1

20.2K 574 614
                                    

Herkese merhaba!

Öncelikle kitabıma hoş geldiniz. Umarım uzun bir süre beraber oluruz ve umarım kitabımı beğenirsiniz. 

Kitabıma başlamadan önce sizleri bu kitapta +18 cinsellik ve küfür içeren bölümler olduğu konusunda uyarmak isterim. O tür sahneler geldiğinde sizleri bilgilendirmek için tekrar uyaracağım ancak yine de okumaya başlamadan önce bunların aklınızda bulunmasını istiyorum.

Kitabı okumaya başladığınız tarihi buraya bırakırsanız çok mutlu olurum.

İyi okumalar dilerim...

***

Bilinmeyen Numara: Selam! 😊

Bilinmeyen Numara: Şimdi sen kesin kendi kendine 'Kim lan bu?' diye düşünüyorsun ama ben seni daha fazla merak ettirmeden sana kendimi tanıtayım.

Bilinmeyen Numara: Ben adım Batuhan ama sen bana kısaca Batu diyebilirsin.

Bilinmeyen Numara: Şimdi yine kesin kendi kendine 'Sana adını soran mı oldu anasını satayım' dediğine de eminim ama bu ilişkide bazı şeyleri sen sormadan benim söylemem gerekiyor yoksa sen bana asla güvenmezsin ve ben bunu istemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Sen sormadan seni nereden tanıdığımı da söyleyeyim. Seni okuldan tanıyorum. Yani evet aynı okuldayız.

Bilinmeyen Numara: Ayrıca bugün giydiğin dar siyah kotun sana çok yakıştığını da söylemek isterim. Hele o dar kotun kıvrımlarını iyice ortaya çıkarması yok mu? Beni benden aldı yemin ediyorum.

Bilinmeyen Numara: Her gün sana düşüyorum ama bu konudan hiçte rahatsız değilim valla ne yalan söyleyeyim.

Bilinmeyen Numara: Tam da düşülecek adamsın suphanallah.

Bilinmeyen Numara: Neyse ben yine kendi kendime sana düştüğüm için kendimi kaybettim. Sen benim kusuruma bakma.

Bilinmeyen Numara: Ya da bak. Valla çok pis düşüyorum sana Emir. Ama öyle böyle değil yani.

Bilinmeyen Numara: Ya sende nasıl bir şeysin öyle yani? Düz olsam bile düşerdim sana. Sendeki de öyle bir güzellik ama neyse ki düz değilim de rahatlıkla kayabiliyorum aman düşebiliyorum sana.

Bilinmeyen Numara: Neyse hayatım şimdi sen bu mesajları görünce yüksek ihtimalle bana ağır sövecek ve benim kulaklarımı çınlatacaksın ama olsun. Ben senin benim kulaklarımı çınlatmana da razıyım.

Bilinmeyen Numara: Ulan sadece adımı yazıp sana yürüyüp gidecektim. Hangi ara konu kulaklarımı çınlatmana geldi ya?

Bilinmeyen Numara: Neyse oldu bir kere yapacak bir şey yok. 😕

Bilinmeyen Numara: Valla hayatımın anlamı bugünlük benden bu kadar. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız.

Bilinmeyen Numara: Ay seninle bir gün tek kale maç yapalım ama sen sadece benim kaleme gol at. Olmaz mı?

Bilinmeyen Numara: Yine içimdeki sapık ortaya çıktı ama endişelenme bu sapıklığım sadece sana.

(İletildi)

(Emir çevrimiçi.)

(Görüldü.)

Bilinmeyen Numara: Has siktir! Şimdi sıçtım işte.

(Emir yazıyor...)

Bilinmeyen Numara: Hayatım?

Emir: Ne diyorsun lan sen göt!? 

***

Herkese yeniden merhaba.

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak benimle paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.

Hepinize şimdiden tüm destekleriniz için teşekkür ederim.

Kendinize çokça iyi bakın.

Yeni bölümde görüşmek üzere...

Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin