yeah, máte jí tu o den dřív,
přeji příjemné čtení <3☾
Probudil mě něžný dotek na mé tváři. Chtěl jsem to ignorovat, protože se mi nechtělo hýbat, ale když mi Loui zastrčil pramínek vlasů za ucho a prstama přejel po mé hrudi, úplně mě to probralo. Věděl jsem, že kdybych otevřel oči, asi bych oslepl díky silnému slunci, takže jsem je nechal zavřené.
,,Copak, zlato?" Usmál jsem se.
Prsty znovu pohladil mou tvář a přejel po mých rtech. Jeho dotek byl nějaký o trošku hrubší než obvykle, ale svedl jsem to na slanou vodu nebo písek.
,,Lou." Uculil jsem se. ,,Zase ti chybí má pozornost, co?" Za pas jsem si ho přitáhl blíž. Byl celý nějaký podivně ztuhlý.
Pak jsem ale ucítil jeho dech na mé tváři a ruku, která putovala po mé hrudi. Chytil jsem ho za zadek a slabě mu ho zmáčkl. V tu chvíli jsem ale naprosto ztuhl. Tohle nebyl Louiho zadek.
Okamžitě jsem otevřel oči a odstrčil osobu přede mnou. Byl to Niall, který spolu s Liamem a Zaynem propukl v obrovský záchvat smíchu.
,,Co kurva děláte?!" Vyjel jsem po nich a protřel jsem si oči.
,,Ty sis fakt myslel, že jsem Loui?" Vyhrkl Niall mezi smíchem.
,,Drž hubu. Jste idioti, kdo jsem si jako měl myslet že to je?" Zavrčel jsem.
,,Co se děje?" Zeptal se nechápavě Loui, který zrovna přišel z kdo ví kama.
,,Ten kretén předstíral že jsi ty!" Oznámil jsem mu naštvaně a prstem jsem ukazoval na Nialla.
,,Cože?" Zamračil se Lou.
,,Prostě jsem si k němu lehnul a dělal že jsem ty. Poznal, že to nejsi ty až ve chvíli, kdy mi zmáčkl zadek." Vysvětlil pobaveně Niall.
,,Ty jsi mu zmáčkl zadek?" Zavrčel Loui.
,,Myslel jsem, že jsi to ty! Ty máš totiž úplně jiný zadek než ten idiot, takže mi to došlo." Odvětil jsem podrážděně.
Loui na mě chvíli jen zíral, ale nakonec se rozesmál taky.
,,Fakt ses měl vidět jak ses tvářil." Rýpnul pobaveně Niall, což pro mě byla poslední kapka.
Došel jsem k Niallovi, hodil si ho přes rameno a vydal se k vodě.
,,Můžeš si za to sám." Ušklíbl jsem se, když sebou začal házet a řvát po mně.
Došel jsem s ním až do moře, kam jsem ho prostě hodil a vydal se zpátky.
,,A vy se nesmějte, nebo tam skončíte taky!" Pohrozil jsem ještě Zaynovi a Liamovi, kteří se stále smáli.
Posadil jsem se zpátky na deku a pozoroval Louiho, který se posadil naproti mně.
,,Koupil jsem pití." Usmál se Lou a podal mi kelímek.
,,Děkuju." Napil jsem se a políbil ho na tvář.
***
,,Nemáš hlad?" Zeptal jsem se své lásky po pár hodinách strávených na pláži.
,,Um.. možná trošku." Odvětil, ležíc na mé hrudi.
,,Dobře. Chviličku vydrž a já ti něco donesu." Řekl jsem a opatrně ho posunul tak, abych si mohl sednout.
,,Né, Harry, to nemusíš. Zajdu si pro něco sám, navíc-"
,,Miláčku, neprotestuj. Jen hezky lež, já tu budu za chvíli." Pohladil jsem ho po tváři a zvedl jsem se do sedu.
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfictionk čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...