deo 3

810 56 1
                                    

(Nedelju dana kasnije)

Pa, trenitno trcim do ucionice. Recimo da sam malo zaboravila da imamo razredni cas... I onda sam se uspavala... Sta cu, a moja soba je jos i najdalje od ostatka skole... Ma blago meni...
Protrcavam kroz hodnike. Prolecem pored ucionica, trazeci ucionicu za matematiku.
Konacno, vidim otvorena vrata ucionice i brzo utrcavam.
Danas je bio poslednji dan za prijavu na ispite. Iz nekog razloga, bukvalno se cela skola prijavila. Koliko sam cula, nije tako bilo predhodnih godina.
Sedam na svoje mesto, a za mnom ulazi i razredni.

Razredni: Dobar dan!
Ucenici: Dobar dan!
Razredni: Nadam se da ste svi predali svoje prijave, jer je danas poslednji dan.
Ucenici: Jesmo!
Razredni: Dobro. Ove godine vas je bas puno na ispitima. Drago mi je da to vidim. A sad, da predjemo malo dublje u temu ispita. Pre svega, za one koji prvi put polazu, obljasnicu kako izgledaju ispiti. Sastoje se iz tri dela. Prvi deo je pismeni test. Drugi deo ispita se polaze u Sumi Smrti, a treci su borbe. Pre prvog dela, delimo vas u timove od tri clana i svaki tim dobija po trenera. S njim imate treninge, ako polozite pismeni test. Zajedno kao tim idete u Sumu Smrti, a onda vas konacno razdvajamo na borbama. Nadam se da vam je sve jasno.
Ucenici: Jeste, gospodine!
Razredni: Dobro, onda da vam kazem timove. Njih su vec odredili na osnovu vaseg uspeha i podataka o vama koje su skupili clanovi treceg reda. Ukupno je skupljeno ove godine preko 50 timova, pa da pocnemo....

Nabrajao je timove, a ja sam pazljivo slusala, ne bih li cula svoje ime.

Razredni: Sledeci tim, broj 23, Fiona Vait, Juma Hacumo i Anabela Krous.

Cek, cek, SA FIONOM SAM!!! Jesss!!! Ali ko je ovaj drugi?
Dobro, bicu iskrena, nisam se bas druzila s ostalima iz odeljenja... Znam jedino Fionu i Ajlu, koja je malo skrenula, ali sta cu...
Pogledala sam u Fionu, na livu joj se video neki smesak. Mislim da su joj ispiti pali lakse kada je cula da smo u istom timu.
Razredbi je ispricao i ostale timove, a onda je zvonilo za kraj casa.
Nista posebno se nije desavalo narednih casova.
Sada, idem s Fionom po biblioteci i nosim knjige koje ona samo skida s polica.

Ja: Fiona, sta ce ti sve ovo?
Fiona: Kako mislis da polozis test, ako ne ucis?
Ja: Ah... Hah...

Jednom rukom sam se pocesala po glavi i napravila veliki osmeh.

Fiona: Ana, Ana... Slusaj, moras uciti.
Ja: Ali sve sem istorije je previse dosadno...
Fiona: Propali slucaju!
Ja: Ne vici... U biblioteci smo.
Fiona: Imas srece jer smo u biblioteci. Sada, dodji imam jos neke knjige da uzmem.
Ja: Dobro, dobro. Nego... Kada je taj prvi pismeni test?
Fiona: Nisi slusala kada je razredni rekao?
Ja: Izgleda da sam zadremala...

Udarila se po glavi, a onda zadigla naocare.

Fiona: Za dve nedelje imamo prvi deo ispita. Drugi je mesec dana nakon prvog dela, a treci mesec dana nakon drugog.
Ja: Aham, a sta cemo s onim Jumom?
Fiona: Sedi iza mene, okej je tip.
Ja: Znaci ne bih trebala da se brinem?
Fiona: Ne, sta vise, mogu te upoznati s njim sada. Sedi na kraju biblioteke i uveliko uci.
Ja: Stvarno.
Fiona: Da.
Ja: Idemo tamo!
Fiona: Cek, ne, ne.
Ja: Sto sad ne?
Fiona: Ustvari te ne mogu upoznati s njim.
Ja: Zasto?
Fiona: Jer, pa...
Ja: ...
Fiona: Pa... Vidis... Mislice da sam luda... Svi me smatraju streberom... I...
Ja: I hoces da kazes da ti se svidja.
Fiona: Sta?! Ne! Cek! Kako si znala?!
Ja: Haha, znam ja sve.
Fina: Ana? Zasto me podsecas s ovom recenicom na Akiru Namikaze?
Ja: Ha, stvarno? Ma, nema veze. Sve jedno, imam ja osecaja za takve stvari.

Nasmesila sam joj se i posla ka tom Jumi.

Fiona: Cekaj, Ana, gde ces?
Ja: Da upoznam Jumu, ako neces sa mnom ne moras.
Fiona: Ne, idem stobom.

Snuzdeno je posla za mnom.
Priblizile smo se stolu za kojim je sedeo sladak decko, ridje kose i jako cudnog izraza lica.

Ja: Khm... Khm...

Okrenuo se ka meni i pogledao sam svojim zelenim ocima. Kako nas je video, tako mu se faca namrstila.

Ja: Izvini, ti si Juma?
Juma: Da? A ti si?
Ja: Anabela, idemo u isto odeljenje...
Juma: Ne znam te...

Vratio je svoj pogled na knjigu koju je citao sve vreme.

Ja: Hej, zasto me ignorises?
Juma: Sta ima da pricam?
Ja: A mozda : "Drago mi je sto sam te upoznao" ili makar nesto reci, ipak smo zaglavljene s tobom u timu.
Juma: A, znaci sa vama sam u timu, ma prelepo, streber i napadna cura...
Ja: Napadna cura?!
Juma: Da, smaras.
Ja: Alo!
Juma: Smiri dozivljaj, izabice me zbog tebe iz biblioteke.
Ja: Ah...
Fiona: Ana ne nerviraj se. Juma, slusaj, znam da mislis da sam streber, ali molim te... Daj mi sansu, da ti pokazem da nisam samo bezvredna bubalica!
Juma: Dakle Fiona Vait, poznata po smotanosti i velikom znanju. Cesto nazivana streberom, ili knjiskim moljcem. Iskreno da ti kazem, nisam mnogo paznje na tebe obratio, ali, mozda bi mogla da budes dobara osoba, za razliku od... Kako se bese zoves?
Ja: Ana...
Juma: Da od Ane, ne volim ljude koji me zaskacu.
Ja: Da ispade da sam ga zaskocila...
Juma: Da... "Hej, izvini ti si Juma?!" Bolje da sam ti rekao da nisam.
Ja: S kojom sam budalom zaglavljena u timu!
Juma: To vazi i za mene!
Fiona: Hej, vas dvoje, ne svadjajte se.
Ja: Uf... Ja necu, ako ni on nece.
Juma: Samo izbegavaj kontakt sa mnom i necu.
Ja: Dobro!

AlfaWhere stories live. Discover now