(Akın aranıyor...)
(Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz...)
(Arama sonlandırıldı.)
Emir: Akın! Uyan lan!
(Akın aranıyor...)
(Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz...)
(Arama sonlandırıldı.)
Emir: Akın eğer biraz daha uyanmazsan bittin!
(Akın aranıyor...)
(Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz...)
(Arama sonlandırıldı.)
Emir: Akın delirtme beni. Durum acil.
(İletildi.)
(Akın çevrimiçi.)
(Görüldü.)
Akın: Ne oldu lan? Bu ne telaş?
Emir: Çok şükür sonunda uyanabildin.
Akın: Sonuçta uyandım, şimdi söyle bakalım acil olan ne?
Emir: Sende Oğuz'un numarası var değil mi?
Akın: Var da sen niye Oğuz'un numarasını soruyorsun? Ne oldu?
Emir: Soru sormadan onun numarasını bana versen olmaz mı Akın? Durum gerçekten acil.
Akın: Ne olduğunu söylemeden numarayı vermeyeceğimi çok iyi biliyorsun Emir'ciğim.
Emir: Ulan...
Emir: Neyse dua et, sana işim düştü.
Akın: He Emir he. Uzatmada söyle neden Oğuz'un numarasını istiyorsun?
Emir: Batuhan bayıldı ve ne yapacağımı bilmiyorum anasını satayım!
Emir: Oldu mu? Şimdi Oğuz'un numarasını ver bana.
(İletildi.)
(Görüldü.)
(Akın çevrimdışı.)
Emir: Akın?
(İletildi.)
Emir: Lan nereye gittin?
Emir: Ulan acil diyorum sana!
Emir: Hay sıçayım...
(Akın arıyor...)
"Hele şükür be Akın. Şimdi uzatmada ver Oğuz'un numarasını. Batuhan bayıldı diyorum sana."
Telaşla konuşan Emir bir yandan bakışlarını yatağında boylu boyunca yatan çocuğun üzerinde gezdiriyor ve onun iyi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
"Emir... Ben Oğuz."
Akın'ın durumu anlamasıyla birlikte Emir'i araması ve telefonu Oğuz'a vermesi bir olmuştu. Oğuz hiç tereddüt etmeden telefonu eline aldıktan sonra karşı taraftan gelen telaşlı sesin aksine sakinliğini koruyarak cevap vermişti.
"Oğuz?"
Emir'in şaşkın sesini duyan Oğuz hafifçe gülümsese de sakinliğini elden bırakmayarak sırtını yatağının başlığına yasladı ve bakışlarını yanında oturup onu izleyen Akın'a çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...