Hned po tom, co Louis vešel do dveří jsem se mu vrhl na rty a natlačil ho na zeď. Rukou jsem nahmatal klíč a zamkl, jistota je jistota. Chytil jsem ho za zadek a jemně si ho k sobě přirazil.
Jo, neměl jsem sex pěkně dlouho, což na mně šlo poznat, ale s Lanou to moc nešlo, protože ať ta holka byla kdo ví jak moc sexy, mě to nevzrušovalo, protože to nebyl Louis.
Tak zoufale moc jsem ho potřeboval. Chytil jsem lem jeho trička a přetáhl mu ho přes hlavu. On udělal to samé, a hned mi začal prsty jezdit po hrudi. Doháněl mě k šílenství. Doháněla mě k šílenství představa, že je jenom můj. Že až to budou vědět všichni, nikdo mi na něj nebude sahat, nebo ho vlastnoručně zabiju.
Ruky jsem mu obtočil kolem pasu, a pak sjel níž, abych mu sundal kalhoty. On mi pomohl (což ani nemusel, protože v tom už mám praxi) a sundal mi kalhoty taky. Chytil jsem ho pod stehny, a tím ho donutil na mě vyskočit a obmotat mi nohy kolem pasu. Opřel jsem ho o dveře chytil ho za zadek. On mi rukama jezdil ve vlasech a občas jemně zatahal.
,,Nemusíš se bát... klidně... klidně mě zatahej víc..." Zašeptal jsem mezi polibky.
On na nic nečekal a zatahal mě silněji, což mě donutilo zavzdychat mu do úst.
,,Panebože co to se mnou děláš..." Zašeptal jsem a odnesl si ho na mou postel. Položil jsem ho na záda a začal jsem ho líbat na krku.
On začal vzdychat, protože tohle bylo asi jeho citlivé místo. Pousmál jsem se a začal opracovávat jeho krk. Nechtěl jsem mu dělat červeno fialové znamínka, aby kluci nic nezjistili, ale jemně jsem ho kousnul. On mi přestal jezdit rukama ve vlasech, přesunul své ruce na moje záda a každou chvilku mi do nich zatínal nehty. Zaklonil hlavu, abych měl lepší přístup a já si všiml že si soustředěně kouše do rtu aby nevzdychal.
Přesunul jsem se k jeho rtům s pošeptal. ,,Nekousej se do rtu, chci tě slyšet..." A byla to pravda, řekněte mi koho by neprovádělo k šílenství už jen to, že pod vámi Louis Tomlinson vzdychá?
,,C-co když... mě us-lyší?" Zeptal se Loui udýchaně s obavami v hlase.
,,To mu je teď opravdu u prdele Loui, jen ať si tě slyší... Teď ti ukážu co Harry Styles dovede..." Pošeptal jsem mu do rtů a začal ho znovu líbat. Rukou jsem našmátral pod polštářem pásku, kterou jsem mu svázal obě ruce nad hlavou a přivázal je k posteli.
Loui se na mě trochu vyděšeně podíval.
,,Neboj se, víš že bych ti neublížil..." Zašeptal jsem a polibky začal směřovat na krk.
Po tom co jsem se pokochal jeho sténáním nad mou prací jsem polibky pomalu směřoval níž. Když už jsem byl u jeho podbřišku, zaúpěl a držel víčka silně u sebe.
Uchechtl jsem se. ,,Skoro bych si myslel že jsi ještě ne-" zasekl jsem se a podíval se na něj.
On se na mě stydlivě usmál a uhnul pohledem.
Překvapeně jsem otevřel pusu dokořán a přesunul se k jeho obličeji. ,,Pokud chceš tak počkám ano? Nemusí ti být hned, můžeme jindy nebo-" přerušil mě Louis polibkem.
,,Pokud teď přestaneš Harry, přísahám že tě zabiju." Řekl a olízl si rty.
,,Opravdu? Nechceš třeba-" ujišťoval jsem se, protože tohle jsem opravdu nečekal, a nechci na něj spěchat. Chci to, až bude připravený a nebude to dělat jen kvůli mně.
On mě zase přerušil. ,,Jo, opravdu."
,,Tak dobře, slibuju že na tohle nikdy nezapomeneš..." Pošeptal jsem mu a polibkama zase postupoval až k podbřišku.
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfictionk čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...