Prolog

4.3K 244 14
                                    


Černočernou tmou se ozval zvuk typický pro přemístění. Temná postava, která nebyla skoro ani ve tmě vidět. Jakoby snad sama paní noc jí propůjčila svůj plášť neviditelnosti. Ona osoba si to mířila přímo skrz stromy ven z lesa. Její kroky byly rázné, někdo by řekl, že tato osoba není zvyklá ustupovat, že je to právě ona, kdo jde uličkou a ostatní se jí klidí z cesty. V rukou držela balíček na první pohled téměř neživý, ale po nějaké chvíli si jde všimnout toho, že se pod modrou dečkou něco nepatrně hýbe. Kroky jí vedly přímo k domu, který stál tak padesát metrů od ní. Dům to byl skutku impozantní. Pokročilý kouzelník by si všimnul, že se jedná o kouzelnický dům s magickou ochranou kolem. Osobu tu ale nezastavilo, kráčela dál i skrz ochrany, které jí vůbec nezadržely. Zem byla vlhká po nedávném dešti. Boty se zabořovaly do změklé půdy neupraveného pozemku. Osoba stanula na zápraží a silně zabušila na hnědé dubové dveře a čekala. Nic se nedělo a když chtěla zabušit znovu, konečně se v domě rozsvítilo. Přes dveře bylo slyšet ženské hudrování, než se konečně pomalu otevřely. Ven vykoukl obličej asi dvacetipětileté ženy v noční košili. V první chvíli se zarazila, než muže v nepromokavém plášti poznala. „Co chceš, Dariusi?" Její hlas zněl hrubě, nikterak se nesnažila muže pozvat dál. Naopak to vypadalo, že by dveře předním nejradši zabouchla. Muž si ale z toho nic nedělal, snad byl na tohle chování od ženy zvyklý. „Taky tě rád vidím, Agnes. Je to let, co jsme se neviděli. Nemusíš být ke mně hned hrubá." Hlas zněl mile, ale pod ním zněla jasná výhružka, kterou žena zřejmě musela vycítit. Rozhodla se tedy svou otázku položit znovu a jinak. „Co potřebuješ tak naléhavého, Dariusi? Tentokrát se snažila, aby její hlas zněl o něco mileji. „Vidíš, že to jde." Ocenil její snahu muž s úsměvem. Pak ale jeho hlas zvážněl. „Mám pro tebe úkol. Postaráš se o tohle dítě." Řekl a odhrnul dečku ve své náručí. Oběma se naskytl pohled na sotva ročního chlapečka s černými vlasy co sladce spal a nevěděl o světě.

Tak co vy na to zatím 

BansheeKde žijí příběhy. Začni objevovat