"Bisinglah lagu tu", rungut Sya mencubit perut Adam. Adam yang hampir terlena, tersentak, "lagu apa?".
"Lagu keroncong dalam perut tu", Sya ketawa bila ekpresi Adam sangat comel.
"I lapar. Banyak tenaga I dah guna tadi, nak menawan penjenayah yang mencuri hati I", balas Adam mencuit hidung si pencuri.
"Elleh. I nak mandi. Dah pukul 3 ni", Sya bergerak ke sisi katil, menarik selimut bagi melindungi tubuh bogelnya. Selimut itu ditarik balik oleh Adam. Sya tergolek kembali atas katil.
"Hei..", jerit Sya. Adam ketawa.
"Jom...", sama sama berdua berselimut menuruni katil menuju ke kamar mandi untuk mengambil tuala di kabinet. Sebaik membaluti tubuh dengan tuala, Sya mencampak selimut ke dalam bilik sebaik berpaling, Adam dibelakangnya. Dia terperangkap, perlahan pintu ditutup, Adam mengepungnya dengan dua tangan disisi Sya."Please.. I nak mandi".
Adam merapatkan kepalanya pada Sya.
"Kita mandi sekali".
"My dear husband, now it's already 3. Solat jumaat pun dah terlepas kan? Masa mandi nanti, anything can happen. I tak percaya you just nak mandi je. Nanti perut you tu dari lagu keroncong jadi lagu heavy metal", jegil Sya.
"Ok cik puan isteri. I mandi kat bilik sebelah. Kita berjemaah kat bilik sebelah", sempat juga mencium pipi Sya sebelum keluar."Adam, I minta maaf", ujar Sya ketika bersalam dengan Adam usai solat zuhur.
"Maaf untuk apa?"
"I minta cerai tadi"
"Owhh... puncanya dari I. Bukan salah you baby". Adam mengucup bibir Sya lama.
"I rasa nak lagi tapi perut lapar la baby", tambahnya selepas berkucupan.
"Lagi?", Sya membuntangkan matanya. Adam ketawa kecil, terus mendakap isterinya yang masih bertelekung."Adam, kalau macam ni kita terus dinner nanti tau", rungut Sya.
"I tak nak you panggil I Adam. Dah janji kan dulu panggil yang manja manja", respon Adam sambil melepaskan pelukannya, Sya teringat perbualan mereka di resort dulu."Oppaaaaa?"
Adam mencebik, "I tak suka. Silap dengar macam you panggil opah". Sya ketawa besar mendengar itu.
"Sebenarnya I memang suka nama Adam. Nabi pertama utusan Allah adalah Adam. Lelaki pertama dalam hati I pun Adam", tutur Sya memasukkan makanan yang dimasak tiga hari lepas ke dalam mikrowave. Sama sama belum sempat menjamah tempoh hari disebabkan isu salah faham, mujur tersimpan elok. Adam tersenyum mendengarnya."Tapi macam tak mesra kalau panggil nama. Tak luving luving", ujar Adam menyiapkan pinggan dan gelas di meja.
"Hurmm... abang tak boleh sebab itu I panggil untuk Irfan. What else..".
Pergerakan Adam terhenti, "you panggil Irfan, abang? Kenapa?".
"I am used to it. Dia kenalkan pada orang, I adik dia".
"Different intonation would give different meaning. No more abang for Irfan. Call me abang".
"Apa saja la you ni, itu pun nak cemburu".
"I am giving you instruction. Dont call him abang. Call me abang, instead. Understand", tegas suara Adam yang duduk di kerusi.Sya merasakan ada ketegangan di sini. Dia terus merangkul pinggang Adam dan duduk diriba suaminya. Dipegang kedua pipi Adam, diposisikan memandang mukanya, "ok abang sayang, saya menurut perintah". Dilekap bibirnya ke bibir Adam, lidahnya mula mencari ruang untuk menjelajah lebih jauh. Tangan Adam kini berada dipinggangnya. "Ermmmm...erm.., I nak tapi I lapar", bisik Adam.
"Abang, nasi baru nak masak. Jom kita", kata Sya menggigit lembut cuping telinga Adam, tangannya mula meraba adik Adam yang berada di dalam kain.
"Dah keras ye". Sya menggelekkan pinggulnya, sengaja dikenakan kepala kemaluan Adam pada pintu guanya. Masing masing tak berseluar dalam. Adam melonggarkan gulungan kain dan adiknya yang tegak berdiri menonjolkan rupa."Lick it", arah Adam.
"I tak pernah..."
"You pernah tengok my junior dulu dan sekarang kan. Now I ajar you how to greet it using your sexy mouth".
"Come on baby.. jilat macam you jilat aiskrim", pinta Adam sekali lagi.
" Taste weird"
"Sedap sangat. Lagi sedap kalau masuk semua dalam mulut you", ujar Adam memandang isterinya yang berada diantara dua kaki. Sya teragak agak mengangakan mulutnya, perlahan dimasukkan adik Adam ke dalam. Dikulum, disedut dan dikenakan lidah ke hujung kepala. Kepalanya bergerak kedepan dan belakang, laju dan ada kalanya perlahan.
YOU ARE READING
Yang Kedua✔
RomanceSeorang gadis yang kehilangan keluarga tersayang mencari ruang untuk disayangi dan menyayangi. Perjalanan hidup yang jerih harus ditempohi. Note for reader: Be sure you are above 18 as this story includes adults content. Thanks for making this wri...