37

3K 191 38
                                    

Akın: Kardeşim emin misin?

Emir: Eminim Akın. Sen yurtta bekle beni. Eğer ters bir şey olursa ya da yardıma ihtiyacım olursa seni ararım, tamam mı?

Akın: Tamam falan değil Emir. Bırak geleyim işte seninle. Tamam, Oğuz'u istemiyorsun, bunu anlayışla karşılarım ama ben?

Akın: Bırak bari ben seninle geleyim Emir.

Emir: Olmaz Akın. Bu onunla benim aramda ve senin benim yüzümden daha fazla zarar görmeni istemiyorum.

Akın: Ha ben oturayım burada göt büyüteyim ama kardeşim dediğim adam onu gördüğü her fırsatta canını yakmaya çalışan adamın yanına tek başına gitsin öyle mi?

Akın: Emir ne olursun söyle neredesin? İçim hiç rahat değil kardeşim.

Emir: Batuhan odaya falan geldi mi?

Akın: Emir.

Emir: Soruma cevap ver Akın, lütfen.

Akın: Gelmedi.

Emir: Gelirse ona nerede olduğumla ilgili hiçbir şey söyleme. Boşu boşuna endişelenmesini istemiyorum. Ayrıca onun yalnız başına dışarı çıktığını falan görürsen hemen yanına git. Yalnız kalmasın tamam mı?

Akın: Eğer seni sorarsa ne diyeceğim peki?

Akın: Hem neden Batuhan'ın yalnız kalmasını istemiyorsun ki?

Akın: Yoksa baban Batuhan'ı gördü mü?

Emir: Evet gördü.

Akın: Onu arkadaşın sanmış olabilir, endişelenme o kadar.

Emir: Batuhan'ın arkadaşım olmadığı belli olacak bir haldeyken gördü bizi.

Akın: Hay götüne tekme koyduğumun herifi...

Akın: Sizde niye dikkat etmiyorsunuz oğlum? Gören baban yerine bir başkası olsaydı bile çok kötü bir tepki alabilirdiniz.

Emir: Normalde dikkat ediyoruz Akın. Bu sadece tek seferlik bir şeydi.

Akın: Onda da şerefsizin tekine denk geldiniz.

Emir: Aynen.

Akın: Batuhan gelirse ona ne söyleyeyim? İkimizin aynı şeyi söylemesi gerekiyor yoksa patlarız.

Emir: Ona dışarıda bir işim olduğunu ama sana bile söylemediğimi söyle.

Akın: Emir saat neredeyse akşamın 10'u, bu saatte dışarıda ne işin olabilir ki?

Akın: Hem sen yurt saatine nasıl yetişeceksin?

Emir: İzin yazdırdım kendime. Bu gece yurda dönmeyeceğim.

Akın: Emir.

Emir: Akın ikimizde işlerin kızışacağını biliyoruz.

Akın: Sokarım böyle işe ama!

Akın: Bırak geleyim işte yanına.

Emir: Akın sen Batuhan'a kaşınan bir yarayı kaşıyıp geleceğimi söyle ama onun peşimden dışarı çıkmasına engel olman lazım tamam mı?

Akın: Kaşınan yara derken?

Emir: Sen ona böyle söyle o benim ne demek istediğimi anlayacaktır.

Akın: Emir en azından o adamı gördüğünde bana konum at olur mu? Ben gelene kadar siz aranızdakileri halledersiniz zaten.

Emir: Akın.

Geçmişin Yaraları (BxB & Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin