17

5.9K 388 143
                                    

Kafede geçen yaklaşık bir saatin ardından öğrendiği şeylerle sarsılan Akın, Batuhan'ında en az Emir kadar zor zamanlar geçirmiş olduğunu fark etmişti. Üstelik karşısındaki yaralı çocuğun her şeyi anlatmadığının da farkındaydı.

Geçen bir saat boyunca Batuhan, Akın'a yaşadıklarının kısa özetini geçmişti. Bu özeti geçerken Oğuz arada bir ona destek olmak için söze karışmış onun dışında Batuhan'dan başka kimse konuşmamıştı.

Batuhan'ın geçmişi onun peşini bırakmıyordu. Bu yüzden de Batuhan bir türlü Emir'in karşısına çıkamıyordu. Vücudundaki izleri gördüğünde vereceği tepkiden de korkmuştu ancak şimdi her şey farklıydı. Akın, Batuhan'a Emir'inde çok fazla yara aldığını söylemişti ama geçmişte olanları anlatmamıştı.

Çünkü Akın biliyordu ki eğer Batuhan Emir'e giderse Emir ona her şeyi anlatacaktı.

Bunu Batuhan'a da söylemişti ancak Batuhan hala tereddütlere sahipti. Bunu onun bakışlarından anlayan Akın karşısındaki çocuğa bakarak derin bir nefes aldı.

"Neden hala tereddüt ediyorsun Batu?"

Batuhan'a karşı kendini yakın hissetmeye başlayan Akın çocuğun adını kısaltarak kullanınca Batuhan yavaşça bakışlarını karşısındaki çocuğa çevirdi.

"Söylediğin her şeyi anladım ama Emir heteroseksüel Akın. Nasıl oluyor da onun beni sevebileceğine hatta bırak sevebilmeyi, onun beni sevdiğine bu kadar emin olabiliyorsun?"

Akın, Batuhan'ın söyledikleriyle önce şaşırmış ardından istemsizce kaşlarını çatmıştı. Batuhan hala Emir'in eşcinsel olduğunu bilmiyor muydu yani?

"Sen hala Emir'in heteroseksüel olduğunu mu sanıyorsun yani?"

Bu kez kaşlarını çatan taraf Batuhan olduğunda Akın neler olduğunu anlayarak derin bir nefes aldı. Anlaşılan tek yalan söyleyen kişi Batuhan değildi. Emir'de yalan söylemişti.

"Sanmak derken?"

Akın 'Battı balık yan gider' mantığıyla ve çoktan her şeyi eline yüzüne bulaştırdığı için arkadaşının yalanını ortaya çıkartmakta tereddüt etmedi.

"Anlaşılan Emir sen onu ilk başta heteroseksüel zannettiğin için senden kolaylıkla kurtulabileceğini düşündü ve sen ona heteroseksüel dediğinde bunu reddetmedi. Ancak şöyle bir gerçek var ki Emir hiçbir zaman heteroseksüel olmadı Batuhan."

Batuhan şokla karşısındaki çocuğa bakarken etraftaki sesler kulaklarına bir anlığına boğuk gelmeye ve karşısındaki çocuğu bulanık görmeye başlamıştı. Kendini toparlamaya çalışırken ağzından şaşkınca tek hecelik kısa bir kelime döküldü.

"Ne?"

Akın karşısındaki çocuğun şok olmuş ifadesine bakarken hafifçe gülümsedi ve ona açıklama yapmaya başladı.

"Sana söylediğim gibi Emir'in güven problemleri var ve sen ona mesaj attığında ilk başta elbette sana güvenmemiştir. Bu yüzden de sen onu heteroseksüel sandığında bunu reddetmedi çünkü senin bunu etrafa yayabileceğini düşünmüştür ancak ilerleyen zamanla birlikte sana güvenmiş olmalı yoksa seni sevmezdi."

Akın derin bir nefes alarak önlerindeki masaya dirseklerini yaslarken hafifçe öne doğru eğilerek bakışlarını karşısındaki şaşkın çocuktan ayırmadı.

"Batuhan, Emir gay."

Batuhan'ın ağzı ve gözleri yaşadığı şaşkınlıkla aynı oranda açıldığında Akın onun bu surat ifadesine gülmekten kendini alamadı.

Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin