,,Tak kluci, zachvilku začínáme, připravte se!" Uslyšel jsem hlas, co mě vytrhl z myšlenek a vrátil do reality.
Zachvilku nám začíná další z mnoha koncertů a já se porozhlédl po místnosti. Seděli jsme s klukama v backstagi a čekali až nás zavolají na pódium.
Podíval jsem se na každého z mých nejlepších kamarádů. Oni jsou vlastně všechno co mám, bydlíme spolu a jsme spolu prakticky furt. Nevím co bych bez nich dělal.
Všichni seděli s lehkou nervozitou a mlčeli. I po tolika koncertech co jsme měli, býváme nervózní. Víme, že by nás Simon pěkně seřval za každou chybu co uděláme a my to nechceme riskovat, protože.. protože prostě Simon.
Postupně jsem si prohlížel každého z kluků a nachvilku jsem zadržel dech, když jsem otočil hlavu na Louise Tomlinsona, který nepřítomně hleděl do prázdna. Zkoumal jsem každičký kousek jeho obličeje. Jak může být někdo tak perfektní? Jeho krásné modré oči, ve kterých se topím při každém pohledu na něj, jeho ostře řezané rysy a andělský úsměv. Pokaždé když se na mě usměje mám co dělat, aby se mi nepodlomila kolena. Už nějakou dobu k němu něco cítím. Dobře, říkat tomu něco k němu cítím není úplně přesné. Spíš bych to popsal jako zamilovaný až po uši.
Nikdo to neví. Chtěl bych mu to říct, ale k čemu by to bylo? Louis je na holky, tím jsem si jistý, a ani ve snu by ho nenapadlo, že bych se do něj mohl zamilovat. Ale stalo se to, a nijak to nezměním. Jak se říká, srdci neporučíš. Nikdo neví ani že jsem na kluky, nechci ať se cítí blbě a nechci to řešit. S nikým.
V tu chvíli se na mě kluk, kterému patří mé srdce otočil, a já svůj pohled rychle stočil někam jinam. Asi by vypadalo blbě kdyby zjistil, že na něj už tak pět minut zírám.
Podíval jsem se zpátky na něj a všiml si že mě zaujatě pozoruje. Že by si všiml jak jsem na něj zíral? Ne, to je blbost. Nervózně se na něj usměju. On se usměje zpátky a v tu chvíli mé srdce vynechá jeden úder. Ten božský úsměv který dokáže vytvořit na své tváři mě vždycky naprosto odrovná. Řekněte mi, nemá to být nezákonné se takto usmívat? Vždyť to musí odrovnat snad každého, na koho se tento kluk usměje.
Začervenal jsem se a sklopil pohled k zemi. Nesmím se takto chovat pokaždé, co se na mě usměje, mohlo by mu to dojít a to by bylo v háji.
Naprosto jsem nechápal své chování. Byl jsem totiž docela... řekněme to tak, že jsem měl hodně známostí na jednu noc. Více než je běžné. Je to jednoduché, prostě jsem miloval sex. Sice člověk, se kterým bych si ho nejvíce přál a na kterého jsem myslel při každém sebeuspokojování nikdy nebude můj, ale alespoň takto jsem si to kompenzoval.
,,Pojďte, už začínáme!" Uslyšel jsem hlas a spolu s klukama jsme se zvedli.
Vyšli jsme na pódium a fanoušci začali křičet, hvízdat a volat na nás. Všichni jsme jim nadšeně zamávali a chystáme se začít první píseň. Začínáme písní One thing, každý si vezmeme do ruky mikrofon a já se snažím utišit fanoušky ať můžeme začít.
,,I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can’t ever be brave
'Cause you make my heart race"Začal zpívat Liam a fanoušci začali zpívat s ním. Teď měla přijít moje část.
,,Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breath"
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfictionk čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...