Akirina perspektiva:
Dve nedelje kasnije:Ja: Pogledaj je Hitaci.
Hitaci: Vidim, Akira, vidim. Budi ponosna na nju.Razgovaramo dok gledamo Alfu kako prelazi poligon koji sam joj postavila. Mora da koristi krila i svoje moci kako bi proletela kroz sumu i vatrenim kuglama pogodila postavljene mete.
Ja: Brzo shvata stvari.
Uskoro pogadja i zadnju metu i prizemljava se ispred Hitacija i mene.
Ja: Bravo.
Hitaci: Alfa, ovo je bilo odlicno. Koliko puta do sad si koristila krila?
Alfa: Nisam imala bas prilika da ih koristim.
Ja: Ne moze da ih koristi u akademiji. Skrivamo to da je ona Carsko Cudoviste. Hajde, vreme je za pauzu i rucak, a onda, Alfa spremi se za jednu jako zanimljivu, ali tesku vezbu.Usli smo u kucu, malo se odmorili i rucali, a onda sam sa Alfom izasla opet napolje. Sele smo u hlad drveta.
Ja: Obrati paznju.
Iz kuce sam iznela tri male svece.
Ja: Imali ste vezbu u akademiji gde palite mocima svece?
Alfa: Jesmo.
Ja: Dobro, ali ovakvu vezbu niste imali.Postavila sam tri svecice sve ispred nje.
Ja: Lako je upaliti sve tri od jednom?
Alfa: Jeste.Zatvorila je oci i skoncentrisala se na svecice. Uskoro sve tri su pocele da gore.
Ja: Da.
Dunula sam i ugasila vatru.
Ja: Ali, mozes li da upalis ove dve sa strane, a da se treca ne upali.
Alfa: Mogu da probam.Opet se onako skoncentrisala, ali opet je uspela sve tri da uplai.
Ja: Nije tako lako?
Alfa: Nije.
Ja: Ovo je odlicna vezba koja pomaze pri kontrolisanju moci. Mogu ti malo olaksati?
Alfa: Hajde.
Ja: Skini narukvicu sa ruke.
Alfa: Ali bez nje ne mogu da koristim moci.
Ja: Da mozes.
Alfa: Ali ranije nisam mogla.
Ja: Alfa, ti si Carsko Cudoviste, ponasaj se tako. Ne postoji ni jedna stvar koju mi ne mozemo da uradimo.
Alfa: Ali...
Ja: Bez ali. Skini narukvicu.Ispruzila sam ruku, a ona je mrzovoljno skinula narukvicu za kontrolu moci sa ruke.
Ja: Hajde, pre svega. Napravi vatrenu loptu.
Zbunjeno me je pogledala, a onda ispruzila svoju ruku.
Ja: Oseti kako moc tece kroz tebe.
Nije joj bilo tesko da napravi vatrenu loptu i bez narukvice.
Ja: I, jej nesto teze?
Alfa: Nije. Ali kako?
Ja: Tvoje telo se naviklo na moci sad. Narukvica te samo sprecava da iskoristis svu svoju snagu. A sad, probaj svece da upalis....Tako smo provele narednih par sati na travi iza kuce. Ja sam zadremala naslonjena na drvo, a ona je sve vreme pokusavala da upali svece.
Probudila sam se negde oko zalaska sunca.
Protrljala sam oci i pogledala ka njoj. Odlucno je stajala i gledala u svecice. Gasila ih je i palila, pokusavajuci iznova i iznova da ih upali.Ja: Pa, kako ide?
Nije se okretala ka meni.
Ja: Alfa...
Nista, nastavlja da pali svecice.
Ja:ALFA!
Podviknula sam i tek tad se okrenula ka meni.
Ja: Rekoh, kako ide?
Alfa: Ne ide! Ne mogu!
Ja: Hajde, imala si i teze vezbe.
Alfa: Znam, ali ne mogu.
Ja: Dobro, dobro. Vec se smrkava, idemo u kucu, nastavicemo sutra.Ustala sam sa zemlje i istresla se.
Ja: Hajde.
Krenula sam ka kuci, ali ona nije za mnom.
Ja: Alfa...
Alfa: Ostacu napolju. Dok ne uspem ne ulazim.
Ja: Bas si uporna?
Alfa: Da!Izdahnula sam i usla u kucu.
Ja: Hitaci?
