Batuhan: Emir.
Emir: Efendim.
Batuhan: Emir.
Emir: Batu?
Batuhan: Emir.
Emir: Batuhan?
Batuhan: Emir.
Emir: Lan söylesene ne söyleyeceksen! Adımı mı ezberliyorsun sayın amına koyduğum?
Batuhan: Ne güzel küfür ediyorsun sen öyle. Senin ağzını yerim ben.
Emir: Batuhan, kardeşim iyi misin sen?
Batuhan: Kardeşim mi? Ağlamıyorum gözüme odunluğun kaçtı.
Emir: Lan lafın gelişi öyle dedim ben. Harbiden ağlamıyorsun değil mi?
Batuhan: Ay sen benim için endişelendin mi? Kıyamam sana. Merak etme ağlamıyorum.
Emir: Batu neden hep böyle neşelisin anasını satayım ya? Hiç mi derdin yok oğlum senin?
Batuhan: Seninleyken hep mutluyum ki ben. Dertlerin, zorlukların hepsi seni gördüğüm anda geri planda kalıyor Emir. Seni gördükten sonra benim dünyam bir anda sen oluveriyorsun. Senden başkasını gözüm görmemeye başlıyor.
Emir: Batu bu sevgi sana yaramaz. Bu sevgi sana zarar verir, canını yakar. Beni bu kadar sevme. Ben böyle bir sevgiyi hak edecek biri değilim.
Batuhan: Niye öyle diyorsun Emir? Sen bence sevilmeyi en çok hak eden insanlardan birisin.
Emir: Sen bana âşık olduğun için böyle düşünüyorsun Batuhan. Gerçi hala neden ve nasıl bana âşık olduğunu düşünüyorum ya. Yani neden ben anasını satayım? Etrafta benden çok daha yakışıklı olan insanlar varken neden ben?
Batuhan: Ben senin dış görünüşüne âşık olmadım ki Emir. Yani belki bu da illaki sana âşık olmamdaki etkenlerden biridir ama beni ilk etkileyen şey gülüşündü.
Emir: Gülüşüm mü?
Batuhan: Evet. Aslında gülüşünden çok kahkahan diyebilirim. Seni görmeden önce kahkahanı duydum ben. O kadar içten gülmüştün ki dönüp sana bakmama neden oldun.
Emir: Batuhan kimsin sen? Niye kendini gizliyorsun?
Batuhan: Ben kendimi gizlemiyorum. Sadece sen beni görmüyorsun.
Emir: Ne demek bu şimdi?
Batuhan: Seni gördüğüm her an bakışlarımı senden ayıramadım ama sen hiç kafanı kaldırıp etrafına bakmadın Emir. Bu yüzden de beni hiç görmedin.
Emir: Şu anda bile beni mi izliyorsun?
Batuhan: Evet ve senin kulaklarından hiç çıkarmadığın kulaklıklarından dinlediğin şarkıyı merak ediyorum.
Emir: Neredesin? Neden yanıma gelmiyorsun?
Batuhan: Etrafına bakıp durma Emir. Senden saklanmayı iyi biliyorum.
Emir: İyi de niye saklanıyorsun benden? Seni yargılayacak biri olmadığımı da biliyorsun.
Batuhan: Bayılırım.
Emir: Ne?
Batuhan: Yanına gelirsem eğer, bayılırım. Gerçek anlamda, böyle küt diye düşer bayılırım.
Batuhan: Şu anda bile ellerim titriyor ve telefondaki otomatik düzeltme olmasa karman çorman yazacak haldeyim.
Emir: MaNga - Yad Eller.
Batuhan: Ne?
Emir: Dinlediğim şarkıyı sormuştun değil mi? Bu şarkıyı dinliyorum. İstersen beraber dinleyebiliriz.
Batuhan: İyi de nasıl beraber dinleyeceğiz?
Emir: Şarkıyı başa sarıyorum. Sende aç ve başa sar. Saatin dakikası değiştiği anda da şarkıyı başlat. Bu şekilde beraber dinleyebiliriz.
Batuhan: Mantıklı... Bir saniye hemen geliyorum.
Emir: Bekliyorum.
(Batuhan çevrimdışı.)
(Batuhan çevrimiçi.)
Batuhan: Yaptım.
Emir: Başlatmaya hazır ol.
Batuhan: Tamam.
(3:49 MaNga - Yad Eller Oynatılıyor...)
Batuhan: Emir.
Emir: Efendim.
Batuhan: Teşekkür ederim. Beni engellemediğin için.
Emir: Teşekkür etme. Bu zamana kadar fark etmeden seni kırdığım zamanlara say.
Batuhan: Allah'ım sanırım kalp krizi geçireceğim. Bir de gelip niye beni seviyorsun diyorsun. Ben seni nasıl sevmem Emir? Beni tanımamana rağmen nasıl olur da hala beni düşünebilirsin aklım almıyor.
Emir: Batu hepimiz insanız. Hepimizin duyguları var ve biz kimi seveceğimizi seçemiyoruz. Senin kalbin beni seçtiyse eğer benim sana iyi davranmam gerekir. Belki seni senin beni sevdiğin gibi sevemem ama bu seni kendimden aşağı görme yetkisini bana vermiyor.
Emir: Şimdi benim derse girmem gerekiyor, o yüzden sonra görüşürüz olur mu?
Batuhan: Olur. 😊
Emir: Kendine iyi bak Batu.
Batuhan: Sende kendine iyi bak kalbim.
(Emir çevrimdışı.)
(Batuhan çevrimdışı.)
***
Herkese merhaba.
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak benimle paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen.
Hepinize şimdiden tüm destekleriniz için teşekkür ederim.
Kendinize çokça iyi bakın.
Yeni bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...