Batuhan: *fotoğraf*
Batuhan: *fotoğraf*
Batuhan: *fotoğraf*
Batuhan: *fotoğraf*
Batuhan: *fotoğraf*
Batuhan: *fotoğraf*
Batuhan: *fotoğraf*
Batuhan: En son ne zaman bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Bugün için teşekkür ederim Emir.
Emir: Bugünden itibaren sen ne zaman istersen yine buz pateni yapmaya gidebiliriz.
Batuhan: Ciddi misin?
Emir: Elbette ciddiyim Batuhan. Yapmak istediğin ama yapamadığın ne varsa beraber yapabiliriz.
Batuhan: O zaman ilk fırsatta kampa gitmeye ne dersin? Hem belki Akın'la Oğuz'da bizimle gelir.
Emir: Olur ama önce havaların ısınmasını beklesek iyi olur çünkü bu havada ormana gitmek 'Ben donarak ölmek istiyorum' ile eşit sdfkakjdlf.
Batuhan: Haklısın asldaşldfaşld.
Batuhan: Bu arada sırtın hala ağrıyor mu? Bugün yere kötü düşmüştün.
Emir: Biraz sızlıyor ama sorun yok büyük ihtimalle yarına kadar geçer.
Batuhan: Yani bir hastaneye gitseydik ne olurdu sanki? Ya ciddi bir şey varsa?
Emir: Hastanelerden hoşlanmıyorum.
Batuhan: Hastanelerden bazen doktorlar bile hoşlanmıyor Emir. Bu hastaneye gitmemek için bir bahane değil.
Emir: Bahane olması için değil ama cidden hastanelerden hoşlanmıyorum.
Batuhan: Yine de eğer yarında sırtındaki ağrı geçmezse beraber hastaneye gideceğiz ve bu konuda itiraz istemiyorum.
Emir: Tamam, sen nasıl istersen öyle olsun.
Batuhan: Oha!
Emir: Ne oldu?
Batuhan: Çok çabuk kabullendin?
Emir: Çünkü ısrar edersem üzülecektin.
Batuhan: Ya ama...
Emir: Ne?
Batuhan: Çok tatlısın lan sen.
Emir: Eyvallah.
Batuhan: Şu anda içimdeki romantik Batu öldü Emir'im çok sağ ol. Tek kelimeyle içimdeki tüm romantizmi söküp attın valla.
Emir: Aldaşsldkas.
Emir: Çünkü bunu yapmak zorundaydım.
Batuhan: Zorundaydın?
Batuhan: İyi de neden?
Emir: Sen bana böyle iltifat ettiğinde odamdan çıkıp odanın kapısına dayanasım geliyor da o yüzden.
Batuhan: He sen onu diyorsun...
Emir: Aynen.
Batuhan: Ee gelsene o zaman.
Emir: Gelemem ki.
Batuhan: Niye?
Emir: Sırtım ağrıyor.
Batuhan: Aldığımız kremi sürdün mü?
Emir: Hayır çünkü çok sevgili Akın yine odaya gelmedi.
Batuhan: Neredeki acaba?
Emir: Cıks doğru soru 'Kimin odasında ki acaba?' olmalıydı?
Batuhan: Has...
Batuhan: Emir.
Emir: Efendim.
Batuhan: Bunlar çoktan işi pişirmişler gibime geliyor.
Emir: Valla bence de öyle çünkü son iki haftadır dersler dışında Akın'ın yüzünü gören cennetlik. En son onunla konuşmamızın üzerinden bir ay geçti ve o konuşmamız dışındaki doğru düzgün tek diyaloğumuz sana yapacağım teklifle alakalıydı.
Batuhan: Hayatım boyunca aldığım en güzel teklifti.
Emir: Hiç ilişkisi olmayan biri olarak hayatın boyunca aldığın ilk teklif değil miydi zaten?
Batuhan: İlişkim olmadı dedim, kimse teklif etmedi demedim hayatım.
Emir: Bu beni bir tık üzdü.
Batuhan: Neden üzüldün ki?
Emir: Yani ne bileyim sana teklif eden ilk insan olmadığım için bunu yapan kişiyi biraz kıskandım sanırım.
Batuhan: Kıskanmana hiç gerek yok canım çünkü teklif eden kişi benim ilgimi çekebilecek biri değildi.
Emir: Diyorsun?
Batuhan: Diyorum.
Emir: Nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun ki? Belki tanısan sevecektin?
Batuhan: Emir.
Emir: Efendim.
Batuhan: Amacın ne senin?
Emir: Amacım mı? Bir amacım falan yok, sadece öylesine sordum.
Batuhan: Yemedim.
Emir: Neyi?
Batuhan: Emir...
Emir: Tamam sustum.
Batuhan: Susma ve neden böyle bir soru sorduğunu anlat bakalım.
Emir: Şimdi sen 'İlişkim olmadı dedim, kimse teklif etmedi demedim' deyince bende şey diye düşündüm.
Batuhan: Ne diye?
Emir: Daha önce hiç ilişkin olmamış olsa bile başka birinden hoşlanabileceğini ya da başka birini sevmiş olabileceğini düşündüm.
Batuhan: Ve?
Emir: Kıskandım.
Emir: Yani sanırım bu olasılığı bile kıskandım.
Batuhan: Emir kızdı.
Emir: Ne?
Batuhan: Bana ilk kez çıkma teklif eden kişi bir kızdı. Hatta lise ve üniversite boyunca aldığım tüm teklifler kızlardandı. Evet, daha önce birçok kez teklif aldım ama aldığım tekliflerden hiçbiri ilgi alanıma dâhil değildi.
Batuhan: Bana teklif eden ilk erkek sensin.
(Görüldü.)
Batuhan: Emir?
Emir: Oda arkadaşın hala gelmedi değil mi?
Batuhan: Hayır.
Emir: Güzel.
Batuhan: Gelirken sırtına sürmemiz gereken kremi de al.
Emir: Aldım.
Batuhan: Güzel... Bekliyorum.
Emir: Geliyorum.
(Emir çevrimdışı.)
(Batuhan çevrimdışı.)
***
Herkese merhaba.
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak benimle paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
Hepinize şimdiden tüm destekleriniz için teşekkür ederim.
Kendinize çokça iyi bakın.
Yeni bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...