Chapter 90

1.5K 93 19
                                    

Mijn ogen bestuderen het plafond grondig, ik druk met mijn vingers mijn wekker uit voor het ook af kan gaan. Ik ben vanzelf gewoon wakker. Ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan. Ik hoop zo erg dat dit lukt.

Ik loop de badkamer uit en grijp naar mijn trillende gsm.

'Goeie morgen beauty.' Ik glimlach.
'Goeie morgen kanjer.'
'Kanjer?' Zegt hij me na.
'Niet goed genoeg?'
'Laat de bijnamen maar aan mij over schat.' Grinnikt hij. 'Ik ben gekwetst.' Zeg ik overdreven luid. 'Jammer.' 'Oh!' 'Grapje! Ik hou van je.' 'Ik ook van jou.'
'Ben je klaar?' Ik knik. Soms ben ik echt dom. Hij ziet me niet eens.
'Ja.'
'Goed ik rij net je straat in.'
'Parkeer je auto verderop zodat Adan het niet ziet.'
'Was ik ook van plan. Is Fouad al naar zijn werk toe?'
'Ja, maar mijn moeder slaapt nog dus we moeten stilletjes aan doen.'
'Begrepen.' Zegt hij als laatst en dan hangt hij op.

We hadden gisteren afgesproken om het plan vandaag pas uit te voeren. Nassim wilde nog wat regels met mij bespreken en dat zouden we dan zometeen doen. Hij wilde me helpen.

Ik druk het groene knopje in als mijn gsm terug af gaat.
'Kan je voor me open doen? Ik sta voor je achterdeur.'
'Oh damn maar ik kom net uit de badkamer en heb nog niets aan getrokken.' Piep ik. Hij lacht.
'Je was toch klaar.'
'Op een ding na wel.' Zeg ik glimlachend.
'Doe nou maar open ik zal wel wachten in je kamer.'
'Daar moet ik me aankleden?'
'Dat weet ik.' Lacht hij.
'Je wacht buiten maar schat geef me paar minuten.' Zonder op zijn antwoord te wachten verbreek ik de verbinding.

Ik open mijn kleding kast en bestudeer het grondig. Ik weet bij god niet wat ik aan moet in zon situatie.
Ik besluit Nassim te bellen.

'Al klaar?' Zegt hij. 'Je klinkt verbaasd.' Grinnik ik. 'Nou ja dit is iets nieuws.' 'Nee grapje, I need your help. Ik weet niet wat ik aan moet doen.' Hij slaakt een diepe zucht en ik wed dat hij met zijn hoofd teleurgesteld aan het schudden is. 'Je vraagt mijn hulp bij vrouwenkleding?' Vraagt hij voor de zekerheid. 'Jup ik bedoel wat moet ik aan het moet iets verleidelijk zijn voor je w-' 'Ja al begrepen. Kom voor me open doen.' Onderbreekt hij me ietsjes gevoelloos en verbreekt meteen de verbinding. God.

Ik spurt de trappen af en open meteen de achter deur voor hem. Als ik via het raampje kijk zie ik dat hij me niet heeft opgemerkt. Hij staat met een voet tegen de muur aangeleund en kijkt naar de lucht. Zijn kaaklijn is zo damn scherp. Concentreer je Selma. Concentratie.

Ik hoest extreem extreem hard om zijn aandacht te winnen. Hij draait zijn gezicht naar me om en kijkt me droog aan, gaapt even en glimlacht zwakjes naar mij. Ik glimlach terug, waarna hij me een knipoog schenkt en natuurlijk moet ik weer blozen en kijk ik snel weg voor hij het ziet. 'Kom je nog?' Fluister ik. Hij knikt en loopt naar me toe. Ik had verwacht dat hij voor me zou stappen om naar boven te gaan maar inplaats daarvan opent hij zijn armen en trekt me in een knuffel. Ik knijp hem in zijn arm en duw hem lichtjes terug. Hij grijnst. Ik duw hem nog een keer. 'Bro!' Roep ik onbewust. 'Shhtt.' Grijnst hij en drukt even zijn hand op mijn mond. 'Je wilt je moeder toch niet wakker maken.' Fluistert hij en zet een stap dichter bij mij. 'Jij. Klootzak.' Ik vuur hem een dodelijke blik toe. 'Ik weet dat je me knuffelde alleen omdat ik in een handdoek sta gewikkeld.' Zeg ik en kijk weg. 'Helemaal niet.' Klinkt hij verbaasd en open zijn mond in een geschokte 'O'.

