Hier is de Q/A dan zoals beloofd. Jullie hebben heel wat vragen in de comments achter gelaten als mij een bericht gestuurd. Daarvoor dank jullie wel schatties x Laten we er maar aan beginnen.
Fouad:
Wist je dat al eerder van wat Bilal heeft gedaan?
Nee en ik weet nu nog steeds niet wat hij heeft gedaan al heb ik zo'n vermoedde na ons laatste gesprek.
Hoe voelt het om Selma haar broer te zijn?
Wat is dit voor een vraag zeg, het voelt gewoon zoals elke broer die een kleine irritante stinkende lelijke zusje op aarde heeft. Waarmee hij zijn eten moet delen en heel zijn leven op moet passen al word ze vijftig dan heeft ze nog steeds bescherming nodig. Heb ik al gezegd dat ze stinkt? Trouwens Selma, ik weet dat je mijn tandenborstel haartjes in de wc hebt gedempt ik krijg je nog wel.
Heb je iemand op het oog?
Next question pleasse.
Bilal:
Waarom doe je zo?
Dat gaat je geen moer aan.
Ben je echt boos dat Selma jou dagboek heeft gelezen?
Ik heb geen dagboek wie heeft jou dat wijs gemaakt, het is meer een.... notitieboekje. En nee ik ben niet boos omdat ze het gelezen heeft ik ben eerder opgelucht.
Waarom zeg je gewoon niet wat er echt gebeurd is?
Waarom zou ik zomaar kunnen zeggen wat er is gebeurd volgens jou. Sommige dingen zou nou eenmaal moeilijk te zeggen.
Wie is dat meisje Leila die boos op je werd omdat je terug naar huis wilde gaan?
Een meisje ;)
Hoelang moet je in de gevangenis blijven?
De advocaat die Fouad voor me heeft geregeld zei dat ik ongeveer 5 jaar kan krijgen maar ik zit nog in die fase.
Selma:
Ik hou van je.
Is dit een vraag?
Ik heet ook Selma.
Je bent vast beeldschoon, alleen knapperds dragen namelijk mijn naam :)
Voel je nog iets voor Adan?
Ik hou van Nassim. Btw wie is Adan?
Nassim:
Ga je Selma's hand nog vragen?
Dat ben ik van plan in de toekomst.
Ze heeft momenteel veel aan haar hoofd.Hou je echt zielsveel van Selma of bespeel je haar gewoon?
Wat is dit voor een domme vraag, natuurlijk bespeel ik haar niet en natuurlijk hou ik erg veel van haar! Ik zou voor haar mijn leven opofferen.
Wat weet jij van Selma's vader dat je haar nog niet hebt verteld?
Waarom denk je dat ik iets weet?
Wat vind je van Adan?
Ik haat hem. Ik meen het als ik hem ooit nog in de buurt van Selma zie dan vermoord, en begraaf ik hem met mijn blote handen.
Wil je met me trouwen?
Uh nee, ik hou van Selma.
Hoe ruik je?
Ik ruik heerlijk, alle lekkere geuren bij elkaar.
Waarover hadden jij en Bilal het toen plots Selma binnen kwam?
We hadden het over Selma.
Agent die Selma hielp:
Begin je gevoelens voor Selma te krijgen?
Ik ken haar nauwelijks maar ik vind haar wel bloedmooi. Ja ik wil wel meer over haar weten.
Adan:
Waarom ben je zo raar?
*hoest*
Ik ga je vraag gewoon negeren.Ben je echt zo'n creep die meisjes bespeelt en foto's van ze maakt?
Geen commentaar.
Heb je spijt?
Ik heb geen spijt dat ik Selma heb leren kennen.
Hou je van Selma?
Ja.
Wanneer ga je dood?
Wtf ik heb zo'n gevoel dat ik geen fans heb.
Moeder van Selma:
Was het een grote klap toen je erachter kwam dat Bilal in de gevangenis zit?
Het was een hele grote klap voor me. Ik weet dat mijn zoon nooit zo iets zou doen, noch zou hij een vlieg kwaad doen. Ik zie het in zijn ogen. Mijn zoon heeft helemaal niets gedaan en word onterecht behandeld!
Aan mij:
Hoe oud ben je?
Ik ben 16 hihi
Wat studeer je?
Business
Heb je broertjes of zusjes?
Nee, ik ben enigs kind en mag en doe alles wat ik wil. Ik word erg verwend en hou van mijn leven.
Sike,Ja, Ik heb twee broertjes en een zusje.
Wanneer komt er nog een nieuw deel van dit verhaal? Is zo mooi geschreven Machallah met zoveel gevoel je kunt je er gewoon in plaatsen heb echt veel respect voor je en je schrijf kunst hoop dat er snel weer een nieuwe deel komt Inschallah.
*Bloost* Auwhh!! Dankjewell super lief van je @hajar0303 , er zal snel een nieuwe deel komen ik moet het nog langer maken anders is het te kort.
Wie is die blonde dame die in het ziekenhuis was?
Daar kom je nog achter ;)
Hoe kom je aan inspiratie?
Het komt gewoon eigenlijk, meestal krijg ik ideeën als ik eet . Ik schrijf ook gewoon naar mijn gevoel toe.
Ga je nog lang met dit verhaal bezig zijn?
Ik denk niet zo erg lang meer. Of toch wel. Ik weet het eigelijk nog niet. Heb nog geen specifieke einde. Ik wil ze nog veel laten meemaken. Maar ik denk dat ik een aparte deel 2 zal schrijven wie weet.
Wie is je favoriete personage?
Selma natuurlijk deuh, ze denkt en doet zoals mij.
Dat waren de vragen die jullie hebben gesteld. Misschien ga ik nog eens en Q/A doen wie weet. Als je nog vragen hebt of had reageer voor de volgende keer. Als ik veel vragen heb doe ik nog ishen Q/A maar voor nu Goodnight💋💋
Ik zal morgen een nieuwe deel plaatsenKisses
Foodlover 🍕
JE LEEST
From hate to love
RomantikKen je dat wanneer je denkt alles al gezien en gehoord te hebben? Wanneer je denkt dat het niet meer erger kan maar het tegendeel toch wordt bewezen. Sommige mensen weten waar ze voor leven, wat hun doel is, wat ze willen bereiken en ik? Ik weet nie...