Sisla sam u arenu i stala ispred Ajle.
Ja: Kako cu te slatko pobediti.
Ajla: Videcemo ko ce se zadnji smejati.
Jato: Dobro! Spremite se!Zauzela sam borbeni stav. Pa Akira, bices ponosna!
Jato: Krenite!
Pocela je da trci ka meni.
Ja: Neces dalje stici! Vatreni zid!
Podigla sam zid odmah isored nje.
Zaustavila se, jer me kroz zid ne vidi. Pocela sam da skupljam zid i da pravim krug oko nje, ali...Ajla: Tornado!
Napravila je veliki tornado koji je rasterao moj zid.
Ja: Ne!
Spremno sam stala i sacekala njen sledeci pokret.
Ajla: Oluja vetra!
Pljesnula je rukama i ka meni je poceo da duva jak vetar.
Sta cu sad? Znam! Akira hvala za ovo!
Iz dzepa vadim dva surikena. Stavljam jedan u levu i jedan u desnu ruku. Pa hajde da vidimo da li sam ovo dobro shvatila.Bacila sam surikene pravo u vetar. Oni su krenuli napred, onda obrnuli strane i vracali se ka meni.
Ajla: Tako ces samo sebe da pogodis!
Ja: Nisam glupa, Ajla!Surikeni su prosli pored mene i iza mene se sudarili jedan o drugi. Odbili su se nazad i pored Ajlinog vetra poceli da lete ka njoj.
Ajla: Ne! Kako?!
Surikeni su doleteli do nje i zakacile se za njene rukave. Zbog snage kojim sam ih bacila uspeli su da pomere Ajlu i prikucaju je o zid.
Ja: Hahah! Ajla, Ajla...
Ispruzila sam ruku.
Ja: Stvatanje Vatrenog maca!
U ruci me se stvorio mac.
Laganim, sporim koracima sam krenula ka njoj. Dosla sam ispred nje.Ja: Pa Ajla, dobra je ovo bila borba.
Krenula sam macem u nju, ali nesto je moju ruku krenulo u stranu i mac je udario o zid.
Pogledala sam bolje. To je njega noga. Sutnula je moju ruku i uspela da se odvoji od zida.Ja: Sta?!
Ajla: Nismo jos gotove Ana!Svojim vetrom odnela je sebe na drugi kraj arene.
Ajla: Ali sad ce sve biti gotovo! Spremi se za moj najjaci udarac.
Ja: Spremi se i ti onda za moj!Stala sam u stav i skupljala snagu u ruke.
Obe smo pocele da trcimo ka centru arene.Ajla: Kosa Vetra!!!
Ja: Rika Vatrenog Zmaja!!!U mojim rukama su se stvorile dve pobesnele vatreno crvene kugle.
Ajsova perspektiva:
Vilija: Rika Vatrenog Zmaja?! Nemoguce da ona to moze! To je tehnika Carskih Cudovista!
Drao se sa balkona.
Akirina perspektiva:
Ja: Ne! Alfa budalo!
Hitaci: Ne naprazi se Akira!Malo im fali da se sudare... Ali! Sta?! Ne! Moje telo! Sta mi je!
BUM!!!!!
Jak prasak se zacuo. Pala sam na kolena i pogledala u arenu. Alfa i Ajla su obe bile zabijeme u zid, a centar arene je pukao.
Hitaci: Grom! Grom je udario po sred arene! Obe ih je bacio!
Ja: Grom! Hitaci!Rajzenova perspektiva:
Midori: Rajzene!
Ja: Nisam ja!
Šo: Ali grom!
Ja: Nisam ja! Sta ti tu nije jasno!Akirina perspektiva:
Moje telo, ne mogu da stojim! Sta mi se desava! Ova energija u vazduhu, ovo nije dobro!
Pocela sam da padam, ali me je Hitaci uhvatio.
Hitaci: Akira!
Ja: Ne, ne mogu da izdrzim!Pogledala sam ka areni, a iz procepa na zemlji, poceli su da se pojavljuju neki crni tragovi.
Ja: Hitaci! Demoni! To su demoni!
Iz zemlje izlazili su demoni. Navirali su kao ludi.
Anabelina perspektiva:
Sta se ovde desava?!
Do mene doskace Ajs koji me uzima u ruke, bez i jedne reci i odnosi me na tribine gore.Ajs: Alfa?! Dobro si?!
Ja: Da. Ali sta se desava?
Ajs: Ne znam to su demoni, ali u barijeri smo!
Ja: Sta se desava?!
Ajs: Ne znam!Priblizava me ka sebi.
Akirina perspektiva:
Hitaci vec trci sa mnom u rukama, ka ujaku na velikom balkonu. Penjemo se uz stepenice i dolazimo do njega.
Hitaci: Ujace!
Svi direktori stajali su uspravni i gledali u arenu. Nikome nije bilo jasno sta se desava.
Hitaci: Ujace!
Okrenuo se ka njemu.
Ujak: Hitaci?!
Hitaci: Sta je ovo?!
Ujak: Ne znam!Pokusavam da kazem nesto, koliko god mogu da govorim.
Ja: Dimenzionalna kapija. Probijena je!
Pogledali su ka meni. Hitaci mi je skinuo kapuljacu sa glave. Jos uvek me drzi u rukama jer ne mogu ni da se mrdnem.
Ujak: Akira! Sta joj se desilo?!
Hitaci: Ne znam!
Ja: Dimenzionalna kapija je pukla. Nista sad ne moze da zadrzi demone!
YOU ARE READING
Alfa
FantasySvet magije i demona. Sasvim obicna devojka Anabela, dospeva u najbolju skolu magije. Tamo saznaje stvari koje joj nikad nisu bile recene. Upoznaje misterioznu devojku Akiru. Uz nju otkriva svoju davno izgubljenu prošlost.