Anabelina perspektiva:
Dan kasnije:Lezim u sobi i gledam u plafon.
Nemam sta da radim. Ako izadjem iz sobe, ko zna sta ce se desiti. Nikoga nisam videla vec duze vreme. Iako sam njihove reakcije zamisljala, one su ispale drugacije. Nikoga nije bilo briga ko sam zapravo, njih je zanimalo samo to sto sam ih lagala. Ostala sam i bez Fione i Jume. Sasvim sama...Odjednom, zacuje se kucanje na vratima. Ne, to mi ne treba.
Ustala sam sa kreveta i prisla vratima oborene glave.Ja: Odlazite!
Kucanje se zaustavilo, a onda ponovo pocela za par sekundi.
Ja: Ko je uopste?
Ajs: Ajs je, Alfa, otvori.Kamen mi je pao sa srca. Otkljucala sam vrata. Ispred, stajao je uspravno Ajs.
Ja: Otkud ti?
Ajs: Dosao...Usao je u sobu i seo za stolicu od radnog stola.
Ja: Zasto si dosao?
Ajs: Da vidim kako si, zar ne smem?Ostro me je pogledao.
Ja: Ne ne ne...
Ajs: Znaci ne smem?
Ja: Ne, nisam to mislila. Mislim da, smes...Oborila sam glavu.
Ajs: Pa, cemu takvo lice?
Bacila sam se na krevet.
Ja: Nije mi ni do cega.
Ajs: Znas, to sto si ih lagala, jeste bilo pogresno.
Ja: To je zapravo bila Akirin plan. Da nikome sem vama ne kazemo.
Ajs: Ah, ta mala i njene ideje.Stavio je ruku preko ociju i podigao glavu ka plafonu. Pravi facu istu Jatovoj kad se spomene Akira.
Ja: Ajse, smem da te pitam nesto?
Ajs: Naravno.Opet je vratio pogled na mene.
Ja: Ovaj, sad mi stvarno reci. Iako znam koliko Akira pati za Spiritom, moram da te pitam ovo.
Ajs: Hajde, pitaj vise...
Ja: Da li ste vas dvoje zajedno ili ste bili?Zablenuo se u mene razrogacenih ociju.
Ajs: Jel si ti normalna?!
Prodrao se.
Ja: Samo mi reci!
Ajs: Naravno da ne! Nismo niti cemo biti!
Ja: Shvatam...Skrenuo je pogled u stranu i podlaktio glavu na sto.
Ajs: Zapravo, ima neko ko mi se svidja, ali to nije ona! Ona i ja ne idemo jedno uz drugo! Sasvim je jasno da su ona i Spirit savrseni zajedno!
Ja: Am... Ko?
Ajs: Sta ko? Pa znas ko je Spirit, trebalo bi da ti bude jasno do sad.
Ja: Ma ne to, znam ko je Spirit. Nego ko ti se svidja?
Ajs: Znas, glupo mi je o ovome da pricam u svojih 19 godina.
Ja: Govori!
Ajs: Neka... Nije tvoja stvar.
Ja: Mozda jeste...Zakasljao se.
Ja: Govori, mozda mogu da ti pomognem oko te osobe! I ovako nemam sta pametnije da radim. Nemam casove, svi me izbegavaju, tako da...
Ajs: Mozes da mi pomignes, ali ti ime necu reci, razumes?Klimnula sam glavom.
Ja: Pa, opisi je.
Aja: Moram li?
Ja: Aha.
Ajs: Srednje visine, duga braonkasta kosa, zelene oci...
Ja: Ne to bre! Karakter.
Ajs: Pa sad... Uporna, mogu reci dosta neiskusna, ne znam slatka... Ma otkud znam! Ne znam da je karakterno opisem!
Ja: Bas si mi pomogao...
Ajs: Znam... Izvini... Ali ne mogu...