Ik slaak een diepe zucht en geef mezelf een face-palm. Met mijn hand wenk ik hem naar binnen te gaan. Hij lijkt de hint te begrijpen, en loopt zonder mij nog een blik te gunnen meteen naar binnen de trappen op. Ik sluit snel de deur en loop hem achterna. Meteen zie ik dat hij op mijn bed ligt. 'Bro!' Roep ik als ik mijn kamer deur dicht doe. 'Ik heb net mijn bed opgemaakt.' 'Sorry schatje.' Zegt hij en wiebelt uitdagend met zijn wenkbrauwen. Ik zucht. Open mijn kast en werp hem een vermoeide blik toe. 'Je hebt zo-' 'veel kleren ik weet het.' Onderbreek ik hem hoofdschuddend. 'Goed, jij.' Zegt hij en wijst naar mij. Hij staat recht en duwt me zachtjes met zijn handen op mijn blote schouders op bed. Hij glimlacht naar me als we even terug oogcontact hebben, maar lang duurt het niet want hij richt zijn aandacht meteen op mijn kledingkast.

Na ongeveer vijf minuten heeft hij heel mijn kast overhoop gehaald. 'Echtwaar Selma, zelfs in pyjama zie je er aantrekkelijk uit. Dit is zo moeilijk.' Zucht hij. Ik grinnik maar verroer me niet. Ik heb het enorm naar mijn zin. Ik zit goed, en heb beeldig beeld van een uitslovende gepanikeerde Nassim. 'Kan je Dessie niet bellen ofzo.' Voor ik het weet ontsnapt er een geknorde lach uit mijn keel, wat mij een verbaasde Nassim met grote ogen opleverde. 'Heb je nu echt?' Vraagt hij en kijkt me even serieus aan. Ik voel mijn wangen al rood worden. Geschrokken staar ik voor me uit als Nassim zijn blik niet van me afwend. Ik ontspan pas wanneer hij in lachen uitbarst. 'Hahahahahahahaha zo enorm schattig.' Ik grom iets onhoorbaar en wijs naar mijn klerenkast.

'Deze?' Hij legt een zwarte rok die tot net boven mijn enkels komt. 'Met deze.' De rok strijkt hij recht op bed en legt daarboven een leger groene t-shirt waarbij je mijn bh door ziet maar dat weet hij natuurlijk niet. 'Als je deze niet wilt aan doen dan doe je deze aan.' Hij staat op en neemt uit mijn kast een zwarte lange strakke jurk. 'Maar dan doe je daar wel een lange vest over aan.' Zegt hij op een strenge toon. 'Hmm.' 'Vind je het niks?' Onzeker krabt hij in zijn nek. Eigenlijk vind ik ze allebei heel goed, super mooie combinatie zelfs. Maar dat ga ik hem niet vertellen.
'Ik doe de jurk aan.' Zeg ik glimlachend en sta meteen enthousiast recht. Als ik me wil omkleden gaat hij op bed liggen en kijkt me met grote ogen aan. 'Wollah ma bitch.' Zeg ik met een ijzer vurige blik en raap alles bij elkaar. Ik loop meteen naar de badkamer. 'Ik kon het proberen.' Hoor ik hem nog fluisteren.


Lol heb niets te vertellen.

Leave a comment

From hate to loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu