Anabelina perspektiva:
Ajs stoji malo iza mene i ozbiljno gleda u Akiru.
Ali sta?
Od nje dolazi kao neki zvuci jecanja?
Am? Sta? Jel to ona place?Ajs: Akira? Sta se desilo?
Podigla je ruku i obrisala oci, ali se i dalje nije okrenula.
Ajs: Cekaj, Akira, sta je?
Akira: Ne mogu vas pogledati u oci, ne mogu posle svega!
Ajs: Akira....Spustio je ton.
Ajs: Akira, to je davna proslost!
Rasirenih, crvenih ociju se okrenula ka nama.
Ajs: Sta se desilo, desilo se, nije tvoja krivica!
Akira: Kako nije? Tog dana, pre deset godina je...
Ajd: Da pre deset godina, ne zivi u proslosti, Akira... Hajde.Prisao joj je i stavio ruke na njena ramena.
Zacudjeno ga je pogledala.Ajs: Sad samo tu gde smo. Sudjeno nam je da se opet borimo rame uz rame. Znam da ti je ono tesko palo, svima je, ali ne smemo ziveti u proslosti, trebalo bi smo da guramo sto vise napred. Zato hajde, zaboravi na sve.
Akira: Ajse... Izvini, ali ne mogu...Uzdahnuo je...
Ja: Izvinite, ne zelim da upropastim romanticni trenutak, ali direktor nas ceka...
Ajs je otskocio i sklonio ruke s Akire.
Ajs: Romantocni trenutak!?
Ja: Pa...
Ajs: Ah... Slusaj, Akira i ja, smo stari prijatelji, nicega nema izmedju nas!
Akira: S njim nikad ne bih ista imala.
Ajs: Ha, cek sta to treba da znaci?
Akira: Da si kreten.
Ajs: Sta?Snuzdila se iz nekog razloga.
Akira: Ne, izvini, nisam bas tako mislila...
Ajs: Ha... Nista mi nije jasno...
Akira: Sve u svemu, on mi je samo stari drug.
Ja: Oke... Izgledalo je drugacije...
Ajs: Dobro, sve jedno, hajde, idemo do direktora, svi su vec stigli.
Akira: Svi? Bas svi?
Ajs: Da, tu je i Midori, Rajzen i Šo.
Akira: Ah, moram se i sa njihovom pogledom suociti.
Ajs: Akira, pa niko tebe ne krivi ni za sta.
Akira: Nadam se...
Ja: Am, smem nesto pitati?
Akira: Naravno.
Ja: Za sta da te krive?Iskrivila je izraz lica.
Akira: Ispricacu ti jednog dana...
Ja: Aaa...
Ajs: A da krenemo ka sali za sastanke? Jer on pocinje za par minuta...Slozili smo se i krenuli.
Usli smo u zgradu gde je direktorova kancelarija.Akira: Ovuda niz hodnik.
Dosli smo do velikih duplih vrata.
Akira je uzdahnula i gurnula ih.
Prvi je u prostoriju, samouvereno usao Ajs.Ajs: Nasao sam ih.
Pogled mi je isao po sobi.
Velika je. Na sredini je stajao, takodje, veliki okrugli sto. Za stolom su sedeli direktori akademija, a pored njih su stajali jos troje njih. Predpostavljam da su oni Carska Cudovista.Direktor: Ah, Akira!
Strecnula se na njegov povisen glas i nabila sebi glavu u rame.
Direktor: Sta sam ja rekao!? Da ne bude problema!?
Akira: Znam Ujace, izvini, nije mi bila namera... Niste morali da me cekate...
Direktor: Popricacemo posle. Alfa, Akira, dodjite.Stale smo pored njegove stolice. Akira s jedne strane, ja s druge.
Direktor: Pa, hajde da zvanicno zapocnem sastanak. Dobrodosli!
Za stolom je sedelo 8 direktora.
Direktor: Ako neko, nekoga ne poznaje, sada cu predstaviti sve. Prva koja je stigla, direktorka Akademije Sumraka, gospodja Melanija.
Ustala je.
Direktor: Iz Akademije Zalazeceg Sunca, tu su gospodin Satomi i Carsko Cudoviste, Ledeni Golem, Ajs iz klana Daiki.
Ajs je napravio smekerski osmeh.
Oke... Sta li mu je to znacilo...?Direktor: Predstavnici Akademije Punog Meseca, direktor Kajaba.
Iz Akademije Svitanja dolaze nam gospodja Misaki i Carsko Cudoviste, Dzin biljaka, Midori Tenma.Ustala je jako lepa devojka. Jako, svetle, zelenkasto-zuckaste kose.
Direktor: Cak sa dalekog istoka, nase zemlje, iz Akademije Zore dolaze gospodin Akihiko i Carsko Cudoviste, Goblin Zemlje, Šo Kudo.
Svoju glavu je podigao, decko Braon kose i tamnih ociju. Iskreno, izgleda kao neko totalno, ne znam, neozbiljan lik, da tako kazem...
Direktor: Akademiju Oluje, predatavlja gospodin Dzejdan i Iz Akademije Munje i Groma, dolaze gospodja Hana i Carsko Cudoviste, Bog Nevremena, Rajzen Yagami.
Ustao je visoki lik, bele kose, koja na krajevima prelazi u tamnu, crnu. Kosa mu prekriva jarko zelene oci.
Direktor: I da predstavim nas. Ja sam direktor Akademije Polu Meseca, Rjuzaki, a Carska Cudovista nase skole su, veoma poznata Akira Namikaze, Andjeo Tame i Alfa Salamander, Vatreni Zmaj. A sada, da pocnemo s zvanicnim sastankom.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.