Co je Banshee?

6K 238 28
                                    


Banshee, v českém překladu též známá jako [Bánší]. Přesněji řečeno, jako víla smrti. Je v Irsku a ve Skotsku pokládána za mýtickou bytost, která se projevuje táhlým, zoufalým kvílením a pláčem, jímž zvěstuje smrt. Banshee byla vždy spojována s duší mrtvé víly, nebo mrtvé, nevinné dívky. Zjevuje se ve třech podobách: Krásná dívka s očima bez panenek (bude je mít normálně zelené) a dlouhými bílými vlasy, oděná do bíle, či světle šedé. Může se objevit i v blízkosti umírajícího. Občas se ukazuje i jako Sešlá stařena. Může se zjevovat i ve zvířecí podobě: Lasice, hranostaje, nebo šedé vrány. Banshee se v rodině objeví jednou za 250 let. Schopnosti Banshee se zjevují v dospívajícím věku, a to tak, že daná osoba má nestálé noční můry, nebo sny navazující na sebe. Může také slýchávat zvuky, které obyčejní lidé neslyší. Některé dokáží vidět i stíny a cítit mrtvou duši v podobě větru, nebo průvanu. Mrtvé duše se tak snaží Banshee na sebe upozornit a přimět jí o pomoc. Banshee je dokáže vyslyšet a předat vzkaz pozůstalým.

Znaky Banshee

Banshee může být pouze osoba se zelenýma očima. Očima s tzv. žlutým plamínkem okolo panenky. Většinou to byly s tmavými vlasy, buď tedy hnědé, nebo černé barvy. Na nohou měly vyryté znaky, většinou to bylo znamení blesku na nártu. Banshee se vždy v rodině poznaly tak, že na narozeniny a svátek dané osoby se někdo z rodiny narodil, nebo zemřel. Banshee, byla v rodině tzv. černou ovcí, chovala se jinak než ostatní. Ve věku 13cti-18cti let se všem Bansheem zdály nevysvětlitelné a brutální vraždy o jejich rodině. V tomto věku také občas měly stavy strnulosti (koukaly se na jedno místo a nevnímali nic kolem). Děti byli většinou plaché a tiché. Pokud je ale někdo hodně zranil, změnili se rychle v nebezpečného člověka. Člověka, který je zranil, může čekat krveprolití. K jejím dalším silným schopnostem patří i levitovat, ale má i další schopnost - změnu člověka ve zvíře. Banshee se obvykle oblékají do šedé, bílé, zelené, nebo černé, zcela výjímečně do rudé, která zvěstuje její krvelačnou náladu. Jediný, kdo jí dokáže vystopovat, je pes.

To všechno je Banshee ve zkratce v originále. Já osobně toho hodně použiju, ale taky něco přidám nebo uberu nechte se překvapit.    

BansheeKde žijí příběhy. Začni objevovat