Hitaci: U kuhinji sam.Usla sam u kuhinju i zatekla ga kako sprema veceru. Sela sam za sto i oborila glavu na njega.
Ja: Osecam se cudno.
Hitaci: Zasto?
Ja: Zbig svega.
Hitaci: Budi preciznija.
Ja: Jos uvek nikoga nisu poslali da me trazi, a onda, verujem da ce peimetiti da Alfe nema, a znaju da nije ni sa kim iz skole.
Hitaci: Dobro, ali zar ti nije bolje da te ostave na miru, nego da te traze?
Ja: Jeste, ali je cudno.
Hitaci: Mala, imas orevise briga.
Ja: Ja uvek imam previse briga.
Hitaci: Ali zasto? Ne treba ti to u zivotu. Zaboravi na sve i budi ono sto jesi.
Ja: Znam, ali ja sam bila ja dok sam bila u akademiji, sad, smeksala sam Hitaci.
Hitaci: Samo ti se cini. Da sad vidis Vilijama ispred sebe, sta bi uradila?Istog trena sam odgovorila, bez cekanja.
Ja: Pokidala na najsitnije komade.
Hitaci: Vidis, nisi smeksala.Udarila sam glavom o sto.
Ja: Slaba sam jos uvek.
Hitaci: Nisi.
Ja: Jesam, psihicki sam slaba.Okrenuo se ka meni i zagledao me.
Ja: Glumim jaku devojku, ali iznutra trulim.
Hitaci: Zasto?
Ja: Jer nisam uspela da ga zastitim! Poginuo je zbog mene! A ja sam dozvolila Ajsu da me odvuce od njega kad sam mu bila najpotrebnija!
Hitaci: Ah, moja Akira, to je bila ljubav.
Ja: O cemu pricas?
Hitaci: Da ga nisi volela vise od prinatelja, ne bi se i dalje kidala zbog njega, a on ne bi rizikovao sboj zivot za tebe. Stvarno ste vas dvoje oduvek bili lep par.
Ja: Da, ali njega vise nema!
Hitaci: Ali ti ga ne zaboravljas, zasto?
Ja: Jer, se i dalje nadam najmanjim delicem sebe, da je ziv.
Hita: Osecas li nesto kad pomislis na njega?
Ja: Da. To je neopisivi osecaj.Pidrhtala sam.
Ja: Potsvest mi govori da nije gotovo.
I onda se zbunio totalno.
Ja: Hitaci osecam, oni sto se desilo pre deset godine nije zavrseno! Ja to znam! Moji osecaji ne grese!
Gitaci: Slusaj, Astral je svima oduzeo drage osobe i samo nestao.
Ja: Znam, ali Astral se samo pojavio i nestao. Ja ga nisam ni videla. Znam da ujak jeste. Opisao ga je kao veliku senku koja lebdi. Ali zarobili su ga u svetu demona kako kazu.
Hita: Akira, shvatas li ti da mi ne znamo kako svet demona izgleda, ili da ga uopste ima.
Ja: Postoji, sta mislis odakle dolaze demoni za vreme Tamnog Casa.
Hitaci: U pravu si, ne stvaraju se samo od sebe.
Ja: Slusaj, ja sam imala toliko slobodnog vremena da sam istrazivala o tome. Nikome nisam rekla sta sam sve saznala. Jer...
Hitaci: Jer?
Ja: Jer bi me smatrali za budalu kad bi culi sve sto bih rekla.
Hitaci: A da meni makar ispricas?
Ja: Dobro.Zacrsio je sa spremanjem vecere i seli smo u dnevnu sobu.
Ja: Mogu li samo Alfu da pozovem da udje. Ona jos uvek pokusava svecice da upali.
Hitaci: Dobro, hajde.Izasla sam iz kuce i dosla do Alfe.
Ja: Nisi uspela?
Alfa: Ne.
Ja: Hajde, vec je kasno. Vreme je da udjes.
Alfa: Samo jos malo.
Ja: Nemoj, demoni ce se stvoriti, bolje udji.
Alfa: Dobro, dobro.Pokupila je svecice i usle smo.
Alfa: Smem da idem da se istusiram pre vecere?
Ja: Naravno.Popela se na drugi sprat i otisla da se istusira.
Hitaci: I Akira?
Sela sam na pod, a on na kauc.
Ja: Astralov svet... Po legendama nazvan Netora. Nalazi se u drugoj dimenziji. Prepun demona, kojima vlada Astral.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.