bab 54

30.7K 352 14
                                    

"I wish I can be with you 24 - 7", bisik Adam memeluk Sya di depan pintu gelongsor yang tertutup. Entah berapa lama Sya berdiri di situ, Adam tak tahu. Dari dia masuk selepas berdiskusi sebentar dengan Eddy, Sya sudah berdiri di situ berpeluk tubuh.

"I wish for that too", balas Sya mengemaskan pelukan Adam.

"Will miss you much. Free nanti I datang". Dicium tengkuk dan leher Sya yang mula menikmatinya.

"Bila?", soal Sya sebelum bibirnya dipagut lembut. Kedua mereka saling berebut berciuman, tangan di merata badan sambil bergerak masuk ke katil.

"Dua", tu saja yang sempat disebut Adam sebelum menyambung semula pergelutan mulut mereka.

Baju mereka telah ditanggalkan. Sya yang hanya bercoli lace merah duduk di atas ari ari Adam.  Sya melurut ke atas ke bawah perut Adam yang berketul enam, sesekali menyentuh puting dan parut Adam. Punggungnya digelek diatas kemaluan Adam yang mengeras di sebalik seluar bermuda. Sya merapatkan tubuhnya dan mencium Adam dari muka, bibir, leher sesekali disedut dalam meninggalkan kesan, bahu, parut dan perut. Adam menjerit halus bila Sya mengigit manja putingnya. Tangan Adam pantas membuka cangkuk bra Sya, diramas payudara bakal isterinya.

Segala desahan dan bunyi kesedapan menjadi muzik indah dalam bilik itu.

"Sofea..". Adam bersuara bila Sya mula menanggalkan seluar ketatnya. Kini hanya memakai panties, sama material coli.

"Dont", katanya lagi sekali bila Sya menarik seluar bermudanya, hanya meninggalkan 'thong' hitam. Sya mengangkat kening sambil tersenyum. Tangannya menyentuh ereksi yang sudah keras tetapi terkurung itu.

"What are you trying to do? I told you..", bebel Adam tak habis ayat sudah dipotong Sya dengan ciuman.

"Come on. Tak masuk pun. But I need this", goda Sya mengangkang dan mengeselkan permatanya ke ereksi Adam yang semakin mengembang dan keras. Adam mengerang kesedapan walaupun dibatasi dengan thong. Tubuh mereka melekat, berpeluh. Geselan dan geseran membuatkan lebih banyak cecair keluar dari kemaluan Sya, membasahkan lagi thong dan panties. Bagaikan terasa kepala ereksinya menyentuhi bibir belahan Sya dan bercium dengan daging kecil yang tersembunyi diantaranya. Mereka berpelukan dan menghenyak kuat apabila masing masing sedar air kepuasan akan dilepaskan bila bila masa. Senyuman melebar dan saling berkucupan setelah air mani masing masing terpancut keluar.

"Kenapa you tak nak? I kan janda. No different kan?", tanya Sya selepas masing masing kelelahan.

"Janda atau dara, I akan rasmikan bila I sah jadi suami".

"And dont do this again. I might lose control over it". Sya mengangguk memeluk tubuh Adam erat. Disedut bau ketiak dan badan Adam dalam dalam. Bau digemari dari dulu, pelik kan. Dan bau itu akan dirindui selepas ini.

"Why? Want to do it again?", tanya Adam bila Sya tidak berganjak, diam tak seperti selalu.

Sya menggelengkan kepala, "nothing. Kenapa you nak kawin dengan perempuan macam I? And you tell them without discuss it with me".

"Kenapa I tak boleh kawin dengan you? I memang nak you dari dulu lagi tapi banyak sangat halangan dan you muda lagi. I thought we already agree about this, you pun dah selalu nak adik I. Doesnt it show something?", jelas Adam dan menghadiahkan ciuman di dahi Sya. Mereka berdepan, Sya menjilat puting Adam. Adam mengucup ubun ubun Sya, lama.

"You tau kan apa yang kita buat ni dosa? Kita halalkan dulu ye", pujuk Adam bila Sya mula menggodanya kembali.

"Tapi you yang selalu peluk dan cium I", rengus Sya.

"Tapi ni dah jauh sangat sayang. Sabar ye".

"Tapi you kan..."

"I know what to do. I dah cari orang untuk tolong mudahkan hal ni. Dont worry. I letakkan priority. I tak nak kehilangan you lagi. In two weeks time, I datang. You boleh ambil cuti, kita uruskan pernikahan kita. Maybe in two month, adik I boleh keluar masuk pintu you dengan bebas".

*****

"Come in". Sya masuk ke pejabat GM, Eddy bila dipanggil setelah seminggu bertugas seperti biasa.

"How is your day now?", tanya Eddy memberi isyarat untuk Sya duduk.

"Better sir"

"Does Adam i mean Encik Adam, fussy around?"

Sya hampir tergelak tapi disorokkan dengan senyuman, "not at all Sir. He is a nice person to work with".

Eddy melemparkan pandangan pelik, habis yang dia nampak riak dan reaksi Sya ketika makan malam, di cafe dan akhir sekali adegan mengejar van tu apa.

"Do you have any special relationship or did anything with him which  beyond our contract?"

Sya terkedu, 'apa nak jawab ni? Mati aku'. "Nothing special so far sir. May I know why?".

"This is for you. Banyak sangat. Tu sebab I tanya. I will ask finance to bank it in your account".

Eddy memberikan sekeping cek berpalang bernilai seratus ribu, untuk perkhidmatannya yang tak sampai seminggu. Sya menelan air liur.

"And, ada guest kat bilik 1103. Dia nak jumpa you".

"Ha?? Not again sir".

"Bukan Adam. Room 1101 memang hanya untuk Adam".

"But sir. Kan ada orang lain".

"Ha.. tu la. Asyik asyik nama you kalau VVIP guest. Tu sebab I tanya you ada apa apa dengan Adam ke?"

Sya menggaru kepalanya yang tak gatal.  "Bila sir?"

"After 8. Tonight".

******

"I tak nak dengar lagi alasan you. Tak faham faham ke bila I cakap kita dah takde apa apa", jerkah Irfan. Farhana terduduk di anak tangga, menggogoi.

"Tapi dah tak lama wedding kita ni. Takkan nak batalkan semua", balas Farhana tak puas hati.

"Batal je. Deposit tak pe. Biar aje. Yang penting aku tak nak kau jadi isteri aku".

"Irfan, you dah pakai I lama tau. Boleh you nak campak suka suka hati. I tetap nak kawin dengan you, no matter what."

"Kau layan banyak jantan. Aku ingat bila nak kawin, berubah. Aku silap".

"Macam you tak tidur dengan perempuan lain. Ha... Sya tu. Ex wife you".

"Halal untuk I. Apa masalah you?"

"I tau you jumpa dia baru ni kan? Tu sebab you jadi macam ni".

"So what?"

"I tak kira, by hook or by crook, you kena kawin dengan I. I mengandung".

Farhana menolak Irfan ke sofa dan menghempapkan badan gebunya. Mulut Irfan dikucup ganas dan dressnya sudah terselak ke pusat.

"Astagafirullahalazim... "

Irfan bingkas bangun, ada beberapa lelaki berkopiah berdiri di luar pintu yang terbuka luas memandang ke arah dia dan Farhana.

"Kami terima laporan tentang rumah ni lagi. Boleh tunjukkan saya surat nikah?".

Irfan dan Farhana terdiam. Farhana tunduk namun tersenyum lebar.

Yang Kedua✔Where stories live. Discover now