deo 10

685 41 0
                                    

Ajsova perspektiva:

Zalecek se s klonovima na Astrala, u trenutku sam zaostao za njima i sacekao prvo oni da ga napadnu.

Astral: Bedan potez!
Ja: Nije!

Udarim rukama i uzviknem.

Ja: Otrovne klonirane ledene bombe!

Odjednom, svi klonovi su eksplodirali, a cestice u koje su se pretvorili su se slepile za Astrala stvarajuci ledeni omotac oko njega.

Rajzenova perspektiva:

Beavo Ajse! Sad je na mene red.

Ja: Munjeviti zatvor!

Usmerim ruke ka sledjenom Astralu i oko njega stvorim kutiju od munje.

Ajs: Rajzene?!
Ja: Bravo!
Ajs: Gde je Akira?!
Ja: Na sigurnom sa Spiritom!

Ajsova perspektiva:

Nasli su ga...
Na licu mi se razvio osmeh, a oci su mi cak i zasuzile. Konacno, nasli su Spirita.
Do mene doletele su Alfa, Midori i Šo, takodje i Rajzen je prisao, ali jos uvek se koncenteisao na zadrzavanje Astrala u njegovom zatvoru.

Rajzen: Ljudi, demoni su vec peosli kroz kapije. Besmisleno je boriti se protiv njih sad. Moramo da peizemljimo Astrala i nadjemo Akiru.
Alfa: Nadjemo?
Ja: Zar nisi rekao da znas gde je?
Rajzen: Pa ne bas... Rekao sam joj da bezi na sigurno, ali ne znam gde je pobegla. Ali, da, inace, spasili smo Spirita.
Midori: Nasli ste ga?!
Rajzen: Da.
Šo: Ne verujem!

Šo je srećno uzviknuo i poleteo pravo u Rajzena.

Rajzen: Polako covece! Nije kao da izgleda kao mala svetlucava lopta, jer nije u svom telu!

Odvojio ne Šoa od sebe.

Rajzen: Nemamo vremena za gubljenje!

Rajzenova perspektiva:
Poceli smo da se prizemljujemo. Elektricnu kutiju sam spustio na zemlju. Prisao sam joj i jednim pokretom ruke razbio. Astral koji je bio u nutra, pao je na kolena. Prisao sam mu i uhvatio za kragnu. Podigao sam ga i naterao da me pogleda u oci.

Ja: Odvratni stvore!

Potegao sam rukom i s dva prsta ga udario u jednu tacku na vratu, tako paralisuci svaki njegov pokret.

Astral: Ne... Ovde nije kraj...

Jedva izgovara uz mucanje.

Ja: Ne Astrale, ovde jeste kraj!

Okrenuo sam se ka ostalima.

Ja: Midori, nadji Akiru, vodimo ga!

Midori je klimnula glavom, a onda su se njene oci zacrvenele.

Ajs: Vidis li je?
Midori: Osecam njenu auru. Ovuda!

Prebacio sam Astrala preko ramena, a onda smo svi potrcali za Midori.

Anabelina perspektiva:

Penjemo se po stepenicana u dvorcu. Midori, Šo i Rajze  idu ispred, dok smo Ajs i ja iza.

Ja: Ajse...
Ajs: Molim?

Pogledao me je.

Ja: Sta se sad desava sa Zemljom?
Ajs: Ah... Ne znam... Velike kolicine domena su prosla kroz kapiju i jos uvek prolaze.
Ja: Da li ce svi biti dobro...
Ajs: Ne brini se, sve ce se dobro zavrsiti, veruj mi.

Posalje mi jedan blagi osmeh, ali i sama znam da se on brine cak vise od mene. Niko od nas nije siguran sta se moze desiti u bolo kom trenutku dok smo u ovoj mracnoj dimenziji...

Midorina perspektiva:

Ja: Skrecemo u sledecem hodinku levo!

Povicem, a onda nastavim da trcim.

Šo: Midori, jos koliko?
Ja: Jako malo, blizu smo!

Skrenuli smo u hodnik, ali tamo su nas je docekao veliki broj vrata.

Ajs: A kuda sad?
Ja: Stani...

Zatvorila sam oci. Ruke stavila na glavu i jase se koncenteisala. Kuda? Kuda? Korz koja vrata?
Levo, desno, levo, desno... Gde? Polako, tu je negde, samo se skoncentrisi!
Ubrzo uspela sam da osetim njenu auru, njenu i Sporitovu.

Ja: Tamo, ona vrata tamo.

Prstom uperim u vrata sa nase leve strane.

Akirina perspektiva:

Scucurena sedim u cosku, oborene glave, dok drzim Spirita.
Odjednom, zacula se skripa vrata.
Cimnula sam se na noge i stala u borbeni stav.

Ja: Ko je tamo?!

Vrata su se otvorila, a ja sam videla Midorino lice. Iza nje stajali su Ajs, Šo i Alfa, a u Rajzenovin rukama nalazilo se Spiritovo telo.

Ja: Drustvo...
Ajs: Izadji princezo, uspeli smo.

Uspravim se i izadjem iz prostiruje u hodnik.

Rajzen: Šo, pomozi mi.

Šo je prisao Rajzenu i prihvatio Astrala za drugo rame.
Do njih sam dosla i ja. Stala sam odmah ispred njih dvojice, zagledala sam se u Astrala.

Ja: Astrale, vec sam ti na ispitima rekla da me zanimas samo mrtav. Pa tako je i ostale, ja ch biti ta koja ce ti izvaditi i smrviti dusu!

Ruku na kojoj sam imala Aurorin znak, priblizila sam ka njemu, dok sam drugom peidrzavala Spirita.
Prislonila sam ruku blizu njegovog srca, a znak na mojoj ruci se zacrveneo.
Pocela sam da mu izvlacim dusu iz tela. Tamno crvena aura stvorila se u mojim rukama.

AlfaWhere stories live. Discover now