deo 6

697 45 0
                                    

Akirina perspektiva:
Dve nedelje kasnije:
Dan trecih ispita:

I dalje mi nije jasno sta se desilo sa mnom tog dana. Ali nije to ni poslednji put da se to dogodilo. Naredih dva puta, Hitaci i Alfa kazu da je glas sve jasniji bio. Neko iz nepoznatog sveta pokusava da komunicira sa nama preko mene...
Ali nepovezano govori, ali stalno kad mi se to dogodi, meni se vrcaji secanja na proslost. Ne razumem. Nikako mi neje jasno sta i ko govori preko mene. Ni kako je to moguce.
Boli kako bilo, danas je dan trecih ispita. Noguce je da vec kasnimo... Da svo troje trenutno trcimo kroz sumu, nazad u akademiju. Hitaci je posao sa nas dve, uspela sam da ga nagovorim, ali nas dvoje ostajemo skriveni pod kapuljacama i ogrtacima sve vreme. Ne mozemo da rizikujemo. Ipak on je prognan iz klana, a ja, mozda sam i ja do sad.

Hitaci: Tu smo... Koloseum... Dugo ga nisam video.

Da, stigli smo, kod celikog Koloseuma smo.

Ja: Preuredjen je malo.
Hitaci: Jel je sve ostalo isto? Carska Cudovista stoje na tribinama i paze da se nesto ne desi, a neko iz treceg reda pazi na ring i proglasava pobednika borbe?
Ja: Da, sve je ostalo isto.
Alfa: Drustvo, mislim da cujem necije korake.
Ja: To je nemoguce. Svi su u koloseumu, a i sa ove strane niko ne dolazi.
Hitaci: Ne, Akira, varas se...

Prstom mi je pokazao na nekoga ko je isao u nasem pravcu.
Ajs? Sta ce on ovde?

Als: Ko je tamo?! Odmah da ste odgovorili! Ovo je privatan posed, Akademije Polu Meseca!

Alfa mi je prisla i pocela da sapuce.

Alfa: Jel u redu da ja skinem masku?
Ja: Jeste...

Odaljila se od mene i prisla blizu Ajsu.

Ajs: Sta pokusavas? Ko si ti? Ne prilazi blize, imam dozvolu za napad.
Alfa: Ja sam, Ajse...

Skida kapuljavubsa glave

Ajs: Alfa?! Gde si ti do sad?! Shvatas da si nestala iz akademije na mesec dana i da se nikome javila nisi!
Alfa: Znam... Ali kako to znas?
Ajs: Rekao mi je vas direktor. A sad, ko su oni?

Okrenula se ka meni i Hitaciju.

Ajs: Ko je lik u crvenom ogrtavu i onaj tamo u crnom? S kim si ti to bila?
Alfa: Nije bitno...
Als: Jeste!
Alfa: A ti si kao brinuo za mene!
Als: I da jesam, ali ne mozes tako da radis, u akademiji si, ne u nekoj obicnoj skoli! Polazi sad! A vi, odlazite!

Anabelina perspektiva:

Uzima me za ruku i povuce ka sebi.

Ja: Ajse!

Jos jace me hvata za ruku i konacno pusta kad dodjemo do zadnjeg ulaza u Koloseum. Ali me okrece ka sebi i krece da vice.

Ajs: Jel si ti normalna? Znas koliko su tvoji roditelji bili zabrinuti?
Ja: Znam, ali nisam znala...
Ajs: Sta nisi znala?! Jel znas sa kime si uvopste bila?!
Ja: Naravno.
Ajs: Sa kime?!

Oborila sam glavu...

Ajs: Sa kime, odgovori mi?!
Ja: Ne mogu...

Stavlja mi ruku na glavu.

Ajs: Dobri razmisli kako ces ovo da objasnis direktoru. Hajde, kasnis...

Kao da je u trenutku sav taj bes, kojim se izdrao prvo na mene, nestao.

Uveo me je u Koloseum. Unutra, teibine su sve podignute vise od 4 metra iznad zemlje i prave okrugli zid oko arene. Na prednjoj strani Koloseuma, nalazi se jos posebno, uzdignuto mesto za poseban balkon gde sede direktori.
U areni, vec stoje svi koji su prosli drugi test, razvrstani po ekipama.

Ajs: Izvinjavam se!

Uvodi me u arenu.

Ajs: Pronasao sam i nju.
Jato: Anabela!

Mogla sam da vidim direktora kako je ustao sa svog mesta na balkonu.

Direktor: Abanela Krous!

Okrenula sam se uplaseno ka njemu.

Direktor: Posle svega, imacemo ki jedan ozbiljan razgovor! Potrudi se da opravdas sve sto si uradila!

Iznervirano je seo na mesto.
Ajs je spustio svoju glavu do mog uveta.

Ajs: Idi do svog tima i srecno!
Ja: Da, hvala!

Dotrcala sam do svog tima.

Ja: Zdravo...
Fiona: Ana! Ludaco jedna!
Juma: Pomislio sam da si odustala.
Ja: Ja da odustanem? Ne, ne idem ja nikud. Dolazim spremnija nego ikad ranije!

Do mene dolazi Ajla.

Ajla: Pa vidi, vidi... Ana, jel si spremna za nasu borbu?
Ja: Veruj mi, umesto tvog divnog Skaja, poljubices ovu zemlju dole.
Ajla: Jos cemo to da vidimo!

Zaculo se pljeskanje rukama, to je bio Jato.

Jato: Dosta! Svi ste tu! Mozemo da pocnemo! Prvo cu vam objasniti kako sta ide, a onda cemo poceti sa borbama! Pre svega, svi cete dobiti peotivnike. Nije bitno iz kod je tima, moze biti i vas saborac. Ali morate se boriti medjusobno, i gubitnik ostaje onaj koji vise nece biti u mogucnosti da izdrzi. Znaci svi timovi za borbu su vec nasumicno odabrati! Oni koji se ne bore, stoje tamo.

Rukom je pokazao ka jednom balkonu, koji je bio ukopan ispod tribina.

Jato: Odande mozete sve lepo da vidite, a opet ne smetate onima koji se bore. Nadam se da sam bjo dovoljno jasan. A sad sto se tice bodovanja. Nije bitno da li cete pobediti u borbi. Da li prolazite, ili ne, na visi nivo odlucujemo mi iz treceg reda. Sto znaci da mozete i da igubite borbu, ali ako mi odlucimo da ste spremni za visi nivo, polozicete ispite. Sve jasno?!
Svi: Da!
Jato: Onda mozemo da pocnemo! Svi se popnite na vas balkon i uskoro ce biti receno protiv koga se borite!

AlfaWhere stories live. Discover now