Akirina perspektiva:
Deset godina kasnije:Sedin na travnjaku u dvoristu i uzivam u povetarcu. Iza sebe samo zacujem otvaranje kliznih, drvenih vrata.
Spirit: Stiglo je pismo od Hitacija.
Ja: Opet?Okrenem se ka njemu.
Spirit: Mislis da su ovo dvoje napravili neku glupost ili?
Ja: Kai i Lia?
Spirit: Da.Seo je pored nene davajuci mi pismo u ruke.
Ja: Imaju sedam godina, ne verijem da su napravili neku vecu glupost.
Otvorila sam kovertu, ali u njoj nije bilo pismo. Nalazila se slika. Izvadila sam je i bolje pogledala. Kai je imao na ledjima crna andjeoska krila, a Lia bela ista takva.
Spirit: Ja sam ti lepo rekao da Kai vise lici na tebe, ali me nisi slusala.
Ja: Kako da te slusam kad izgleda kao ti?
Spirit: Da, ali ima tvoj karakter.
Ja: Ko bi ga rekao da ce dete koje lici na andjela svetla dobiti moci tame i obrnuto.
Spirit: Pa to niko nije mogao da zna.Stavio mi je ruku oko struka i privukao ka sebi. Poljubio me je u celo i oborio sebi u krilo.
Spirit: A nista od ovoga ne bi se desilo da ti nisi dosla po mene. Da nisi rizikovala svoj zivot ne bismo imali ovako divnu porodicu...
Anabelina perspektiva:
Ja: Dane! Ne zadavices se time!
Ajs: Bre lakse, nece mu nista biti ako stavi kasiku u usta.Prisao mu je i dugao ga sa poda.
Ajs: Ajde Dane, daj kasiku tati.
Ja: Ma divno... Kako tebe tako slusa?
Ajs: Jer mene vise voli.Isplazi mi jezik a onda odnese malog i spusti ga u krevetac.
Ajs: A gde je Aste?
Ja: Bila je sa tobom.
Ajs: Ne nije.
Ja: Jeste, jel si je nosio u grad u setnju?
Ajs: Jesam, ali kad smo se vratili bila je kod tebe i spremale ste u kuhinji nesto.
Ja: Onda je negde otsetala.Ajs se razleteo po stanu i poceo da je trazi svuda. Najzad, vratio se sa njome nakon jedno deset minuta.
Ja: I gde je bila?
Ajs: Spavala je u svojoj sobi.
Ja: I trebalo ti je citavih deset minuta kako bi je nasao?
Ajs: Ako si vec znala gde je sto mi nisi rekla?
Ja: Zelela sam da vidim koliko ce ti trebati da je nadjes.Nasmejala sam se, a onda ga poljubila u obraz.
Nakon deset godina u mom zivotu desile su se velike promene. Nakon svoje devetnaeste godine napustila sam akademiju i pocela da zivin sa Ajsom, za razliku od mene, Akira i Spirit su odmah ori povsatku na Zemlju napustili civilizaciju i poceli da zive u Hitacijevoj kuci daleko os svega. Imaju blizance koji sad idu u istu akademiju gde smo i mi isli. Ajs i ja imamo sina Dana od tri godine i Aste, cerku od pet godina. Nju smo resili da od sledece godine upisemo u akademiju. A sto se tice svih onih ljudi iz akademije kad sam jos bila tinejdzerka, znam razne glasine. Koliko sam cula Fiona i Juma su na kraju zajedno. Vilijam, za njega znam da je nastavnik u akademiji, Hitaci je jos uvek direktor. Ajla je na kraju raskinula sa onim njenim i ne znam sta ke dalje bilo sa njima, mada od Rajzena cujem da se Skaj otselio daleko nakon zavrsetka akademije, a sto se Rajzena tice, on ima sina koji uskoro puni deset godina. Midori i Šo su oboje posli svojim putevima i nasli sebi mir daleko od svega. U principu, sve je doslo na svoje mesto nakon svega, a ja mogu slobodno da kazem da je odluka mojih roditelja da me posalju u akademiju bila orava stvar za mene. Da to nisu uradili, nikad ne bih saznla da sam nosilac Carskog Cudovista, nikad ne bih upoznala Akiru, a pogotovu ne Ajsa. Sve u mom zivotu se brzo izdesavalo, ali drago mi je sto konacno mogu da kazem da se ovde moja peica zavrsava. Jer je konacno sve doslo na svoje mesto kod svih. Bez demona, ratova, sve je u miru i sreci.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.