,,Nikdy jsem se nebál jít na atrakci na pouti." Řekl s pohledem upřeným na mě a vyplázl na mě jazyk.
Já ho jen zpražil pohledem. Daisy a Tess se napily a Loui stále zíral na mě.
,,Notak Harry, přece se nemá lhát." Pobaveně do mě dloubl prstem a já se uraženě napil taky.
Ostatní se uchechtli a já Louiho ještě jednou probodl pohledem. Chce provokovat? Má to mít.
,,Nikdy jsem nepolíbila holku." Řekla Daisy a napila se.
Napili se úplně všichni a Zayn se překvapeně podíval na Cheryl. Ta se jen tajemně usmála.
Začínal jsem už pomalu pociťovat známky alkoholu v mé krvi, a byl jsem si jistý že ostatní taky. Tedy až na Louiho samozřejmě.
,,Nikdy jsem nespala s holkou." Řekla Kate a napila se.
Daisy se napila taky, spolu se zbytkem kluků včetně mě, až na Louiho. Ten se jen nervózně ošil a snažil se ignorovat mírně překvapené pohledy směrované na něj. Věděl jsem že je to pro něj nepříjemné, tak jsem ho konejšivě pohladil po zádech. On se na mě pousmál a stočil pohled na Tess, která byla na řadě.
,,Nikdy jsem neměla trojku." Ušklíbla se Tess, ale nenapila se.
Když jsem se napil, Loui se na mě mírně překvapeně podíval. Nevěděl toho o mně ještě hodně...
Pak jsem si všiml, že jsem se napil jediný a že na mě upřeli svůj zrak všichni okolo.
,,Notaak, co se tak koukáte?" Uchechtl jsem se a sklopil pohled.
,,Nikdy jsem neřekl jméno někoho jiného během sexu." Řekl Niall se smíchem a napil se.
Napil se ještě Liam a já se s uchechtnutím napil taky. Stalo se mi to několikrát, když jsem spal s nějakýma lidma. Vždy jsem ale řekl jen Louiho jméno. Byl jsem do něj zamilovaný ještě dlouho předtím, než jsme spolu začali chodit, a samozřejmě jsem na něj často myslel u sexu s jinými. Reakce těch lidí byli hodně vtipné, většinou se pak vyptávali kdo je sakra nějaký Loui.
,,Nikdy jsem neměl zvrhlé myšlenky o svém momentálním partnerovi." Ušklíbl se Liam a pobaveně sledoval Louiho výraz, když jsem se napil.
Zase jsem byl jediný kdo se napil a Loui byl celý rudý.
Vlastně jsem byl se Zaynem, Cheryl a Louisem jediný kdo měli partnery. U Nialla a Tess to bylo docela nejisté, ale podle mě spolu už jsou, jen to zatím nechtějí přiznat.
Naklonil jsem se k Louiho uchu a pošeptal tak, aby to nikdo jiný neslyšel. ,,Když se na tebe koukám tak nemám na výběr, zlato." A skousl jsem si ret.
Za normálních okolností bych to pravděpodobně neudělal, ale alkohol je prostě alkohol. Momentálně jsem byl už docela pod vlivem, jelikož jsem se vlastně napil úplně pokaždé.
,,Harry!" Sykl tiše a byl pořád červenější a červenější.
Ostatní byli už taky trochu pod vlivem, tak nás vůbec nevnímali a kecali spolu.
,,Pokaždé, co se na tebe podívám si v hlavě představuju co všechno bych ti mohl udělat, až by ses pode mnou jenom kroutil rozkoší a vykřikoval mé jméno..." Pošeptal jsem znovu opilým hlasem a skousl mu ušní lalůček.
Fajn. Byl jsem už dost opilý, jelikož bych mu tohle za normálních okolností neřekl, ale co nadělám...
,,Harry bu-buď zticha! N-někdo tě uslyší." Vykoktal Loui a snažil se zhluboka dýchat. ,,J-jsi opilý, přestaň."
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfictionk čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...