Farhana kesejukan menyebabkan dia terjaga dari lena. Dilihatnya Irfan nyenyak tidur disebelah, hanya memakai boxer. Aduh... tergodanya melihat tubuh Irfan yang memang diimpikan oleh pelajar pelajar wanita saing dia di UK. Tapi dia yang berjaya memikat Irfan, dengan gaya manja dan menggoda. Dia tau kelemahan Irfan yang memang suka melihat gadis gadis English yang seksi terutamanya musim panas. Irfan ni memang nakal, itu yang membuatkan Farhana lagi suka.
Teringat lagi langkah mudah dia memikat Irfan dulu. Seperti biasa, Irfan memang selalu memerhatikan dia di kampus walaupun berlainan fakulti. Mereka sering terserempak di perpustakaan atau cafe. Kadangkala hujung minggu di kelab kelab. Farhana memang suka menari di kelab malam sejak dari zaman sekolah lagi dia sudah curi curi keluar malam untuk melepaskan tekanan melalui tarian di situ.
Pertama kali ternampak Irfan ketika di Pusat Persediaan ke luar negara. Irfan datang berjumpa pensyarahnya, ketika itu Irfan pulang cuti musim panas. Dah lama dia minat tapi Irfan ketika itu tak perasankan dia. Yelah, masa tu dia pakai tudung, wajib kekdahnya.
Apabila Irfan menjadi antara pelajar senior yang menunggu junior junior baru tiba di UK dari Malaysia, baru Irfan nampak dia yang berpakaian berbeza dari pelajar lain. Sejak itu, dia perasan Irfan sering mencuri pandang kepadanya. Lama dia tunggu Irfan mendekatinya, hampa. Akhirnya, Farhana mengambil keputusan membuat langkah pertama.
Malam minggu itu, seperti biasa Farhana ke kelab malam yang lebih kurang 45 minit dari kediamannya. Sedang seronok menari bersama teman teman, dirasakan ada mata yang memerhatinya. Dicarinya dalam suasana yang kurang pencahayaan itu. 'Irfan... dah agak mesti dia ada disini. Sorang je tu. This is the right time'. Farhana bergerak pantas ke sofa paling hujung, Irfan ketika itu tidak memandang ke arah Farhana. Terus dia duduk diatas riba Irfan yang sedang memegang telefon. Farhana merampas telefon dari tangan Irfan dan meletakkannya ke sisi, terus dikucupnya bibir Irfan lama sambil tangannya menjelajah segenap inci tubuh Irfan yang menjadi idamannya. Irfan tak menolak jemputan ciuman Farhana, pucuk dicita ulam mendatang. Orang tawarkan diri, percuma; rugi kalau tolak. Jarinya pantas menarik zip belakang Farhana. Maka terlucutlah pakaian Farhana yang memang tak cukup kain dan sentiasa mengundang pandangan penuh nafsu Irfan setiap masa.
Sejak itu, Irfan seolah tidak boleh melupakannya. Walau sesibuk mana pun, mesti mereka berjumpa seminggu sekali melepaskan rindu dan nafsu. Irfan sanggup menunggunya habis belajar asalkan dapat bersama sentiasa. Irfan bekerja sambil menunggu dia graduasi.
Farhana bermain main bulu dada Irfan, sesekali tersentuh puting comel, mata Irfan terbuka sedikit kemudian tutup kembali. 'Mengantuk sangat agaknya'. Malam ni Irfan ganas namun Farhana suka. Bosan kalau sama saja setiap kali beraktiviti mesra.
Sebelum Irfan, David sangat membahagiakannya, sangat kreatif dalam hubungan badan. Selalu sangat Farhana kecundang sementelah pula ketika itu dia masih belasan tahun. Ketika di UK sebelum bersama Irfan, ada juga dia bersama jejaka English di sana tapi, entahlah dimana silapnya.. kurang serasi.
Tangan Farhana mulai merayap dari pusat turun ke bawah memasuki boxer Irfan. Dia sangat terangsang dengan geselan bulu bulu ke atas tapak tangannya. Sesuatu bertindak balas dengan cepat seiringan dengan urutan tangannya. Irfan mendesah perlahan, tangan Farhana perlahan melurutkan boxer Irfan. Farhana yang memang tidak berpakaian, tak dapat menahan kebasahan atas ransangan yang dilakukannya sendiri; lalu terus dia duduk diatas kelakian Irfan yang sangat teguh berdiri. Licin, lancar tiada halangan. Jari jemarinya bermain di puting Irfan. Punggungnya turun naik mengikut ransangan dijiwanya. Sesekali dikemutnya, terdengar desahan mendalam dari Irfan yang masih melelapkan mata tapi menikmati setiap apa yang Farhanaa lakukan. Diambilnya tangan Irfan dan diletakkan ke payudaranya, diramaskan tangan Irfan.
"You... bangun la. Takkan I sorang je", rengek Farhana. Irfan yang terganggu tidurnya membukakan mata. "Kan I dah bagi tadi".
"I tak puas. Nak lagi" yang masih menunggang Irfan.Irfan yang masih penat dan geram dengan perkara yang berlaku awal harinya. Marah dengan Sya yang langsung tak membantah paksaan bernikah dengan dia. Marah dengan diri sendiri tak mampu membantah keputusan mami.
Ditariknya Farhana rapat ke tubuhnya, dilumatkan bibirnya ke bibir Farhana sesekali digigit kuat terasa terbit darah. Disedutnya nafas Farhana sehingga Farhana menolak tubuhnya jauh namun tak dihiraukan.'Dah kau nak sangatkan', amarahnya berkumpul dan hendak dilepaskan.
Ditariknya Farhana berdiri dan tolak ke tepi dinding. Rambut panjang Farhana dipulas dan ditarik kuat sehingga kepala Farhana tertéleng ke sisi. Pipi Farhana umpama terlekat di dinding. Dada Farhana leper ke dinding. Diangkatnya sebelah kaki Farhana separas pinggangnya dan dihunuskan senjatanya tepat pada sasaran sekuat hati. Setiap kali Farhana menjerit ditekannya kepala Farhana ke dinding. Puas hatinya...' tu yang kau nak sangat kan. Puas kan?' Dibiarnya Farhana lembik longlai di tepi dinding. Rambut Farhana dah umpama rambut Kak Limah. Irfan kembali tidur. Nyenyak seolah semua masalah selesai.
YOU ARE READING
Yang Kedua✔
RomanceSeorang gadis yang kehilangan keluarga tersayang mencari ruang untuk disayangi dan menyayangi. Perjalanan hidup yang jerih harus ditempohi. Note for reader: Be sure you are above 18 as this story includes adults content. Thanks for making this wri...