Anabelina perspektiva:
Trenutno mi se zavrsavaju casovi.
Nista specijalno se nije izdesavalo na nastavi.
Sada bih trebala da idem na trening s direktorom, ali iz nekog razloga me je zvao da se nadjemo ispred zgrade skole za trecu smenu.
Kako je zvonilo za kraj, ja sam izletela iz skole i trceci otisla do mesta gde me je zvao direktor.
Dotrcavam do ulaza u skolu treceg nivoa.Ja: Gospodine!
Direktor: O Ana, stigla si. Jel si uspela da dodjes dovde?
Ja: Da, jesam.
Direktor: Skola treceg reda je malo dublje u kompleksu, zbog odredjenih razloga, zato pitam da li si uspela da nadjes.
Ja: Aham... Vao, ovde nisam bila pre, stvarno je prelepo.
Direktor: Da, najbolje opremljena skola od sve tri u akademiji. Nego, prvo moram do kancelarije, stiglo mi je nesto za tvoje treninge. Zaboravio sam ga tamo.
Ja: Nesto za moje treninge?
Direktor: Da, ova narukvica za vezbu koju imas je malo preslaba, previsr te ogranicava, ne da ti da koristis svu svoju moc.
Ja: Aham... Dobro...
Direktor: Pa, hajde do moje kancelarije da uzmem novu.
Ja: Oke.Prosli smo pored skole treceg reda, svtarno, skola je prelepa. Predpostavljam da je iznutra jos lepsa, zamisli tu milinu da ucis u tako lepoj skoli. Nadam se da cu jednog dana smeti da budem clan treceg nivoa.
Ja: Nego, smem da pitam nesto glupo?
Direktor: Ne postoje glupa pitanja, samo glupi odgovori. Izvoli, reci.
Ja: Kakvi su ispiti za ulazak u treci nivo?
Direktor: Jako su teski, makar za obicne clanove klana.
Ja: Obicne clanove?
Direktor: Da, recimo tebi bi bili laksi, jer posedujes Carsko Cudoviste. Dobro, hajde sad ozbiljno, bili bi ti laksi da vec znas samostalno da kontrolises svoje moci.
Ja: Shvatam...
Direktor: Slusaj ne opterecuj se trecim nivoom. Prvo polozi ispite za drugi, pa onda razmisljaj sta ces dalje.Klimnula sam glavom.
Za par minuta, stigli smo do direktorove kancelarije.Direktor: Cudno, ne secam se da sam ostavio otvoreno.
Otvorio je vrata i usli smo unutra.
Direktor: Ou...
Okrenuo se ka meni i pokazao mi da budem tiha.
Ja: Ha?
Prstom je pokazao ka radnom stolu.
Ja: A joj...
Durektor: Ah, stvarno je beba...Za radnim stolom, sedela je Akira. Bolje je reci da je spavala. Drzala je isprekrstane ruke na stolu, a na njih je stavila glavu. Na nju je bila naslonjena otvorena knjiga. Ispod stola dremala je i Kane.
Direktor: Akira, Akira... Ah...
Prisao joj je i lagano prodrmao.
Pocele je da dize glavu, ali onda se desilo nesto cudno.Akira: Aaa!
Otskocila je od stolice i zajedno s njom se preturila na pod.
Akira: Aaaa! Horor! Aaa!
Direktpr: Akira, hej, ja sam, sta je bilo?!
Akira: Au, moja glava... Ha... Sanjala sam samo...
Ja: Jel si dobro?
Akira: Da, nije mi nista. O, Alfa, ti si...
Direktor: Sta si radila ovde?
Akira: Citala i izgleda zaspala posle...
Direktor: Aham... Jel si saznala nesto?
Akira: Pa i ne bas. Saznala sam jedino vrstu demona koji se pojavio. To je bio Horor, redak ali opasan demon.
Direktor: Pa to nam i nije od pomoci bas...
Akira: Znam, ali nista vise nisam uspela da pronadjem...
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.