deo 18

712 49 0
                                    

Ja: Veruj mi Ajla, ako se desi da zapadnemo jedna protiv druge, poljubices pod.

Odjednom, iza Ajle se stvorio decko crne, kratke kose i ostrog pogleda, Skaj.

Skaj: Usta moje Ajle, smeju samo mene da ljube.

Sta?! Kog djavola je ovo bilo?! Fuh breee!!!!
Odmakla sam se par koraka u nazad.

Ajla: Pa, Ana, da te upoznam sa nekime.

Prisao joj je i zagrlio.

Ajla: Ovo je Skaj. Moj decko.

Prevrnula sam ocima i prisla Fioni i Jumi.

Ja: Fuj, povraticu.

Juma je poceo da se smeje.

Ja: Covece, odvratni su.
Juma: Cuo sam. Njena usta smeju samo mene da ljube.

Imitirao je Skaja, ali je on to cuo.

Skaj: Sta je bilo mali, zelis nevolje.

Prisao je Jumi i isprsio se ispred njega. Boze, kako Juma delije sitno u odnosu na njega. Nizi je za jedno 10cm.

Juma: Sta je, zbog mase mislis da si bolji?
Skaj: Sta je, a tebi je krivo jer nemas devojku lepu kao moju, vec te dve iza tebe.
Juma: Za tvoju informaciju, one imaju ime! I mnogo su bolje u svim pogledima od nje!

Uperio je prstom u Ajlu. Fiona se totalno zacrvenela.

Skaj: Ti mali!

Dohvatio ga je za okovratnik i podigao od zemlje.

Direktor: Dosta!!!

Skaj je bacio Jumu, ali se on docekao na noge i besno ga postreljao pogledom.

Direktor: Mir, nema borbe u tornju! Hajde, razdvojite se, jedan na jednu stranu prostorije, a drugi na drugu.

Zerova perspektiva:

Vracamo se Jato i ja sa Jukiom i Itanom u toranj.

Itan: Zero, hoces li navuci majicu na sebe.
Jato: Ne potsecaj ga da nema majicu.
Ja: Ne! Ne nervirajte me!
Jato: Divim ti se Itane, kako vas dvojica izdrzavate u timu zajedno?
Itan: Zero i ja?
Jato: Da.
Itan: Pa, mladica pasulja, dosta ovako besni, ali tu je Rej sa svojim mirnim karakterom koji smiri situaciju.
Jato: A ti Jukio, kako je sa Erenom i Akasijem u timu?
Jukio: Vrlo zanimljivo, veruj mi. Mada, sto bi rekao Itan, sva trojica smo mirnog karaktera i nemamo mnogo problema.
Itan: A tebi Jato, nikad nismo pricali kakvi su nam timovi.
Jato: Pa sad, Rentaro je uvek ozbiljan, a Akira...

Zastao je.

Zero: Zaboravi, nije te ni pitao.

Stigli smo do tornja, a na ulazu smo zatekli i poslednji tim koji je stigao sa oba svitka.

Anabelina perspektiva:
Sat vremena kasnije:

Svi smo se okupili ispred tornja. Sve vreme pokusavam da ne gledam u Ajlu i ovog njenog, jer su stvarno odvratni. Ali, zaboravimo na njih. Svi stojimo razvrstani po timovima. Ispred nas stoji direktor, a iza njega treneri. Pored, sa njegove leve i desne strane, tu su clanovi treceg reda.

Direktor: Dobro, paznje svi!

Pogledali smo ka njemu.

Direktor: Cestitam vam, svima! U treci deo ispita, proslo je 4 grupe.

Treneri i treci nivo su poceli da aploudiraju.

Direktor: Ovo samo da napomenem, od svih grupa, najvise se istakla Jumina, Fionina i Anabelina grupa, koja je donela cak tri svitka u toranj. Mada osvojeni na vrlo zanimljiv nacin. Sve u svemu, da predjemo dalje. Treca runa odrzace se za mesec dana u velikom koloseumu van akademije. Svi cete moci da nadjete trenera, ili clana treceg reda, koji bude zeleo da vas trenira, ali znajte da ne moraju da prihvate vas zahtev. Sa njima imate dozvolu i da izadjete van zidova akademije, ako vam tako vise odgovara za treninge. Jedan trener po uceniku. Tako da, pozurite i nadjite sebi trenera i pripremajte se za velike borbe. Svi cete biti obavesteni, kad tacno pocinju borbe i gde se tacno nalazi arena. To je to, sad, svi idemo van sume i pravo u akademiju da se odmorite!

AlfaWhere stories live. Discover now