Chapter 85

1.5K 98 18
                                    




Hij schud even met zijn hoofd en knijpt dan zachtjes in mijn hand. 'Je wilt afstand van me nemen?' vraagt hij verward. Voorzichtig trek ik mijn hand terug en sta dan recht. Ik strijk over mijn jogging broek en kijk naar de grond terwijl ik met mijn hoofd knik, via mijn ooghoek zie ik hem ook opstaan. 'M m m maar waarom?' stottert hij. Ik kijk naar hem op, meteen heb ik spijt van wat ik zei. Hij kijkt me op een gebroken manier aan die ik nog nooit heb gezien zelfs niet de keer dat zijn ogen haast geen kleur meer hadden. Als ik merk dat we te lang naar elkaar kijken draai ik me om en laat een diepe zucht horen voor ik mijn sleutel uit mijn zak haal. 'Selma?' Ik stop de sleutel in de deur en draai het open. 'Ben je nu echt serieus bezig?' bij het horen van zijn wanhopige stem draai ik me terug naar hem om een druk een spontane lange kus op zijn lippen.


Waar ben ik in hemels naam mee bezig, ik moet mezelf echt onder controle houden. Voorzichtig trek ik me terug en open meteen de deur. Ik kijk nog een keer diep in Nassim's ogen en gooi dan de deur dicht. Maar natuurlijk wordt die weer tegengehouden door een spelbreker. Ik stamp zo hard als ik kan op Nassim's voet maar hij verroerd zich niet. Sterker nog hij pakt me bij mijn pols en trekt me terug naar buiten. 'Laat me gaan ik moet nog veel doen.' zeg ik. Ik slik als hij me nog steeds met diezelfde blik aankijkt.


'Ik laat je niet los. Nu niet nooit niet, niet nog een keer.'

Ik smelt. 'Je moet.' fluister ik. 'Ik moet helemaal niets.' fluistert hij met een knipoog terug. 'Idioot.' 'Prinses.' 'Stinkdier.' 'Oogappel van me.' 'Oogappel?' zeg ik hem spottend na. 'Ik wil dat je weg gaat.' voeg ik er dan snel toe. Hij moet weg nu, mijn moeder kan elk moment wakker worden. 'Ik ga niet weg.' vuurt hij terug. 'Nassim.' zucht ik. 'Hou je mond Selma!' roept hij. Ik zet een stap achteruit een kijk hem met verbaasde opgetrokken wenkbrauwen aan.

'Ik ben dit spelletje echt beu! je vraagt me je te verlaten tegen mijn zin, nu jij me het meest nodig hebt vraag je me om afstand!'

Hij gaat met zijn hand door zijn haar en draait zich dan om. Hij loopt naar zijn auto en slaat er een keer op en komt weer terug. 'Ik begrijp niet waarom je me weg wilt? ben ik dan zo'n last voor je?!' 'Stop met tegen me te roepen!' roep ik terug. 'Vertel me dan wat in godsnaam liet je denken dat ik zo snel zou vertrekken!' 'Oh mijn god Nassim roep niet zo! ik dacht dat niet eens!' Ik open de deur achter me maar word weer terug getrokken.


'Je gaat niet naar binnen, we praten dit eerst uit.' 'Wat jij doet noem ik geen praten.' 'Sel-' 'Nee, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.' onderbreek ik hem. Mijn hart gaat helemaal tekeer. Steeds weer laat hij me gemengde gevoelens voelen.


'Je wilt dit gewoon omdat ik je niets wil zeggen over je broer.' zegt hij na een lange stilte. 'Ja.' ik kijk op naar hem op het moment dat hij ook naar mij op kijkt. 'Kom.' zegt hij en loopt naar de auto. Wat denkt hij wel niet, hele tijd roepen en mij zomaar vragen nu mee te gaan. 'Stap in Selma.' zegt hij en houdt het portier open. Ik verroer me niet als hij de deur dicht slaat en mijn kant opkomt. 'Kom je nog.' fluistert hij. Mijn ademhaling stokt als zijn gezicht geen centimeter meer verwijderd staat van de mijne. 'Ik wil niet met je mee.' slik ik. 'Gaan we boos spelen.' hij pruimt zijn lippen en knippert een paar keer met zijn ogen. Ik rol met mijn ogen om vervolgens met mijn hoofd te schudden. 'Goed dan maar zo.' zegt hij en voor ik het weet voel ik geen grond meer onder mijn voeten. 'oh my.' dan word het tot me door gedrongen. 'Zet me neer!' roep ik en sla op zijn rug. 'sshhhtt.' hoor ik Nassim sissen waarna hij lacht. Zijn hand ligt net onder mijn kont oh mijn god selma.


Na een paar seconden slaan, stampen en roepen geef ik het op. Hij zet me neer in de passagier stoel en doet de deur langs mijn kant dicht. Ik kruis mijn handen over elkaar en zie hem door het voorruit lopen naar de andere kant van de auto. 'Doe je gordel om.' beveelt hij me en klikt de zijne vast. Ik schud kinderachtig met mijn hoofd en kijk uit het raam naast me, een piep geluid verlaat mijn mond als ik zijn hand op mijn heup voel. Hij klikt ook mijn gordel dicht een drukt een lange kus op mijn wang. Hij probeert je gewoon te lokken Selma, sterk blijven.

'Waar gaan we heen?' 'Oh je hebt je tong toch niet verloren.' Ik kijk bespot naar hem op en rol met mijn ogen. 'Ik vroeg je waar we naartoe gaan.' Hij kijkt even naar me op maar beseft snel dat hij aan het rijden is dus focust hij zich terug op de weg.

'We gaan je antwoordden halen.' 'Nassim.' Zucht ik. 'For real.' Hij kijkt me even aan, glimlacht naar me en kijkt dan terug naar de weg. Ik laat me zakken in de stoel en sluit eventjes mijn ogen.

Oh babess🌹
Ik hou echt veel van jullie!!!' Damn it.
Ik heb de afgelopen dagen erg maar echt erg veel berichten van jullie gekregen. Zulke lieve korte en lange berichten maakten gewoon mijn kleine hartje warm. Jullie beseffen niet hoeveel steun jullie me dan geven. Ik moest gewoon een deel schrijven, ik voelde me op een of andere manier verplicht.
Moeehhiiimmm
Het is vakantiee lekker twee snelle maandjes genieten van de 🌞 in 🇲🇦.
Wie gaat er lekker op vakantie? En waar?

Morgen sws nog een deel promiss🤝

Kisssesss

Foodlover🍕

From hate to loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu