Anabelina perspektiva:
Ja: Aa!
Ajs: Ne pomeraj se!Rekavsi to, udarili smo o zemlju. Ajs me jos uvek ne pusta.
Ajs: Šo, Midori?
Jedva izgovara.
Šo: Ziv sam...
Midori: Dobro sam...Izdahnuo je.
Ajs: Alfa, ti, nista ti se nije desilo?
Ja: Ne, hvala ti...Pusti me i ustanemo na noge.
Šo: Gde smo?
Okrenuli smo se par puta, dok nismo shvatili gde se nalazimo.
Ajs: Mislim da smo ovo trazili.
Nasli smo se u prostoriji, punoj polica i njiga, na sredini bio je mali sto, preko puta njega kamin, i jedan radni sto i kancelarijska stolica.
Ajs: Pa pretpostabljam da si tu... Astrale...
Ostrim glasom kaze, a stolica se polako okrene ka nama. Prekrstenih ruku na njoj je sedeo Astral.
Astral: Opa, nisam ni sumnjao da cete doci.
Ajs: Naravno da smo dosli!
Astral: Pa, jasno vam je da se odavde ne vracate.Poceo je zlo i podrugljivo da se smeje.
Astral: Ostajete ovde kao i vas dragi Spirit. Zar mislite da mozete mene, cara demona da pobedite?!
Ajs: Da! Naravno da mozemo! I hicemo!Ajsova perspektiva:
Ispruzio sam ruku oko koje su pocele da se vrte ledenice.
Ja: Kisa ledenica!
Iz moje ruke krenule su da sikljaju ledenice pravo u njega.
Ali nisu ga pogodile. Otskocio je od stola i zaobisao ihAstral: Jadno...
Ja: Nisam ni poceo.U obe ruke sam stvorio maceve i zaleteo se u njega. Udarao sam i levom i desnom rukom, ali on je svaki moj pokret izbegao, sa zlim izrazom lica.
Odjedno osetio sam nesto toplo na ramenu. U trenu sam okrenuo glavu i spazio Alfu kako me vuce u nazad, a ispred sebe iz ruke ispaljuje vatrene lopte.Ja: Sta radis to?!
Alfa: Ne povredjen nam treba!Odjednom, macevi su se istopili, a ja sam prestao sa napadima.
Alfa je stala ispred mene.Alfa: Ja cu, odavde da preuzmem...
Malo nesigurmo kaze dok me lagano pogleda sa ledja.
Ja: Alfa...
Anabelina perspektiva:
Ja: Mogu da mu odvlacim paznju, a vi ga onesposobite kako znate i umete.
Kazem to sa mnogo samopouzdanja a onda na ledjima rasirim krila, a u rukama skupim vatrene lopte i potrcim ka Astralu.
Sasvim se koncentrisem na njega.Ja: Astrale!
Dodjem do njega, a onda pokusam da ga udarim, ali on svaki moj pokret izbegne sa velikom lakocom. Samo sklanja glavu u jednu pa u drugu stranu i pravi korak po korak u nazad.
Astral: Ovo je smesno.
Ispruzio je ruku i uhvatio moju. Jako je stezuci.
Ja: Aa!
Astral: I ti sebe nazivas Carskim Cudovistem. Deriste malo!Stegao mi je ruku jos jace, zaustavice mi cirkulaciju ako jos malo stegne.
Ja: Aaa!
Ajs: Ruke dalje od nje!
Astral: A jel?!Podigao me je tako malo u vis i ostro pogledao u Ajsa.
Astral: Sta je, boli dok je gledas kako je mucim?!
Pocne zlo, sa mnogo mrznje da se smeje.
Ajs: Rekao sam ti da je pustis, ili...
Astral: Ili? Sta je, uplasio si se da kazes sta bi se desilo da to ne uradim?Bez oklevanja, Ajs se samo besno zaleteo u njega. Pesnicom je krenuo da ga udari u stomak, ali se on izvukao korak nazad.
Astral: Neces daleko tako!
Ajs: Samo tako mislis! Šo sad!Pritisak na mojoj ruci je prestao, pala sam na pod, ali sta se desilo? Dizem pogled i vidim Šoa kako udara laktom Astrala o ledja. Kad je stigao da ode iza njega?!
Ajs: Ne nazivamo se za dzabe Carska Cudovista.
Dotrcao je do mene.
Ajs: Dobro si?
Protljala sam ruku i klimnula glavom.
Ja: Da, dobro sam, hvala.
Pomogao mi je da ustanem i sklonili smo se do Midori, dok je Šo jos uvek stajao iza Astrala, koji se srusio na pod.
Šo: Predaj se!
Opet se samo zacuo zli smeh.
Astral: Ja gospodar demona i ovog sveta, da se predam?!
Jako brzo se digao i vratio na noge.
Astral: Imam ovo premocno telo, koje u sebi ima i Carsko Cudoviste! I da se predam?! Ne shvatate koje ja moci imam u sebi!
Šo se vrati do nas i tiho krece da panici.
Šo: U pravu je u njemu je Carsko Cudoviste.
Ajs: Zaboravio sam na to...
Midori: Nemamo sanse.
Ja: Ljudi! I mi smo Carska Cudovista, setite se! Mozemo! Mnogobrojniji smo!Oko Astrala se skupljala velika svetlost, na njegovim ledjima pojavila su se bela andjelska krila. Oci su mu pocrvenele, a prostorija u kojoj smo se nalazili pocela je da se trese.
Ajs: Sta se desava?!
Odjednom, plafon je pukao, stvorila se ogromna, okrugla rupa u njemu, koja je prodrla kroz sve spratove dvorca i napravila otvor ka nebu.
Astral je uzleteo i posao kroz otvor.
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.