46

3.2K 176 177
                                    

Herkese merhaba. Bu bölümde +18 sahne uyarısı (^_^) olacak, dileyen herkes o kısımları okumadan geçebilir.

İyi okumalar...

***

"Ah!"

Batuhan'ın inlemesiyle beraber dudaklarımı bastırdığım yerden çekerek başımı hafifçe kaldırıp kafasını yatağa bastırmış olan Batuhan'a baktım.

"Göğüs uçlarının hassas olduğunu biliyordum ama bu kadar hassas olduğunu bilmiyordum Batu'm."

"Emin ol bende bunu ilk kez keşfet- Ah! Yavaşla!"

Batuhan'ın konuştuğu sırada dudaklarımı tekrar onun göğüs uçlarına bastırmamla Batuhan kalçasını havalandırarak kendini bana bastırıp yüksek sesle inlemişti.

"Yavaşlamamı istediğine emin misin hayatım?"

Kısık sesle konuştuktan sonra dilimi tekrar onun göğüs ucuna değdirip diğer göğüs ucunu da parmaklarımın arasına alarak sıktığımda Batuhan tekrar inlemişti.

"D-Değilim."

"O zaman devam ediyorum?"

"I-hım."

"Bunu evet olarak kabul ediyorum."

Bakışlarımı Batuhan'ın kısılmış gözlerinden çekerek dudağımı tekrar onun göğüs ucuna bastırdım ve diğer elimle onun göğüs ucunu sıkmaya devam ettim.

Diğer boştaki elimi de onun kasıklarının yakınlarında gezdirirken dudaklarımı aşağı doğru indirmeye başladığımda Batuhan hafif hafif inlemeye devam ediyor ama bunun dışında herhangi bir tepki göstermiyordu.

Batuhan şu anda kendini tamamen bana teslim etmiş bir haldeydi ve onun bu hali acayip hoşuma gidiyordu.

Dudaklarımın yolculuğu Batuhan'ın üzerindeki ıslak boxerda son bulduğunda bir an bile duraksamadan dudaklarımı boxerının üzerinden onun erkekliğinin üstüne bastırdım.

Benim bu hareketim Batuhan'ın inleyerek yattığı yerden doğrulup dirseklerinin üzerine yükselmesine neden olduğunda dudaklarımı olduğu yerden çekmeden parmaklarımı onun üzerindeki boxerın lastiğine geçirdim.

Parmaklarım boxerın lastiğindeki yerini korurken kendimi yataktan aşağı atarak yatağın önünde dizlerimin üstüne çöktüm ve Batuhan'ı da kendimle beraber yatağın kenarına çekerek onun bacaklarını yataktan aşağı sarkıtmasını sağladım.

Ellerimden birini Batuhan'ın diz kapağına koyduktan sonra dizlerimin üstünde yükselerek yüzümü Batuhan'ın yüzüne yaklaştırdım.

"Bu kez farklı bir şekilde rahatlamaya ne dersin Batu'm?"

Batuhan'ın gözlerimin içine bakan gözlerindeki ifade söylediklerimi algılamasıyla beraber anbean değişirken onun benim ne demek istediğimi çok iyi anladığını biliyordum.

Ancak Batuhan'ın gözlerindeki ifadenin değişmesi çok uzun sürmedi.

Sadece saniyeler içerinde birçok duygunun geçtiği gözlerine en sonunda tereddüt ifadesi hâkim olduğunda onun bana engel olacağını ya da en azından olmaya çalışacağını biliyordum.

"Bunu yapmana gerek yok Emir."

Batuhan'ın tam da tahmin ettiğim gibi konuşmasıyla beraber hafifçe gülümsemekten kendimi alamadığımda yüzümdeki gülümsemeyle beraber ellerimden birini onun yüzüne yerleştirdim ve hafifçe onun yüzünü okşadım.

Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin