deo 4

710 48 3
                                    

Plavim ocima gleda pravo u mene, vidim da su joj vec zasuzile.
Po glavi joj se vrti moje ime i rec ljubav.
Priblizio sam joj se jos i lagano poceo da spustam glavu ka njoj.
Spojio sam nam cela i krenuo ka njenim usnama. Posao sam da je poljubim ali...

Akira: Ne, Jato!

Njena ruka se nasla izmedju nas.
Odgurnula me je od sebe.

Akira: Ne! Ne mogu, zbog njega!

Pukao sam, tu sam bukvalno pukao.

Ja: Zbog njega, koga?! On je proslost! Mrtav je! Nema ga vise! Akira dozovi se svesti!
Akira: Ne! Nije mrtav! U mom srcu nikada nece biti mrtav! Ali ti to ne razumes! Jer si povrsan i glup!
Ja: Glup?!
Akira: Da Jato!

Akirina perspektiva:

Ja: Mnogo! Mislis da me razumes samo zato sto mozes da mi citas misli i osecanja! E pa ne mozes, ovo osecanje ne mozes da procitas! Dublje je nego sto mislis, ne bi nikada ni dosao do njega! Jadan si!

Pocele su mi suze na oci, a onda sam mu okrenula ledja i pocela da trcim kroz sumu ni ne gledajuci kuda idem.
Probijala sam se kroz zbunje i granje. Stavila sam kapuljacu na glavu. Protrcavala sam ceo kompleks, sve dok nisam dosla do visoke ograde.
Naravno on je trcao za mnom, a kad sam ja stala, stao je i on.

Ja: Odlazi ne zelim da te vidim!
Jato: Akira?!
Ja: Zao mi je Jato, ali ...

Okrenuta sam mu ledjima, ne moze da vidi sta radim. U ruci sam skupila magiju i stvorila otrovnu iglu.
Napravila sam zli osmeh i naglo se okrenula bacajuci iglu ka njemu.

Ja: Ali previse si naivan!
Jato: Aaaa! Sta radis to?!
Ja: Jadnice, bolje se ne pomeraj, ili ce se otrov brze prosiriti.

Zagrizla sam svoj prst i potekla je krv. Oslobodila sam moci.

Ja: Oslobadjanje Carskog Andjela!

Oko mene je poletela crna magla i na meni su se stvorila crna andjeoska krila.

Ja: Vidimo se...

Odrazila sam se od zemlje i preletela ogradu.

AlfaWhere stories live. Discover now