Anabelina perspektiva:
Svi stojimo na balkonu i cekamo da borbe pocnu.
Skaj: Jadan onaj kome ja zapadnem kao protivnik!
Ja: Znas volela bih da me stave u grupu sa tobom, pa kad tebe pobedim da izubijam i tvoju devojku!
Skaj: A jel?!
Ja: Da!Nasrnuo je na mene, ali me je necija ruka povukla u stranu.
Ajs: Dosta, Skaj!
Ja: Ajse!Okrenula sam glavu ka njemu.
Ajs: Ne znam zasto sam zapao da vas cuvam, ali ne zelim da pravite haos, dok ne udjete u arenu. A ti Skaje, ne nasrci na druge.
Skaj: Vredja i mene i moju devojku.
Ajs: A jel. Ne zelim da te vidim, ili bilo koga da dira ovu malu, van arene!Svi su uprli pogled u mene kad me je Ajs nazvao, mala...
Diskretno sam opet okrenula glavu ka njemu.Ja: Ajse...
Ajs: Znam, zvucalo je pogresno, cuti...
Ja: Mogao bi da mi pustis ruku...
Ajs: A da...Pusti me je i ja sam stala pored Fione.
Fiona: Ana, postoji li nesto sto ja ne znam?
Ja: Ne...
Fiona: Ali Ana, on je Carsko Cudoviste, treci nivo u akademiji...
Ja: Fiona, rekla sam da nema nicega sto ne znas!Okrenula sam se i pogledala u arenu.
Dole stoje Jato i Eren. Rasporedjuju neke papire.
Publika je puna. Dosta klanova mogu da zapazim odavde, ali nigde ne vidim svoje roditelje. Vidim Akiru i Hitacija naslonjene skroz pozadi na zid.Jato: U redu! Mozemo da pocnemo!
Svi: Da!
Jato: Pre svega da pozelim dobrodoslicu mnogom klanovima! Dobrodosli, nadamo se da ce vas vasa deca uciniti ponosnima. A sad, ukupno ce biti sest grupa koje ce polagati. Pa videcemo ko ce ostati do samog kraja. Ucenici, nadam se da ste spremni! Ja cu biti sa strane u areni, smem da zaustavim borbu kad kod ja zelim, a to je onda kad vidim da neko ostaje bez snage i ne moze da nastavi. Nadam se da je sve jasno!
Svi: Jeste!
Jato: Pa da pocnemo sa prvom grupom!Svi na balkonu su se medjusobno pogledali.
Jato: Prvi su... Skaj i Juma!
Zacuo se jak aplauz.
Ja: Juma, srecno, ne dozvoli da te on umlati.
Juma: Ne brini se, nece.
Fiona: Juma...Pogledao ju je.
Fiona: Srecno! Nemoj da izgubis!
Stavio joj je ruku na glavu, a onda samo prosao.
Juma: Ja ne gubim.
Obojica su sisli u arenu i stali jedan naspram drugog.
Rajzenova perspektiva:
Ja: Pa da te vidimo mali rodjace.
Šo: A taj mali Skaj ti je rodjak?
Ja: Da. Veruj mi, izgleda jako, ali nije. Balavac jedan. Dodje mi neki dalji rodjak sa tatine strane. Posto sam ja Carsko Cudoviste, on je kao mali uvek navaljivao na mene da se borimo.
Šo: I uvek bi zavrsavao glavom u podu?
Ja: Kakva glava, ceo bi bio zakopan.Jumina perspektiva:
Ja: Pa da te vidimo.
Jato nas je razdvojio i stao izmedju nas.
Jato: Dok ja kazem da ne mrdate, stojite mirno. Kad vam dam znak za pokret, onda pocinjete.
Skaj i ja: Dobro.
Gledamo jedan u drugog i cekamo da nam Jato da znak. Jato se pomerio u nazad i stao kod zida.
Jato: Mozete poceti!
Vadim noz iz dzepa i zalecem se ka njemu. On isto to radi. Sudaramo se jedan o drugog, a nasi nozevi se blokiraju medjusobno.
Ja: Gubis ovo!
Skaj: Videcemo jos! Elektricni udar!Sta?! Iz njegove ruke su zavarnicele neke male munjice i sirile su se preko nozeva. Elekrticitet je dosao do mene i odbacio me jakim strujnim udarom.
Ja: Aaaa!!!
Odleteo sam i udario o zid, a zatim sam se srusio na pod.
Skaj: Pa, ko je sad na podu?
Podizem se tek toliko da mogu da vidim, a da on ne moze da vidi moje pokrete rukama. Pravim oblik prstima i pokusavam da mu zaposednem dusu.
Ja: Ti si taj koji ce zadnji biti na podu.
Podizem se i usmeravam ruke ka njemu.
Ja: Zaposedanje duse!
Zaposedam ga. Pa da vidimo, kako mogubda te pobedim.
Povlacim njegovu ruku u kojoj mu je noz i krecem ka njegovom stomaku. Malo je falilo da ga zabodem, ali je borba prekinuta. Ispred se stvorio Jato koji je prstom zaustavljao moje moci u Skajevoj ruci.Jato: Dosta je. Vrati se u svoje telo.
Vracam dusu nazad u sebe, a Skaj pada na pod.
Jato: Pobednik borbe je Juma!
Rajzenova perspektiva:
Ja: Rekao sam ti...
Prekrstam ruke i porolazim dalje po tribinama.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.