Herkese merhaba.
Bölüme başlamadan önce kafanızın karışmaması için kısa bir not: Emir'ler 2020 yılının Ocak ayının sonlarındalar. Bu yüzden de Batuhan aslında 22 değil, 21 yaşında ama düz hesap olması için 22 yaşındayım diyor.
İyi okumalar...
***
*Emir'den*
"Batuhan... Batuhan Akar."
Adnan Abi benden aldığı cevapla beraber kenardaki bilgisayarına döndükten sonra göremediğim bir şeyler yaparken kısıkça mırıldandı.
"Batuhan Akar..."
Adnan Abi'nin bana bakmadığını bilmeme rağmen başımı istemsizce onaylar biçimde sallarken konuştum.
"11 Mayıs 1998 doğumlu."
Konuşmamla beraber Adnan Abi'nin bakışları bana döndüğünde yüzünde sorgulayan bir ifade vardı.
"21 yaşında yani?"
Başımı onaylarcasına sallayarak Adnan Abi'yi onayladığımda Adnan Abi bakışlarını benden çekerek tekrar bilgisayarına döndü.
"Evet, bu sene 22'ye girecek."
Adnan Abi bakışlarını bana çevirmeden başını onaylarcasına sallayarak önündeki bilgisayarla ilgilenmeye başladı.
Sessizce onun ne yaptığını izleyerek geçen birkaç dakikanın sonunda Adnan Abi ellerini klavyeden çekerek bilgisayarın ekranını bana döndürdüğünde bakışlarımı bilgisayarın ekranına çevirdim.
"Arkadaşın bu mu?"
Bakışlarımı Batuhan'ın 18 yaşında olduğunu tahmin ettiğim kimlik fotoğrafının üstünde gezdirirken yüzümde oluşmak için oldukça çabalayan gülümsemeye engel olarak başımı onaylarcasına salladım.
"Evet, bu o."
Adnan Abi benden aldığı onayla beraber ekranı tekrar kendine çevirdikten sonra bilgisayarın faresini eline alarak birkaç yere tıkladı ve gözleriyle bir şeyi okuduğunu belli edercesine ekrana baktı.
Adnan Abi bunları yaptığı sırada ben derin bir nefes alarak sessizce onun erişim yasağının nedenini görmesini bekliyordum çünkü elbet Batuhan'ın bilgilerinde ya da sicilinde geçmişte yaşanan şeylerin yazacağını biliyordum.
Nitekim öyle de oldu.
Adnan Abi'nin hareket eden gözleri aniden hareketini kestiğinde ve yüzünde duraksadığını belli eden bir ifade oluştuğunda onun erişim yasağının nedenini gördüğünü anladım.
Adnan Abi tereddütlü ve sorgulayıcı bakışlarını bana çevirdiğinde sertçe yutkunarak duygularımı kontrolüm altına almaya çalıştım.
"Emir bu erişim yasağının nedeni-"
"Erişim yasağının nedenini biliyorum Adnan Abi."
Adnan Abi onun sözünü kesmemle beraber yüzündeki ifadeyi düzelterek derin bir nefes aldı ve bakışlarını gözlerime çevirdi.
"Pekâlâ, o zaman ailesi hakkında tam olarak ne öğrenmek istiyorsun?"
Bakışlarımı istemsizce Adnan Abi'den kaçırırken ellerimin parmaklarını birbirine kenetledim ve gerginlikten kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattıktan sonra bakışlarımı Adnan Abi'ye çevirerek konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)
Teen Fiction(TAMAMLANDI.) (Bazı bölümler +18 cinsellik ve küfürlü sahneler içermektedir...) *** "Benim en güzel yansımam senin gözlerindeki yansımam olduğundan beri aynaya bakmamın hiçbir anlamı kalmadı ki Emir'im." "Bendeyse işler biraz karmaşık." "Neden peki...