu devojku crne kratke kose kako lezi na krevetu i cita nesto.

Ja: Zdravo, ti si Ajla?
Xx: Da, to sam ja, a ti si ?
Ja: Ja sam Anabela, izgleda da smo od sad cimerke.
Ajla: Stvarno?
Ja: Da.
Ajla:Konacno necu biti sama.
Ja: Hah, da.
Ajla: Hajde raspakuj se. Pomocicu ti.
Ja: Dobro.

AlfaWhere stories live. Discover now