90.kapitola

389 29 56
                                    

vy mě zabijete :D

Probudila mě neskutečná bolest hlavy a vlastně i celého těla. Sykl jsem a chytil se za hlavu.

,,Přeji dobré ráno." Uslyšel jsem hlas, který rozhodně nebyl Louiho. ,,Tady máš prášek, aby tě nebolela hlava."

Konečně jsem otevřel oči a spatřil chlapce, který se mi po chvíli vybavil. Byl to ten ze včerejška.

Počkat. Proč tu kurva je?!

Zmateně jsem se rozhlédl kolem sebe a uvědomil si, že ložnici, ve které jsem se nacházel, nepoznávám. Poté jsem si všiml i mého oblečení poházeného po zemi a došlo mi to.

,,Ne, ne, ne.. řekni, že jsme spolu nespali..." Vydechl jsem a snažil se najít logické vysvětlení pro to, proč jsem se probudil v cizí ložnici nahý.

,,Copak? Čeká na tebe přítel, nebo co?" Zasmál se Ethan.

,,Jo." Řekl jsem hned.

,,Ou." Zarazil se. ,,Nemusí se to dozvědět." Pokrčil rameny.

,,Takže spali?" Modlil jsem se, aby řekl ne.

,,Ano, spali." Nechápavě nakrčil obočí.

,,Kurva!" Zaklel jsem a snažil se vstřebat, co se právě stalo. ,,To není možné, vždyť si nic nepamatuju!"

,,Byl jsi dost na sračky, ale to je vedlejší." Ušklíbl se Ethan.

,,Děláš si prdel?! Využil si toho, že jsem byl mimo, aby ses se mnou vyspal?!" Vyjel jsem po něm a začal jsem se rychle oblékat.

,,Nedělej z toho takovou vědu." Protočil oči.

,,Já mám kurva snoubence! To je v piči, posral jsem to!" Silně jsem praštil do zdi a oblékl si poslední kousek oblečení.

,,Kam ten spěch? Udělal jsem snídani." Řekl a přitiskl se na mou hruď.

,,Můžeš se na mě přestat lepit?! Uvědomuješ si, co jsem udělal?! Teď se kvůli tomu rozejdeme!" Vyhrkl jsem a prudce ho od sebe odstrčil.

,,Takže budeš volný?" Koketně na mě mrkl, což byla poslední kapka.

,,Na tohle ti mrdám." Odsekl jsem a rychlým krokem jsem odešel z jeho bytu.

Musel jsem okamžitě domů. Až teď jsem si začal uvědomovat, co jsem to provedl. Vždyť já povedl Louiho! Z očí mi začaly téct slzy a zapnul jsem svůj mobil. Hned na mě vyskočilo asi milion zmeškaných hovorů hlavně od Louiho, ale taky od Liama. Taky tam byli esemesky.

Liam: chápu, že jsi na něj naštvaný, ale zvedni to alespoň mně

Liam: tohle už není sranda, Harry. Ozvi se

Liam: jen mi napiš, jestli jsi v pořádku. Loui je úplně mimo, pořád brečí a odmítá jít spát, dokud se nevrátíš. Bojí se o tebe

Liam: kurva Harry, chápu že seš nasraný, ale jen dej vědět co s tebou je

Byly tu i zprávy od Louiho.

Cutie💙: kdy se hodláš vrátit?

Cutie💙: fajn, jsem idiot, ale už je pozdě, tak jen odepiš kdy přijdeš

Cutie💙: Harry...

Cutie💙: no dobře, uznávám, že jsem kretén, to co jsem řekl bylo fakt hnusné a mrzí mě to

your smile || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat