Ajla mi je pomogla da se raspakujem.
Ajla: Ah... To je to, bas imas puno stvari.
Ja: A ponela sam od kuce za svaki slucaj.
Ajla: Dobro, iako se ovde dobije uniforma za skolu.
Ja: To sam saznala tek danas.
Ajla: A jel znas u kom si odeljenju?
Ja: Am, ne, zaboravila sam da pitam...
Ajla: A dobro, to nam je najmanji problem da pitamo. Nahvatacemo nekog nastavnika ili nekoga iz trece smene.
Ja: Trece smene?
Ajla: Da, treca smena, treci nivo, isto ti dodje.
Ja: To znam, ali sto njih?
Ajla: Oni ti imaju polozaj kao i nastavnici. Uvek nose po 100 papira i znaju bukvalno sve, tako da njih je i najbolje pitati.
Ja: Nego, ta treca smena, oni su ucenici isto?
Ajla: Da, ali imaju mnogo teze gradivo i treninge, a pored toga i nekakve misije i menjaju nastavnike ponekad.
Ja: Aha, a sta je s onim tigrom?
Ajla: Cek, cek, videla si tigra?
Ja: Da...
Ajla: Oh my god(omg)! Videla si Kane!
Ja: Imala sam bliski susret s njom, ali zasto se cudis?
Ajla: To je tigar najbolje, najjace i najlepse ucenice u citavoj skoli!
Ja: Aha, a ko je ta najbolja i najjaca ucenica?
Ajla: Ona je ucenik treceg nivoa, necaka je direktora skole i dolazi iz najstarijeg klana Namikaze.
Ja: Dobro, a hoces li mi, vise, reci njeno ime....?
Ajla: A da, zove se Akira Namikaze.
Ja: Aham... Dobro...
Ajla: Ona ima i mladjeg brata, ali on je na zalost u drugom nivou. Mislim na zalost zbog njega, kazu da je ukaljao ime svoje porodice time sto nije u trecem nivou, ali to je bolje za nas. Nemas pojma koliko je sladak.
Ja: Aha...
Ajla: Dobro, dosta o njima, hajde da vidimo u kom si razredu.
Ja: Ajde.Izasle smo iz sobe i krenule ka delu skole.
Svi hodnici su bili potpuno prazni i nigde nikog nije bilo.Ja: Zar niko ne ide u prvi nivo?
Ajla: Ma ne, prvi nivo ima najvise djaka, sad su gotovi casovi, svi su u sobama.
Ja: Aha, vidis li nekoga?
Ajla: Am, eno nastavnika matematike.Pocela je da trci ka njemu.
Ajla: Nastavniče! Sacekajte!
Nastavnik je stao i pogledao u Ajlu.
Nastavnik: Nesto se desilo?
Ajla: Ah, jel znate u kom je odeljenju ucenica...
Ja: Anabela Krous, nova sam.
Nastavnik: Izvinite, ali ne, nemam sad te papire, ostali su mi u kancelariji.
Ajla: A jao...
Nastavnik: Ali, video sam Zeroa da se motao malo pre ovuda.
Ajla: Odlicno? Gde je bio?
Nastavnik: Krenuo je ka skoli drugog nivoa.
Ajla: A predivno... Ajde, Ana, brzo da ga stignemo! Hvala u svakom slucaju, nastavniče!Okrenula se pocela da trci. Ja sam krenula za njom.
Ja: Ajla, cekaj!
Ajla: Ajde, brze...Izletele smo iz skole.
Ajla: Ovuda!
Pokazala je rukom ka desnoj strani.
Blizu smo druge skole.Ajla: Eno ga! Vidim ga!
Pokazala je na poviseg decka bele kose.
Ja: Dobro, je, a sad uspori!
Usporila je i brzim korakom smo se priblizavali momku.
Ajla: Zero! Stani!
Okrenuo se ka nama.
Zero: Nesto vam treba, devojke?
Ajla: Da, jel znas u kom je razredu Anabela Krous?Iz ranca na ledjima je izvadio tucu papira i poceo da lista.
Zero: Odeljenje, 1-c.
Ajla: Pa u mom si razredu!
Ja: Super.
Zero: Jel treba jos nesto?
Ajla: E da, kad cete nam opet vi drzati casove?
Zeri: E to vec ne znam. To pitajte ili Akiru ili direktora.
Ajla: Ali Akira nikad nije tu, a i kad je tu izbegava sve. Ja ni ne znam kako ta devojka tacno izgleda. Videla sam je jedino iz daljine.
Zero: Ne izbegava ona sve, morate je shvatiti, ona je vecito na misijama i svacemu, kad se konacno vrati u skolu bukvalno noje upotrebljiva dok se ne odmori.
Ajla: Uf, gde je ona sada?
Zero: Na misiji.
Ajla: Kad ona stize da uci...?
Zero: E nemam vremena da odgovaram na takva pitanja.Okrenuo se i otisao u pravcu spavaonica trece smene.
Ajla: A! Mrzim ucenike treceg nivoa! Ah! Nije fer! Samo zato sto su mnogo jaci od nas misle da su i bolji i vazniji!
Ja: Ajla, polako. I zasto svi spominju tu Akiru!?
Ajla: Ne znam, vise mi se i ona popela na glavu, najbolji ucenik nikad nije u skoli, pazi molim te...
Ja: Hajde, sta ces nije sve u zivotu fer.
Ajla: Pf... Ajmo nazad u sobu.Vratile smo se u sobu.
Ja: Sta je znacilo kad si ga pitala kad ce nam opet drzati casove?
Ajla: Ponekad neko iz treceg nivoa dodje kod nas na cas da prokontrolise kako smo napredovali i to. Pa se prosle nedelje organizovala nastava gde su nam casove drzali ucenici trece smene. Bilo nam je jako zanimljivo, inace njih je u celom njihovom delu skole, ukupno 9.
Ja: Samo?
Ajla: Da, ali seti se da nisu svi uvek na nastavi. Kad su nam oni taj dan predavali, bilo ih je sestoro.
Ja: To je bas malo.
Ajla: Da, ali nije fer, oni su izdvojeni, a mi, mi moramo da se spajamo s drugom smenom.
Ja: Zasto?
Ajla: Ucenici druge smene su oni koji vec znaju vrlo lepo da kontrolisu svoje moci, dok je treci nivo nesto totalno nezamislivo. Tako da je drugi nivo vise blizi nama po mogucnostima i onda ima je lakse da nam drze zajednicke casove.
Ja: Aha,
Ajla: Takodje, prva i druga smena su jako bliske. Dosta se druzimo. Moje najbolje drugarice, Kler i Jumi, su iz druge smene. Nego, kasno je vec, mogle bismo da spavamo.
Ja: Ali tek je 9.
Ajla: Znam, ali se sutra ustaje rano za skolu.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.