28

4.3K 235 61
                                    

Batuhan: Emir?

Batuhan: Neredesin?

Batuhan: Ne zaman gittin?

(İletildi.)

(Emir çevrimiçi.)

(Görüldü.)

(Emir yazıyor.)

Emir: Odamdayım. Yanından ayrılıp odama geleli sadece birkaç dakika oldu. Sen neden uyandın ki? Hâlbuki uyanmaman için oldukça uğraşmıştım.

Batuhan: Oda arkadaşım geldi. O gürültü yapınca da uyandım işte. Hem sen neden beni uyandırmadan gittin ki?

Emir: Senden önce uyanıp senin uyanmanı bekledim ama sen uyanmayınca seni uyandırmaya kıyamadım. Saatte oldukça geç olmuştu ve oda arkadaşın gelirse bizi görmesin diye seni uyandırmamaya çalışarak kendi odama geçtim.

Emir: Bu arada yarın dersin var mı?

Batuhan: Sabah erken saatte bir dersim var ama neden sordun Emir'im?

Emir: Yarın sabah benimde telafi dersim var da eğer senin de dersin varsa beraber gideriz diye düşündüm.

Emir: Okula beraber gitmek ister misin?

Batuhan: İsterim de sen okula Akın'la beraber gitmiyor muydun?

Emir: Akın'ın bu aralar başka biriyle işleri var ve kendisi yanıma pek uğramıyor.

Batuhan: Başka biriyle mi?

Emir: Evet.

Batuhan: Kiminle?

Batuhan: Bekle... Yoksa Oğuz'la mı?

Emir: Aynen.

Batuhan: Anlamıştım zaten aralarında bir şeyler olduğunu. Bana odanın anahtarını verdiği gün ikisinin birbirlerine olan bakışlarını fark etmiştim.

Emir: Sahi anahtar demişken Akın senin kim olduğunu nasıl öğrenmiş biliyor musun?

Batuhan: Oğuz'la beraber okulun sitesini hacklemişler. Öğrenci listesinden adı Batuhan olan herkese bakmışlar ve sarışın yeşil gözlü birini aramışlar. Onlarca öğrencinin içinden beni bulmuşlar ama Oğuz beni tanıdığı için Akın'la yalnız görüşmemi istememiş. Bu yüzden ikisiyle bir kafede buluştum.

Batuhan: Tabi Akın'ın geleceğinden haberim yoktu orası ayrı.

Batuhan: Neyse...

Batuhan: Daha sonra Akın'ın bana güvenmesi için ona geçmişte olan şeylerin kısa bir özetini geçmek zorunda kaldım ama buna değdi çünkü beni sana getiren anahtarı bana verdi.

Emir: Tüm bunlar ne zaman oldu? Ben gerçekten hiçbir şeyi fark etmedim.

Batuhan: Onların beni ne zaman bulduklarını bilmiyorum ama yanına geldiğim günün sabahında buluştuk. Yaklaşık iki saat konuştuktan sonra Akın'ın anahtarı vermesiyle kendimi senin yanında buldum.

Emir: Neler olduğunu şimdi anladım. Neyse konumuza dönersek yarın sabah beraber okula gitmek ister misin?

Batuhan: Olur. Senin dersin saat kaçta?

Emir: Dokuza on kala falan başlayacak diye hatırlıyorum. Senin kaçta okulda olman gerekiyor?

Batuhan: Benimki 08.30'ta başlayacak. Eğer okula beraber gidersek erken gitmek zorunda kalacaksın.

Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin