Öncelikle hikâyemi okuyan herkese merhabalar. Umarım keyfiniz yerindedir ve iyi bir gün geçiriyorsunuz ya da geçirmişsinizdir.
Bölüme geçmeden önce size bu küçük uyarıyı yapmamın nedeni sizi bölümün ilerleyen anlarında olacaklara karşı uyarmak istemem çünkü bu bölümde Batuhan'la Emir'in yakınlaştığı bir sahne mevcut ve bu sahne bazıları için uygun olmayabilir ya da bu tür sahneleri okumaktan hoşlanmayanlar olabilir. Bu yüzden de o sahnelerin başladığı ve bittiği yere küçük bir işaret (^_^) bırakacağım. Dileyen herkes bu işaretlerin arasındaki yeri okumayabilir.
Herkese iyi okumalar.
***
*Emir'den*
"Batuhan?"
Yaklaşık bir dakikadır yerinden bir milim dahi kıpırdamazken gözünü kıpmadan bana bakan Batuhan'la beraber endişelenmeye başladığım sırada Batuhan sesimle beraber irkilerek bir adım geriye gitti.
Onun bir adım geriye gitmesiyle beraber bayılma ihtimaline karşılık endişelenerek ona doğru bir adım attım ve odanın içinde girdim.
"Batuhan iyi misin? Bir tepki ver gözünü seveyim. Endişelenmeye başlıyorum."
Batuhan sözlerimle birlikte açık kalan ağzını birkaç kez konuşmak ister gibi hareket ettirdi ama sonunda konuşmaktan vazgeçerek dudaklarını birbirine bastırıp sessizliğini korudu.
Ona bir şey olacak korkusuyla aramızdaki bir adımlık mesafeyi kapatıp ona yaklaştım ve bir elimi onun yüzüne doğru uzattım.
"Batuhan... Yalvarırım bir tepki ver. Beni korkutuyorsun."
Yüzüne doğru uzattığım elimin parmak uçlarının yanağına değmesiyle beraber Batuhan yavaşça gözlerini yumdu.
Bakışlarımı onun yüzünde gezdirirken elimi tamamen yüzüne yerleştirdiğim sırada arkamızdaki kapının hala açık olduğunu ve odanın önünden geçen herhangi birinin bizi görebileceğini biliyordum ama ondan uzaklaşmak istemiyordum.
"E-Emir..."
Batuhan'ın titrek sesini duymamla beraber gözlerimi sıkıca yumarken onun yüzüne yerleştirdiğim elimi kaydırarak boynunun yan tarafına yasladım ve o anda avucumun içinde oldukça hızlı bir şekilde atan Batuhan'ın kalbine ait nabızların baskısını hissettim.
"Efendim Batu'm?"
Yumduğum gözlerimi yavaşça açtığım sırada Batuhan'ın da benimle beraber gözlerini açtığını fark ettim. Onun dolu dolu olan gözleri benim gözlerimle çakıştığı anda göğsümün ortasında güçlü bir baskı hissettim.
Hissettiğim baskıyla beraber geriye doğru yürümeye zorlandığım sırada kulaklarıma arkamdaki kapının çarparak kapanma sesi ulaştı. Kapının kapanmasının hemen ardından sırtım sertçe kapalı olan kapıya çarptığında şaşkınca ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi araladım.
Batuhan az öncekinden tamamen farklı bir ifadeyle gözlerimin içine bakarken ellerini başımın iki yanından geçirerek sırtımı yasladığım kapıya dayadığında ve yüzünü benim yüzüme yaklaştırdığında şaşkınlıktan öylece kalakalmıştım.
"Bana rüya görmediğimi söyle."
"Ne?"
Şaşkınca ona bakmaya devam ettiğim sırada Batuhan ısrarla gözlerimin içine bakmaya devam ederek konuşmayı sürdürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...