Svih 10 timova koji su do sad prosli, okupili su se ispred sume. Svi treneri i clanovi treceg nivoa stajali su iza nas, jedino su direktor i Rej bili ispred.
Direktor: Dobar dan!
Svi: Dobar dan!
Direktor: Pa svih deset timova je ovde. Ukupno trideset ucenika. Nije lose. Pre nego sto vas ostavim u Rejevim rukama, zelim da vam pozelim svu srecu, a sad cete od njega cuti pravila i kako se ispit odvija nadalje.Povukao se u stranu, a ispred je stao Rej.
Rej: Cestitam vam i ja. Skoro nismo imali ovoliku grupu koja je stigla dovde. Mada verujem da ce se broj drasticno smanjiti jer je ovo mngo teze od prvog ispita. Naime, svi cete dobiti po jedan svitak. Ukupno ce biti 5 belih i 5 crnih svitaka. Vas cilj je da oduzmete svitak drugoj ekipi, ali taj svitak mora biti u suprotnoj boji nego vas. Za to imate 2 dana. Za toliko se ispit zavrsava. Takodje, vas cilj je da sa ta dva svitka stignete do kule u sredini sume. Ako neko stigne bez oba svitka, smatracemo da je taj tim odustao.
Svi smo se medjusobno pogledali. Ovo deluje zanimljivo.
Rej: I jos nesto. Svitak se ne sme otvarati.
Okrenuo se ka ostalim clanovima treceg reda i dao im nekakav signal rukom. Svi su odjedno potrcali i preko ograde usli u sumu.
Rej: Oni ce biti u sumi i nadgledati sve. A sad cemo vas raspodeliti po ostalim kapijama oko sume i podelicemo vam svitke. Na vama je da odaberete kod koga ce on da bude. To je to od mene, srecno svima.
Treneri su nam prisli i poveli do kapija. Tu smo stali i morali smo da sacekamo da svi budu spremni.
Sensei: Pa, ko nosi svitak?
Juma: Ja cu.
Sensei: Izvoli.Dao mu je beli svitak.
Ja: Znaci mi jurimo crni.
Sensei: Da.
Fiona: Kakve su nam sanse, Sensei?
Sensei: Male.Uzdahnuli smo i pogledali u pod.
Juma: Ali iskoristicimo i tu malu sansu i uspecemo!
Ja: Da!
Sensei: Pa onda srecno, nadam se da me necete osramotiti. U sumu ulazite kad se kapije same otvore, malopre vam je Rej sve rekao. Vidimo se onda u centralnom tornju.Otisao je, a mi smo sacekali jos par minuta.
Fiona: Hej, vidite, kapija pocinje da se otvara.
Kao sto je rekla, kapija se otvorila.
Juma: Hajde idemo!
Uzviknuo je i poceli smo da utrcavamo u sumu. Trcali smo izmedju drveca.
Ja: Juma kakav je plan?
Juma: Nemam ga!
Ja: Molim?
Juma: Dobro si cula, nemam plan, zasto ja moram da ga imam?!
Fiona: Dosta vas dvoje, stanite!Stali smo.
Fiona: Posto vas dvoje nemate plan, onda cu ga ja smisliti!
Ja: Ah... Ajde...
Fiona: Rekli su nam da imamo dva dana u ovoj sumi.
Juma: Da.
Fiona: Verujem da ce svi zeleti da love svitke vec prvog dana.
Ja: Ja sam mislila da cemo tako i mi.
Fiona: Ne, imam bolju ideju.
Juma: Koju, hajde reci vise.
Fiona: Propusticemo prvi dan.Zacudjeno smo je pogledali.
Fiona: Krenucemo ka tornju vec danas.
Juma: Pa da pomisle da odustajemo.
Fiona: Ne. Sakricemo se blizu tornja.
Ja: I onda zaskociti nekoga ko ima dva svitka?
Fiona: Da. Sacekacemo neku ekipu koja se vraca sa oba svitka i nadajmo se da cemo moci da im ih uzmemo.
Juma: Iskren da budem, sve mi je jedno sta cemo uraditi. Odlucite vas dve.Pogledala sam u Fionu i klimnula joj glavom.
Ja: Onda je odluceno. Idemo vec danas do tornja.
Zerova perspektiva:
Pola dana kasnije:Jato: Zero! Dizi se!
Ja: Zasto? Vidis da se niko za sad nije pobio, jedino ona dva tima koja nadgledaju Rej i Akasi.
Jato: Imam osecaj, nesto ce se desiti uskoro.
Ja: Tako si imao i osecaj kad je pravi trenutak da kazes Akiri da je volis, pa si video kako se zavrsilo.
Jato: Zaboravljas da je to bila tvoja ideja.
Ja: Hm... Malo...Ustao sam i uspravio se na veliku granu drveta na kojoj smo stajali.
Ja: De me stavise u tim sa tobom.
Jato: Sta ti fali.
Ja: Ma nista...Stavio sam ruke u dzepove i stao na ivicu grane.
Ja: Samo me zanima kako smo nas dvojica od pomoci jedan drugome u timu.
Jato: Kako to mislis?
Ja: Lepo, kako nas dvojica mozemo da kombinujemo moci? Nikako, citanje misli plus snaga ne daju nista.
Jato: Mozda si u pravu, ali za to krivi Erena! On je izvlacio papirice s imenima.
Ja: Da, jedini dobar tim koji je izvucen su Jukio i Itan.
Jato: Vala bas. Lecenje i biljke, gde ces bolju kombinaciju.
Ja: Stavrno, ali ni nasi uobicajeni timovi nisu nesto poredjani da se mi uklapamo.
Jato: Nisu, ali smo navikli jedni na druge.Zagledao sam se u daljinu. Vetar je poceo da duva i kosa nam se razletela.
Ja: Nego, Jato.
Zbunjeno me je pogledao, a onda vratio pogled ispred. Zatvorio sam oci i uzivao u povetarcu.
Jato: Molim?
Ja: Mislis da ce se vratiti?
Jato: Na Akiru mislis?
Ja: Da.Negirao je odmahivanjem glave.
Jato: Ne znam. Vise ne znam ni ko je ta devojka.
Ja: Shvatam...Otvorio sam oci i zatekao da se nesto u daljini dimi.
Ja: Mislim da se tamo nesto desava.
Jato: Rekao sam da imam osecaj da ce se nesto desiti, hajde, idemo!
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.