Ja: Ah... Sve jedno, a da izadjemo napolje, prijatnije je tamo?Pola sata kasnije:
Ajs: I ta misija se zavrsila tako sto su Akira i Spirit spojili svoje moci i pobedili najveceg demona...
Ja: Vau... Ah... Volela bih da sam ja mogla da budem tu.
Ajs: I da jesi bila tu, imala bi samo 4 godine, bila bi premala.
Ja: Sve jedno, zar Šo nije mladji od vas dve godine?
Ajs: Jeste.
Ja: E, a cek, Rajzen je najstariji?
Ajs: Da. On sad ima 22 godine.
Ja: Niko od vas ne izgleda kao da ika toliko godina.
Ajs: Oces da kazes da izgledamo mladje!
Ja: Da!Poceo je da se smeje.
Ja: Za sve bih rekla da ste makar po par godina mladji.
Ajs: Oke, zanimljivo.Setali smo kroz sumu kompleksa i pricali o svakakvim temam. Pricao mi je kako su svi zajedno, sva Carska Cudovista, isla na razne misije, koje su sve gluposti pravili zajedno i sta su sve radili. Sve dok se nije desila nesreca sa Spiritom. Mogla sam da shvatim da je on svima bio jako drag i vazan.
Ajs: Ah... Nisam se dugo onako nasmejao...
Izdahnuo je i zadovoljno pogledao u nebo.
Ja: Hej, Ajse, smem nesto da te pitam?
Ajs: Da.
Ja: U vezi Rajzena. Jel on uvek ima onakav stav?
Ajs: Da, Rajzen je jedna od onih osoba koja se nikad nije promenila. Ima o sebi visoko misljenje, ali zapravo, stvarno je dobra osoba. Brzo reaguje, ima dobru dusu, a da njegov izgled ne pominjem.
Ja: Da... Jel ima problem oko zainteresovanja devojaja za njega.
Ajs: Veruj mi ima. Em sto ima tu lepotu, em je gospodar munje i groma. Osoba je kojoj mnogi zavide.Oborio je glavu.
Ja: Hej, sta se desilo? Sto obaras glavu?
Ajs: Ah, Rajzen i ja smo najbolji prijatelji, ali kada smo u drustvu vise njih, nekako imam osecaj da sam ja totalno nebitan. Zaborave na mene, nije ni bitno sto sam i ja Carsko Cudoviste, sto i ja pokusavam da izgledam sto bolje mogu, ali ne, on je u centru paznje.
Ja: Shvatam...
Ajs: Sto je najcrnje, da on ujutru ustane iz kreveta, rascupane kose i smorene face, opet bi bilo isto.
Ja: Znam, ali Ajse, iskreno, za mene on nije tip. Ako cemo iskreno, super je kao osoba, ali ne znam. Nije...
Ajs: Nije za tebe?
Ja: Tacno tako.Ajsova perspektiva:
Nakon jos nekoliko koraka, izasli smo na cistinu iza spavaonice treceg reda, ali kad smo dosli, videli smo da nismo sami. Tu je bila i Akira, ali, ona je lezala nepomicno na zemlji.
Alfa: To je Akira?
Ja: Da.Nije mi bilo sve jedno kad sam je video da se ne pomera.
Ja: Sa njom nesto nije u redu!
Potrcao sam i bacio se na kolena ispred nje. Pokusao sam da je okrenen, ali kako sam je pomerio primetio sam da nesto nije u redu i sa njenom kosom.
Alfa: Sta joj se desilo?!
Dotrcava do mene.
Ja: Njena kosa, pogledaj!
U ruku sam uzeo par pramenova njene kose, koji su poceli lagano da menjaju boju iz crne u belu.
Alfa: Sta?! Sta joj se desilo.
Ja: Ne znam!U velikoj panici pokusavam da je probudim protresanjem. Ali ne uspevam.
Ajs: Brzo, nosimo je do ambulante, ne znam sta se ovde desava.
Uzeo sam je brzo u ruke i poceo da trcim sto sam brze mogao.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.