Anabelina perspektiva:
Konacno, trening nam je gotov.
Ja: Sensei, mozemo sad u sobe?
Sensei: Da, samo pokupite sve sa zemlje od pobacanog oruzja.Poslusali smo ga, a onda se uputili ka spavaonici. Rastali smo se, a ja sam posla ka spavaonici treceg nivoa. Zelim da vidim sta je sa Akirom.
Dok sam hodala do tamo, presrela me je Kane.Ja: Kane? Otkud ti?
Obisla je dva kruga oko mene a onda mi pokazala da sednem na njena ledja.
Ja: Zelis da sednem? Gde ces me odvesti?
Naravno od tigra nisam dobila odgovor, ali je ona jos vise zapela da to uradim i na kraju sam je poslusala, sela sam na nju.
Potrcala je. Velikom brzinom je jurcala ka spavaonicj treceg reda.
Makar sam tamo i zelela da odem.
Brzo me je dovela do ulaznih vrata u spavaonicu.Ja: Smem li uci?
Tigar kao da je potvrdno odmahnuo glavom, a onda je prisla vratima i uspravila se na njih i odgurnula ih prednjim sapama.
Vrata su se otvorila, a ona ih je dodatno pogurala glavom.
Usle smo u spavaonicu.
Kako sam usla, svi su blenuli u mene.Eren: Hej, opet ti, secam te se!
Zero: Sta ces ovde?!
Itan: Zero ne vici! Secam te se i ja. Bila si u mojoj ucionici za vreme ispita. Ti si ona koja je predala prazan test.
Ja: Am, da to sam ja.
Rej: A zasto si ovde i zasto je Kane sa tobom, poslali smo je sa Rentarom.
Ja: Ne znam, srela sam je usput, a ovde sam zbog Akire.
Akasi: Onda da te razocaramo, nije ovde, negde je sa Jatom.
Ja: Shvatam.
Eren: Ali njih nema vec par sati, zabrinuli smo se i poslali Rentara i Kane da ih nadju, ali Kane se vratila sa tobom.
Itan: Gde je onda Rentaro?Odjednom vrata spavaonice su se naglo otvorila, a na njima stajao je Rentaro, drzeci se za njih i ubrzano je disao.
Eren: Rentaro!
Skace sa kauca na kome je sedeo, a za njime i ostali.
Rentaro: Ljudi...Imamo...Problem...
Zadihano je govorio.
Itan: Polako pasulju, smiri se.
Zar i u vako ozbiljnim trenutsima, on misli na pasulj.
Akasi: Kakav problem, Ren?
Rentaro: Jato, trenutno je u bolnici.
Zero: Molim?!
Rej: Sta mu se desilo?!
Rentaro: Otrov. I to Akirin, jedino ona koristi tako jake otrove u akademiji.Stojim i nista mi nije jasno. Sta se desilo sa njih dvoje?
Rentaro: Jato je rekao Akiri da je voli, a onda je dobio iglu u rame, a Akira je nestala. Kaze da je rasirila krila i odletela iz akademije.
Eren: Jel obavesten direktor?
Rentaro: Jeste, eno ga cupa kosu sa glave zbog Akire.
Jukio: A sta je sa Jatom? Jel mu dobro?
Rentaro: Bore se trenutno za njegov zivot. Akirini otrovi su prejaki.Ne, ne verujem! Zar bi Akira uradila tako nesto?! Ne moguce!
Ja: Kane!
Povikala sam, a ona mi je prisla. Sela sam njena ledja. Izjurile smo iz prostorije.
Ja: Brzo Kane, ka direktorovij kancelariji.
Jurila je brzo koliko je mogla. Vetar mi je nosio kosu pozadi.
Kabe je stvarno jako brzo, cak mislim da ne ide najbrze sto moze. Kako je Akira kontrolise?
Ubrzo stigle smo kod direktora u kancelariju. Skoro da sam razvalila vrata pri ulasku.Ja: Gospodine! Sta se desilo sa Akirom?!
Direktor: Alfa?!
Ja: Ou, izvinite, nisam zelela tako da provalim, ali sta se desilo?!
Direktor: Akira i njen karakter se desio. Ne verujem da je bila spremna na ovo. Preterala je ovog puta, Jatovo stanje nije sigurno sada, a zbog cega, zbog njega, njega koji je nestao jos pre deset godina. Ona nije normalna!
Ja: Gde je ona sad?!
Direktor: Zadnja dojava je da je napustila prostor barijere.
Ja: Molim?! Zar je tako daleko otisla?!
Direktor: Ni ja nisam verovao, ali znajuci nju, nesto ju je vuklo da to uradi.
Ja: Ali sta se njoj tacno desavalo u poslednjih par nedelja?
Direktor: Sanjala je nesto sto ju je potreslo.
Ja: Molim?
Direktor: Da, zvuci naivno, ali ako je nju prodrmalo, onda nije za salu.
Ja: Ali zasto nikome nije rekla?
Direktor: Ne voli da drugima govori svoje probleme. Ali detalje o onome sto se desilo mozemo cuti samo od Jata, a ne znamo da li ce on preziveti.
Ja: Zar je tako ozbiljno povredjen?
Direktor: Nisi ti okusila Akirine otrove. Oni su napravljeni od njenog besa i smrtonosni su, zavisno od njenog raspolozenja.
Ja: Shvatam.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.