82.kapitola

670 33 53
                                    

Po tom co jsem se probudil, se mi ještě nechtělo vstávat z postele a taky jsem nechtěl vzbudit Louiho, který ještě spokojeně oddechoval na mé hrudi. Tak rád jsem se probouzel vedle něj, nedokázal jsem si představit jednu noc strávenou bez něj.

Ta chvíli ale Loui něco nesrozumitelného zamumlal a otočil si hlavu na druhou stranu, což ho zřejmě vzbudilo. Pomalu otevřel očička a zvedl ke mně pohled, aby se podíval jestli spím.

,,Dobré ráno, zlatíčko." Usmál jsem se a přitáhl jsem si ho blíž.

,,Dobré ráno." Uculil se a protřel si oči.

,,Říkali kluci v kolik mají přijet?" Zeptal jsem se.

,,Neříkali." Odpověděl Loui a přitulil se ke mně.

,,Napíšu Liamovi, ať víme, kolik máme času sami pro sebe." Uchechtl jsem se a natáhl se pro mobil.

,,No jo, schválně kolik stihneme kol, že ano?" Zasmál se Loui.

,,Hmm, a pak kdo tu myslí jen na sex." Řekl jsem pobaveně.

,,Myslel jsem to ze srandy." Odvětil naoko uraženě.

,,No jasně." Řekl jsem ironicky a otevřel svůj mobil.

Vy: čau, hele v kolik plánujete přijet?

Liam: asi zítra odpoledne. Nezbořte barák, děkuji

Vy: pokusíme se :D

,,Takže přijedou zítra odpoledne a nemáme zbořit barák." Zasmál jsem se.

,,Hmm, takže v tom případě žádný sex." Ušklíbl se provokativně.

,,Chci vidět, jak mi řekneš žádný sex po tom, co uvidíš na tom videu, jak ti to dělám jazykem." Odvětil jsem klidným hlasem a hned na to jsem vyprskl smíchy, když Loui vytřeštil oči a zrudl.

,,Harolde." Zavrčel a schoval si tvář do dlaní.

,,Vzhledem k tomu, že ti vadí jen když to řeknu, zajímalo by mě jak budeš vypadat, až se na to budeme koukat." Zasmál jsem se a on mi dal pohlavek.

,,Buď zticha, nebo ti vezmu mobil a smažu to ještě dřív, než se na to stihneme kouknout." Odvětil Loui a vítězně se usmál.

,,Zlatíčko, vždyť ani nevíš moje heslo." Zasmál jsem se a mu z tváře úsměv zmizel.

,,Hmm, půjč mi mobil." Ušklíbl se a nastavil ruku.

Já jsem se zasmál a podal mu ho. Když rozsvítil obrazovku, objevila se tam jeho fotka, nad čím se pousmál. Napsal tak 0102, což byl datum mého narození, a já se uchechtl když mu telefon napsal, že to je špatně.

,,Zkus 2803." Ušklíbl jsem se, Loui to tam hned napsal a dostal se do mobilu.

,,Co je to za číslo?" Nechápavě se na mě podíval.

,,Přemýšlej, zlato." Zasmál jsem se.

On chvíli přemýšlel, ale pak naprázdno otevřel pusu, jelikož mu to došlo.

,,To je datum toho, kdy jsme spolu začali být, že? Ježiš já jsem idiot, proč mi to hned nedošlo, vždyť-"

,,Lásko, taky by mi to hned nedošlo, je to úplně v pořádku." Pobaveně jsem ho přerušil. ,,A rozhodně nejsi idiot, neříkej o sobě takové věci."

Ano, dvacátého osmého března byl nejlepší den mého života. Shodou okolností je dvacet osm Louiho oblíbené číslo.

,,Ale je to hezký, že to máš jako heslo." Uculil se a krátce mě políbil.

your smile || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat