Herkese merhaba.
Bir önceki bölümdeki uyarılar bu bölüm içinde geçerli. Yani bölüm tamamıyla +18 sahnelerden oluşuyor. İsteyen okumayabilir.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar...
***
*Yazar'dan*
"Son kez soruyorum Batu'm... Emin misin?"
Batuhan bacaklarını yavaşça iki yana açıp topuklarını kalçalarına oldukça yakın bir yerden yatağa yasladıktan sonra uzanarak Emir'i kendine çekti ve ellerini Emir'in ensesine sardıktan sonra dudaklarını Emir'in dudaklarının üstüne bastırarak Emir'e derin bir öpücük verdi.
Batuhan verdiği derin öpücükten sonra yüzü Emir'in yüzüne oldukça yakın bir haldeyken gözlerini Emir'in gözlerine sabitleyerek konuştu.
"Hiç bu kadar emin olmamıştım hayatım."
Batuhan'ın sözlerini tamamlamasıyla beraber kendini yatağa bırakması bir olduğunda Emir tereddütle elini kendi dudaklarına yaklaştırarak dilini parmaklarına sürttükten sonra elini aşağıya indirerek erkekliğin kavradı ve parmaklarındaki salyayı yavaşça erkekliğine sürdü.
Batuhan Emir bunları yaptığı sırada bakışlarını bir an olsun Emir'den ayırmazken Emir yavaşça erkekliğini Batuhan'ın deliğine hizaladı ve bakışlarını Batuhan'a çevirerek hafifçe kendini ileriye itti.
Batuhan Emir'in yaptığı baskıyla beraber bacaklarını hafifçe ileriye uzattığında Emir ellerini Batuhan'ın dizlerinin arkasına yerleştirerek çok ağır bir şekilde kendini bir kez daha ileriye itti.
Batuhan hissettiği gerginlik ve baskıyla beraber kısa bir anlığına duraksasa da bu duraksamanın tek nedeni heyecandı.
Emir bakışlarını Batuhan'ın yüzünde dolaştırıp bir yandan onun yüz ifadesindeki heyecanın altında yatan başka bir şeyler olup olmadığını anlamaya çalışıyor, bir yandan da yavaş yavaş ilerlemeye devam ediyordu.
Emir neredeyse yolu yarılamıştı ki Batuhan hissetmeye başladığı acıyla beraber hafifçe inlemekten kendini alıkoyamayınca Emir olduğu yerde duraksayarak panikle bakışlarını Batuhan'a çevirdi.
"Batuhan-"
Batuhan Emir'in duraksadığını fark edince ne zaman yumduğunu bilmediği gözlerini açarak hızlıca konuştu.
"Sorun yok. Acıyor ama o kadar çok değil. Devam et."
"Ama-"
Emir'in panik, heyecan, endişe, korku ve benzeri gibi birçok duyguyu barındıran sesini duyan Batuhan bacaklarını aniden Emir'in beline dolayarak Emir'i hızlıca kendine çekti.
Batuhan'ın bu hareketiyle beraber Emir kendini tamamen Batuhan'ın içinde bulunca derince inlemekten alıkoyamadığında onunla beraber Batuhan'da inlemişti ama Batuhan'ın inleyişi acı doluydu.
"Ah sikeyim..."
Batuhan'ın inleme gibi çıkan sesiyle kendine gelen Emir içindeki hareket etmesini söyleyen ilkel isteğe karşı durmaya çalışırken bakışlarını Batuhan'ın hafifçe buruşmuş olan yüzünde dolaştırdı.
"B-Batuhan? İ-İyi misin?"
Emir iradesini sonuna kadar kullanarak olduğu yerden zerre kadar kıpırdamadığında titreyen sesine aldırmadan Batuhan'ın sorduğu soruya cevap vermesini bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...