Batuhan: Yanındaki kız kim?
Emir: Hangi kız?
Batuhan: Yanında oturan kız Emir, başka kim olacak?
Emir: Ha sen Sezin'i mi diyorsun? Aynı sınıftayız.
Batuhan: Yani?
Emir: Yanisi sınıf arkadaşım işte.
Batuhan: Neden senin yanında?
Emir: Sorguda mıyım? Çünkü öyle hissetmeye başladım Batuhan.
Batuhan: Emir, hayatım, canım, bir tanem lütfen o kızın senin yanında ne işi olduğunu bana açıklayabilir misin?
Emir: Bilmiyorum.
Batuhan: Ne demek bilmiyorum?
Emir: Neden bizimle oturduğunu bilmiyorum. Akın'la beraber geldiler ve ikisi sohbet ediyorlar ama onların ne konuştuklarını hiç dinlemedim. O yüzden de neden burada olduğunu bilmiyorum.
Batuhan: Yaaaaaa ponçik şey seni yerim ben!
Emir: Şimdi ne oldu anasını satayım ya?
Batuhan: Böyle kendini dünyadan soyutlaman bazen çok hoşuma gidiyor Emir. Sana her seferinde bir kez daha düşüyorum. Sana düşmekten vücudumda sağlam kemik kalmadı vallahi.
Emir: Batu sen harbi manyaksın ya.
Batuhan: Evet manyağım ama sadece senin manyağınım.
Emir: Bu arada biz aynı bölümde falan mıyız? Nasıl oluyor da ben ne zaman okulda olsam sende okulda oluyorsun?
Batuhan: Aynı bölümde değiliz canım. Sadece ben senin ders programını ezbere biliyorum o kadar.
Emir: Bana sırf beni görmek için okula geldiğini söyleme sakın.
Batuhan: Peki söylemem.
Emir: Batu cidden sırf beni görmek için dersin olmamasına rağmen okula mı geliyorsun?
Batuhan: Sayılır. Seninle çoğu dersimiz aynı günlerde ve sadece haftada bir gün senin dersin olmasına rağmen benim dersim yok. Bazen o günlerde sırf seni görmeye geldiğim oluyor.
Emir: Beni ne zamandır tanıyorsun?
Batuhan: Yaklaşık üç yıldır.
Emir: Yani üniversitenin başından beri mi?
Batuhan: Senin için başından beri. Bu yıl benim son senem. Gerçi ilk yıldan kalan ve hala daha vermem gereken dersler var. O yüzden de seneye de okula gelmeye devam edeceğim sanırım.
Emir: Benden büyük olduğunu hiç düşünmemiştim.
Batuhan: Alt tarafı bir yıl büyüğüm senden.
Emir: Ne bileyim seni hep birinci sınıfsın falan diye düşünmüştüm.
Batuhan: Ay sen beni mi düşündün yiğidim! Anlatsana nasıl hayal ettin beni?
Batuhan: Has siktir!
Batuhan: Yoksa beni kötü emellerine mi alet ettin?
Batuhan: Gerçi bu konuda rızam olmadığını söyleyemem. Beni istediğin kadar kötü emellerine alet edebilirsin hayatım.
Emir: Batu.
Batuhan: Doğru söyle sende beni merak ediyorsun değil mi? Ama endişelenme benimde bir giderim var yani.
Emir: Batu...
Batuhan: Hatta lisedeyken peşimden az kız koşmadı ama ne yapacaksın benimki erkeklere kalkıyor anca.
Emir: Batuhan...
Batuhan: Tabi bunu onlara söyleyemediğimden ve gelen her teklifi direkt reddettiğimden dolayı adımı bad boy'a çıkartmışlardı ama yapacak bir şey yok.
Emir: Batuhan!
Batuhan: Efendim yiğidim?
Emir: Çok şükür beni fark ettin. İki saattir sana bir şey söylemeye çalışıyorum.
Batuhan: Pardon hayatım kendimi kaptırmışım. Ne söyleyecektin sen bana?
Emir: Ulan o kadar çok şey söyledin ki söyleyeceğim şeyi unuttum anasını satayım ya.
Batuhan: Doğru söyle aklını başından alıyorum değil mi?
Emir: Evet Batu... Aklımı başımdan alıyorsun.
Batuhan: Has siktir.
(Batuhan çevrimdışı.)
Emir: Ne oldu lan?
Emir: Batu?
Emir: Nereye gittin oğlum?
Emir: Bayılıyorum derken ciddi miydin?
Emir: İyi de bunda bayılacak ne var ki?
Emir: Gerçekten seni çözemiyorum Batuhan.
Emir: Neyse kendine gelince yaz bana. Hadi eyvallah.
(İletilemedi.)
(Emir çevrimdışı.)
***
Herkese merhaba.
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak benimle paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
Hepinize şimdiden tüm destekleriniz için teşekkür ederim.
Kendinize çokça iyi bakın.
Yeni bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...