Prodavac je rekao da se posle njegovog sustera, onaj lik uputio ka sumama u okolini sela.
To jeste bilo pre dosta vremena, ali taj isti lik je meni u snovima rekao da je sve blize.
Onda mislim da nemam mnogo izbora.
U blizini ovog sela nalazi se omanji grad na nekih dvadesetak kilometara. Mogu se i tamo raspitati, ali onda moram ici putem kroz sumu. Sto je sasvim u redu, jer cu moci bezbedno da prespavam na nekom drvetu.
Kada sam razmislila o svemu, ustala sam sa klupe i krenula ka izlazu iz sela. Na raskrsici puteva, stajale su putokazi. Neki su vodili do nekih jezera, ili planina, ali ja sam se uputila ka gradicu.
Bilo je oko podneva kad sam krenula niz taj put.
Zimzelena veca suma, primetila sam da se put penje sve vise u brda i da se postepeno zelenilo okolo menja.
Bilo je predvece kada sam sela da se odmorim malo.
Naslonila sam se na drvo i sela na zemlju. Skupila sam kolena i ruke stavila na njih.
Kada sam ja postala tako emotivna? Mozda onda kada su poceli da me prisecaju na proslost u kojoj sam bila emotivna i slaba. Da bila sam slaba, ni najdrazim osobama nisam mogla da pomognem, neki od njih su zbog toga izgubuli zivote. Svi su mi posle govorili da to nije moja krivica, ali ja njih nosim na dusi i sebe proklinjem za njihove gubitke.
Sunce je zalazilo, nebo je postalo narandzasto, a u sumi se spustila niska bela magla.
Mislim da je vreme da se popnem negde i zaspim ranije kako se ne bih mucila sa demonima.
Krenula sam da ustajem, ali...Xx: Vidis rekao sam da sam ti blizu!
STA?!
U polustavu sam se okrenula i iza sebe, kod jednog drveta spazila njega. To je bio lik u crvenom ogrtacu. Ne verujem! Ne moguce!Xx: Sta je Akira?
Povukla sam se korak u nazad.
Xx: Hej polako, ne zelim da se borim.
Ja: Sta zelis onda?! Govori! Ko si ti?! Sta zelis?!
Xx: Jao, kako zalosno, pa ako ti ne znas ko sam, ko ce drugi znati?
Ja: O cemu pricas psihopato?!Poceo je da hoda okolo.
Xx: Proveo sam mnoge godine van svog rodnog mesta i porodice.
Ja: To me ne zanima! Govori, ko si ti?!Drala sam se. Ispruzila sam ruku i u njoj stvorila crnu katanu.
Ja: Ako vec znas ko sam, onda znas i sta sam sve u stanju da uradim!
Xx: Zar me se stvarno ne secas?Spustio je ton i to rekao nekako razocarano.
Spustila sam mac i uspravila se.Xx: Nisam mislio da ce nas ponovni susret izgledati ovako. Mislio sam da nece ni biti potrebe da skidam kapuljacu da bi me prepoznala.
Ja: Ponovni susret...?Podigao je glavu.
Xx: Da, draga moja sestrice.
Ja: STA?!Rukom je povukao kapuljacu. Prikazalo mi se bledo lice. Duza siva kosa mu je padala preko jednog oka, a na drugom se primecivala nebesko plava boja.
Ja: Nemoguce! Hitači! Ne verujem!
Hitaci: Nisi valjda mislila da sam poginuo nakon svega?Bacila sam katanu u stranu i ona je nestala. Ozbiljno sam stala.
Ja: Proslo je trinaest godina! Trinaest godina! I sad si resio da se pojavis! Budalo jedna!
Zatvorila sam oci i potrcala ka njemu. Napravio je korak nogom u nazad.
Zaletela sam se i skocila na njega. Prihvatio mi je u zagrljaj i sa mnom obrnuo krug. Zabila sam glavu u njega.Ja: Budalo...
Hitaci: Izvini Akira.Jos vise me stegao i privukao sebi.
Hitaci: Nisam imao drugog izbora. Zao mi sto sam tebe upotrebio da bi se osvetio ocu.
Ja: Meni si ucinio uslugu time sto si uradio.
Hitaci: Ne razumem sta zelis da kazes.
Ja: Prenosenjem Carskog Cudovista na mene ucinio si uslugu i meni i onoj drugoj budali.
Hitaci: Mislis na Vilijama?
Ja: Da.
Hitaci: On je jos bio mali kad sam ja otisao. U kakvu osobu je izrastao?
Ja: Bolje da ne znas.
Hitaci: Toliko lose?
Ja: Ocev mali princ.
Hitaci: Sve mi je jasno, ali drago mi je da vidim u sta si ti izrasla.Malo me je odvojio od sebe i bolje pogledao.
Hitaci: Izrasla si u prelepu, jaku devojku. Nadam se da ste ti i ...
Ja: Ne! Njega vise nema...
Hitaci: Molim?!
Ja: I za to sam ja kriva! Nisam bila jaka kao sad. Ni upola! I desilo se sta se desilo. Zrtvovao se za mene. Da bi mene spasio...Pocela sam da se tresem.
Hitaci: Hej, Akira.
Prisao mi je i zagrlio. Spustila sam glavu na njegovo rame.
Hitaci; Izvini mala, bolje da nisam ni pomisljao da pitam.
Ja: Nisi mogao da znas.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.