Anabelina perspektiva:
Akira joj je ispricala sve iz njene proslosti, pre nego sto je bila usvojena...
Sedim i ne verujem u ono sto cujem. Ja, ja sam naslednica klana? KKLANAA?! I jos se u meni nalazi Carsko Cudoviste klana?
Ne, ona se zeza sa mnom!Ja: Ne, to nije istina!
Akira: Ah... Jeste...
Ja: Ne, ja nisam ni iz jednog klana! Ne mogu biti! Jos naslednik Carskog Cudovista! Ne, nije istina!Sisla je sa prozora i dosla do mene.
Oke, ovo me plasi. Podigla mi je bradi i zagledala se u moje oci. Pokusala sam da odmaknem glavu, ali nije mi dala.
Oci su joj se zascvenele... I....Akirina perspektiva:
Ah... Zasto bezi od realnosti?
Poslala sam je i da se sama uveri.
Mozda nije bila spremna za ovo...
Ali sta da radim, ipak Carska Cudovista su bitna. Ona biraju svog naslednika. Ako te izaberu, znaj da si ti pravi. Ali ne znam sta da mislim o ovoj devojci.
Trgla se. Izgleda da je videla.Ja: Jel mi sad verujes.
Oborila je glavu i tiho progovorila.
Ana: Sta ce sad biti sa mnom? Ja sam stvarno naslednik klana Salamander.
Ja: Slusaj, za sad sve ce ostati izmedju nas. Niko sem mene, ujaka i tebe nece znati, u redu?
Ana: Dobro, ali sta je sa mojim imenom?
Ja: Tvoje pravo ime je Alfa Salamander, po mom predlogu nemoj nikome reci za njega.Potisteno je klimnula glavom.
Ja: Ah... Slusaj sad. Znam kako ti je. Ja sam isto naslednik Carskog Cudovista, posedujem Andjela Tame. Takodje, volela bih da znas da se ovako prema tebi ponasam samo jer znam ko si.
Ana: Ha?
Ja: Nosioci Cudovista su nesto drugo od obicnih ljudi. Prema drugima sam mnogo drugacija. Videla si sta se desilo Zari i mom glupom mladjem bratu.
Ana: Da, ali zasto si takva?
Ja: Imam svoje razloge.....
To be continued.....
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.