64.kapitola

458 27 12
                                    

Wow, já... nemám slov. Po tom, co jsem dočetl ten dopis, jsem minimálně deset minut zíral na jeho podpis a vstřebával všechny informace co tam stály. Po tváři mi stékaly slzy, ale nebyl jsem si jistý, jestli to byly slzy štěstí nebo smutku, byl to takový mix obojího.

Už jen to, že se podepsal mým příjmením, mi naprosto vyrazilo dech.

Začal jsem cítit opravdu hodně nepříjemný pocit z toho, že jsem to četl. Tohle rozhodně nebylo určeno pro oči jiných lidí, než je on sám.

Uvědomil jsem si, že se mnou o hodně věcech nemluví. Je mi líto, že ke mně není tak otevřený, a neříká mi jak se v nějakých situacích cítí.

On se opravdu tak moc stydí? Nemá sebemenší důvod se stydět, bože, vždyť je tak nádherný...

Díky tomuto dopisu jsem zjistil, že je mnou posedlý stejně tak, jako já jím. Všechno to, jak komentoval můj vzhled nebo povahu... naprosto mi to vyráželo dech. Bylo to tak roztomilý, je opravdu úžasný, tak strašně moc ho miluju...

Jsem tak rád, že mě momentálně potřebuje stejně tak moc jako já jeho. Podle toho co psal, to beze mě taky nezvládá a chybím mu. Tento dopis mi dal o hodně větší naději, že zase budeme spolu, ale na druhou stranu opravdu věří tomu, že jsem Cheryl políbil úmyslně, což není úplně nejlepší.

Jsem rád že teď tohle všechno vím, sám by mi totiž většinu těch věcí neřekl, takže jsem to zjistil alespoň takto.

Miluju to, jak popisoval jak se cítí, když se k němu nějak chovám. Jak se mu motá hlava z mých doteků, prostě všechno. Teď alespoň vím co mám dělat, aby z mých doteků zešílel. Psal tam třeba i o mém hlasu, očích, nebo nohou, u kterých bych nečekal že něco tak krásného napíše, protože mi na nepřijde nějak zajímavé, teda alespoň na mně.

Do spojení slov, že on je moje princezna a já jsem jeho kudrnatý princ s krásnýma zelenýma očima, jsem se hned zamiloval.

Taky jsem rád za to, co tam psal o sexu se mnou, protože podle tohoto vím, že se mu všechno co dělám opravdu hodně líbí. Bál jsem se, že se mu třeba něco nelíbí a on se mi to bojí říct, ale pravděpodobně se mu líbí úplně všechno, za což jsem moc rád. Vím že to bude znít egoisticky, ale vím že jsem v sexu dobrý. Vím přesně co mám dělat, abych Louiho dostal až do nebe, což miluju. Miluju se starat o svoje koťátko úplně ve všech ohledech.

Když jsem se podíval na hodiny, zjistil jsem že jsem u tohoto dopisu strávil pěkně dlouho, a že už bych měl jít opravdu spát.

Díky tomu dopisu, jsem se cítil o moc líp, takže jsem k mému překvapení usnul.

***

Ráno mě probudilo potiché zaklepání na dveře. Uvědomil jsem si, že pořád držím Louiho dopis, takže jsem ho radši rychle hodil do šuplíku a došel ke dveřím, které jsem otevřel.

Stál tak Loui s hodně nervózním výrazem na tváři.

,,T-ty jsi mě včera... odnesl d-do pokoje?" Zeptal se nejistě s hlavou sklopenou k zemi.

,,Ano, odnesl. Copak?" Usmál jsem a vůbec mi nedocházelo proč tu je.

,,N-nebyl tam... Nebyl tam někde nějaký... papírek? Ehm, prostě nějaký... text nebo tak něco..." Zamumlal a já ztuhl.

Uvědomil jsem si, že jsem mu to zapomněl vrátit do pokoje, takže si teď všiml že je to pryč. Naštěstí si viditelně nemyslel, že bych to četl, nebo mu to vzal.

,,Ne, nic jsem neviděl. Jaký text?" Snažil jsem se dělat že nevím o co jde.

Loui si frustrovaně zajel rukou do vlasů a šlo vidět, že je z toho docela v háji. Vlastně se mu ani nedivím.

your smile || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat