Herkese merhaba.
Öncelikle bu bölümün tamamının +18 olduğunu ve bölümün tamamı +18 olduğu için de herhangi bir uyarı işareti (^_^) koymadığımı belirtmek isterim.
Eğer bu tür şeyleri okumaktan rahatsızsanız, lütfen bu bölümü okumayın çünkü dediğim gibi bu bölüm tamamen +18 sahneler içeren bir bölüm.
Neyse fazla uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakayım.
Umarım bölümü beğenirsiniz.
İyi okumalar...
***
*Yazar'dan*
Arkalarındaki kapıyı kapatıp Emir'i o kapıya yaslayan Batuhan vakit kaybetmeden kendi vücudunu Emir'in vücuduna dayadı ve dudaklarını Emir'in boynuna bastırarak hafifçe kendini Emir'e doğru sürttü.
Emir Batuhan'ın dudaklarının boynunun yan tarafını işgal etmesiyle beraber başını geriye atarak ciğerlerindeki nefesi dışarıya verdiği sırada bir yandan da otel odasının kapısını kilitlemeye çalışıyordu.
Onun bu çabasını fark eden Batuhan dudaklarını bir an olsun Emir'in boynundan çekmezken elini Emir'in kapının kilidinde olan elinin üstüne koyarak kapıyı kilitledi ve kolunu Emir'in beline sararak onu kendine çekti.
Emir kapının kilitlenmesiyle beraber kollarını Batuhan'ın omuzlarına bol bir şekilde sardığında Batuhan dudaklarını Emir'in âdemelmasına bastırarak hafifçe dudaklarının arasındaki âdemelmasını emdi ve Emir Batuhan'ın yaptığı bu hareketle beraber seslice inleyerek gözlerini yumdu.
Batuhan Emir'in inlemesiyle beraber kollarını tamamen onun beline sardı ve Emir'in ayaklarını yerden kesti. Emir Batuhan'ın bu hareketiyle beraber refleksle bacaklarını Batuhan'ın beline doladığında Batuhan dudaklarını Emir'in yanağında dolaştırırken alt taraflarını da Emir'in bacak arasına bastırmıştı.
Batuhan dudaklarını Emir'in boynuyla omzu arasındaki noktaya bastırırken Emir'in sırtını kapıdan ayırdı ve dudaklarını bastırdığı noktayı hafifçe ısırıp emerken odanın içine doğru ilerlemeye başladı.
Batuhan bakış açısına giren çift kişilik yatağa ilerleyerek Emir'i yatağın üstüne bıraktıktan sonra dizlerinden birini Emir'in iki bacağının arasına yaslayarak üzerindeki montu çıkartıp yataktan uzak bir yere fırlattı ve ellerini Emir'in üzerindeki montun yakalarına yerleştirerek Emir'i zorla yatakta doğrulttuktan sonra onunda üzerindeki monttan kurtulmasını sağladı.
Emir ellerini Batuhan'ın üstündeki kazağın eteklerine yerleştirdiğinde onun ne yapmak istediğini anlayan Batuhan hafifçe öne doğru eğilirken kollarını havaya kaldırarak Emir'in kazağını çıkartmasına izin verdi.
Emir Batuhan'ın kazağını çıkarttıktan sonra kazağı yataktan uzak bir yere atarak ellerini kendi kazağının eteklerine yerleştirdi ve kendi kazağını da çıkartıp kazağını Batuhan'ın kazağını attığı yere doğru fırlattı.
Emir'in de çıplak kalmasıyla beraber Batuhan Emir'i göğsünden hafifçe iterek onu yatağa düşürdükten sonra öne doğru eğilip dudaklarını Emir'in göğüs kafesinin ortasına bastırdı ve tam Emir'in kalbinin olduğu noktaya derin bir öpücük bıraktı.
Emir ellerini Batuhan'ın saçlarının arasına daldırıp Batuhan'ın yumuşak saçlarını hafifçe karıştırırken Batuhan dudaklarını Emir'in bedenine sürte sürte aşağılara doğru kaydı ve dudaklarının Emir pantolonun kemer kısmına denk gelmesiyle beraber oraya da derin bir öpücük kondurup ellerini Emir'in pantolonun düğmesinin iki yanına yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...