80

2.1K 114 430
                                    

*Bir ay sonra*

*Yazar'dan*

"Ben böyle sınavı da, bu sınavı hazırlayan hocayı da, sınav kâğıdını basan makineyi de si-"

Akın'ın isyankâr sesi Oğuz'un onun koluna dokunmasıyla kesilirken Akın'ın bakışları Oğuz'a döndü. Akın bakışlarını Oğuz'un yüzünde dolaştırırken içten içe karşısındaki adamın ne kadar çekici olduğunu düşünmekten kendini alıkoyamamıştı.

Oğuz'sa Akın'ın ona bakmasıyla beraber Akın'ın düşüncelerinden bihaber bir şekilde konuşmaya başladı ancak onunda kalp atışları Akın'a bakarken normalde olduğundan daha da hızlıydı ancak Oğuz bu duruma alışkındı.

Ne de olsa Akın'ı uzun süredir seviyordu ve kalbinin ona bakmasıyla bile hızlanması onun için gayet olağan bir durumdu.

"Şşh sakin ol Akın. Farkındaysan toplum içindeyiz."

Akın fark ettiği gerçeklikle beraber ilk başta üzgün gözlerle Oğuz'a baksa da sonradan aklına sınavdaki sorular gelince tekrardan eski isyankâr haline büründü ve seslice iç çektikten sonra omuzlarını düşürerek konuşmaya başladı.

"Ama yani böyle de kazık sorulmaz ki Oğuz'cumcum. Adam resmen 'Bu dersten geçmek istiyorsanız bana yalvaracaksınız' dercesine sormuş ya."

Akın'ın isyankâr sesiyle söylediklerini duyan Emir duraksayarak bakışlarını yavaşça Batuhan'dan çekip Akın'a çevirmişti.

Emir'in bakışlarını Akın'a çevirdiğini fark eden Batuhan'da bakışlarını Akın'a çevirdiğinde Akın'ın bakışlarının Emir'e dönmüş olduğunu gördü.

Emir'in ona bakmasıyla beraber Akın'ın bakışları Emir'e döndüğünde Emir 'Abartıyorsun' dercesine Akın'a bakıyordu. Emir'in ona olan bakışlarını fark eden Akın'sa arkadaşının söyleyeceği şeyleri tahmin edebiliyordu ve tahmin edebildiği için de sessizce derin bir nefes alarak gelmekte olan cümleyi bekledi.

"Abartma Akın, sorular o kadar da zor değildi."

Emir tam da Akın'ın beklediği cümleyi kurduğunda Akın Emir'in bunu söyleyeceğini beklemesine rağmen dehşet içinde Emir'e bakmaktan kendini alıkoyamadı.

Akın'ın dehşet içindeki bakışları Emir'in ciddi surat ifadesini görmesiyle beraber anbean donuklaşırken gözlerinde Emir'i delip geçmek istediğini belli eden bir parıltı oluşmuştu.

Akın gözlerindeki delici ve tehlikeli parıltılarla Emir'e bakarken Akın'ın ona yönelik olan tehlikeli parıltılara sahip gözlerini görünce neredeyse gülecekti çünkü Akın'ın bu hallerine alışkındı.

Akın'la beraber ne zaman zor bir sınavdan çıksalar ve Akın'ın sınavı kötü geçmişse eğer hep aralarında buna benzer diyaloglar dönerdi. İşin kötü yanıysa Akın'ın çoğu sınavı kötü geçiyordu ve Emir yıllardır bu konuşmanın benzerlerini dinlemek zorunda kaldığından artık Akın'la dalga geçmekten oldukça zevk alıyordu.

"Seni boğarım."

Akın'ın oldukça ciddi ve tehditkâr çıkan sesiyle beraber Emir az daha gülecekti çünkü Akın'ın boş tehditleri artık ona komik geliyordu.

Emir gülmemek için kendini kasarken Emir'in bu durumunu fark eden Akın istemsizce daha da sinirlendiğinde kendine engel olamayarak çileden çıkmışçasına konuşmaya başladı.

"Yemin ediyorum seni o sınav kâğıdıyla boğarım Emir. Ne demek o kadar da zor değildi? Oturamıyorum lan ben! Sınav o kadar kazıktı ki götümün üstüne oturamıyorum anasını satayım!"

Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin